Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.

Συντονιστές: Demetres, socrates, silouan

Άβαταρ μέλους
HerrGauss
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2016 4:09 pm
Επικοινωνία:

Re: Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.

#21

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από HerrGauss » Παρ Φεβ 03, 2017 10:05 pm

JimNt. έγραψε:Νομίζω λοιπόν ότι όλες οι λύσεις που πρωτάθηκαν είναι λάθος, αφού λες ότι παίρνεις και υπόψην την διάταξη των παραγόντων...
Πότε πήρα υπόψην μου τη διάταξη παραγόντων;



Λέξεις Κλειδιά:
Άβαταρ μέλους
HerrGauss
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2016 4:09 pm
Επικοινωνία:

Re: Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.

#22

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από HerrGauss » Παρ Φεβ 03, 2017 10:07 pm

JimNt. έγραψε:Νομίζω λοιπόν ότι όλες οι λύσεις που πρωτάθηκαν είναι λάθος, αφού λες ότι παίρνεις και υπόψην την διάταξη των παραγόντων...
Πότε πήρα υπόψην μου την διάταξη των παραγόντων;


Άβαταρ μέλους
JimNt.
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Παρ Μάιος 20, 2016 3:00 pm

Re: Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.

#23

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από JimNt. » Παρ Φεβ 03, 2017 10:09 pm

HerrGauss έγραψε:
JimNt. έγραψε:Νομίζω λοιπόν ότι όλες οι λύσεις που πρωτάθηκαν είναι λάθος, αφού λες ότι παίρνεις και υπόψην την διάταξη των παραγόντων...
Πότε πήρα υπόψην μου την διάταξη των παραγόντων;
Αυτό σημαίνει η φράση "ότι το γινόμενο είναι διατεταγμένο, δηλαδή έχει σημασία η σειρά των παραγόντων" :roll: :roll:


Bye :')
Άβαταρ μέλους
HerrGauss
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2016 4:09 pm
Επικοινωνία:

Re: Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.

#24

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από HerrGauss » Παρ Φεβ 03, 2017 10:14 pm

JimNt. έγραψε:
HerrGauss έγραψε:
JimNt. έγραψε:Νομίζω λοιπόν ότι όλες οι λύσεις που πρωτάθηκαν είναι λάθος, αφού λες ότι παίρνεις και υπόψην την διάταξη των παραγόντων...
Πότε πήρα υπόψην μου την διάταξη των παραγόντων;
Αυτό σημαίνει η φράση "ότι το γινόμενο είναι διατεταγμένο, δηλαδή έχει σημασία η σειρά των παραγόντων" :roll: :roll:
Oops. Εγώ διάβασα ότι το γινόμενο δεν είναι διατεταγμένο. Καθαρά δικό μου λάθος.


Άβαταρ μέλους
HerrGauss
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2016 4:09 pm
Επικοινωνία:

Re: Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.

#25

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από HerrGauss » Παρ Φεβ 03, 2017 10:19 pm

HerrGauss έγραψε:Διευκρίνηση: στην συγκεκριμένη περίπτωση το 'διαφορετικούς τρόπους' ταυτίζεται με το 'διαφορετικά πολυώνυμα'. Π.χ PP(x) = (x-a)(x-b)(x-c) τότε ένας τρόπος θα ήταν P(x) = (x^2 -(a+b)x + ab)(x-c).

Επεξεργασία:
Και αυτό που είπε ο χρήστης dement.
Δεύτερη επεξεργασία:
Καταλάθως διάβασα πως το γινόμενο δεν είναι διατεταγμένο. Οπότε το αντίθετο από αυτό που είπε ο χρήστης dement.


dement
Διευθύνον Μέλος
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 10:11 am

Re: Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.

#26

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dement » Παρ Φεβ 03, 2017 10:38 pm

Ο χρήστης dement τελεί υπό σύγχυση...

Αν δεν λαμβάνεται υπόψη η διάταξη, πώς είναι 20 οι τρόποι;;; Το \binom{6}{3} πρέπει να διαιρεθεί με το 2 και οι τρόποι είναι 10.


Δημήτρης Σκουτέρης

Τα μαθηματικά είναι η μοναδική επιστήμη που θα μπορούσε κανείς να εξακολουθήσει να ασκεί αν κάποτε ξυπνούσε και το σύμπαν δεν υπήρχε πλέον.
Άβαταρ μέλους
JimNt.
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Παρ Μάιος 20, 2016 3:00 pm

Re: Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.

#27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από JimNt. » Σάβ Φεβ 04, 2017 10:36 am

dement έγραψε:Ο χρήστης dement τελεί υπό σύγχυση...

Αν δεν λαμβάνεται υπόψη η διάταξη, πώς είναι 20 οι τρόποι;;; Το \binom{6}{3} πρέπει να διαιρεθεί με το 2 και οι τρόποι είναι 10.
Διαγραφή λάθους. Δείτε πιο κάτω
τελευταία επεξεργασία από JimNt. σε Σάβ Φεβ 04, 2017 11:21 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Bye :')
dement
Διευθύνον Μέλος
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 10:11 am

Re: Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.

#28

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dement » Σάβ Φεβ 04, 2017 11:09 am

Προφανώς δε μιλάω για τη διάταξη των ριζών μέσα στα τριτοβάθμια αλλά για τη διάταξη των τριτοβάθμιων μέσα στο εξαβάθμιο.

Το ερώτημα είναι με πόσους τρόπους μπορεί να γραφεί ένα εξαβάθμιο πολυώνυμο με διακριτές ρίζες ως γινόμενο τριτοβάθμιων.

Το abc και το d e f στη λίστα σου αντιστοιχούν στα ίδια δύο τριτοβάθμια, γραμμένα απλώς με άλλη διάταξη.


Δημήτρης Σκουτέρης

Τα μαθηματικά είναι η μοναδική επιστήμη που θα μπορούσε κανείς να εξακολουθήσει να ασκεί αν κάποτε ξυπνούσε και το σύμπαν δεν υπήρχε πλέον.
Άβαταρ μέλους
JimNt.
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Παρ Μάιος 20, 2016 3:00 pm

Re: Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.

#29

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από JimNt. » Σάβ Φεβ 04, 2017 11:20 am

dement έγραψε:Προφανώς δε μιλάω για τη διάταξη των ριζών μέσα στα τριτοβάθμια αλλά για τη διάταξη των τριτοβάθμιων μέσα στο εξαβάθμιο.

Το ερώτημα είναι με πόσους τρόπους μπορεί να γραφεί ένα εξαβάθμιο πολυώνυμο με διακριτές ρίζες ως γινόμενο τριτοβάθμιων.

Το abc και το d e f στη λίστα σου αντιστοιχούν στα ίδια δύο τριτοβάθμια, γραμμένα απλώς με άλλη διάταξη.
Ναι σωστά, ευχαριστώ για την διευκρίνιση.


Bye :')
Απάντηση

Επιστροφή σε “Συνδυαστική - Προχωρημένο Επίπεδο (Juniors)”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες