Ας θεωρήσουμε την συνάρτηση


1) Να δειχθεί ότι ορίζεται η αντίστροφη της


2) Να βρεθεί το πεδίο ορισμού της παραγώγου της

Γ Λυκείου .. έως 11/9/17.. Ευχαριστώ , Γιώργος
Συντονιστής: polysot
Σωτήρη το έγραψες πολύ καλά.sot arm έγραψε: ↑Σάβ Σεπ 16, 2017 11:50 pmΔιαισθητικά για το β ,
Αφού η f είναι παντού παραγωγίσιμη ως πολυώνυμο δέχεται παντού εφαπτομένη άρα λόγω συμμετρίας και η αντίστροφη δέχεται παντού εφαπτομένη, για να μην είναι παραγωγίσιμη η αντίστροφη πρέπει η εφαπτομένη να είναι κατακόρυφη άρα και η εφαπτομένη της f στο συμμετρικό σημείο να είναι, λόγω συμετρίας, οριζόντια
από όπου προκύπτει ότι ηδεν είναι παραγωγίσιμη μόνο για
πρακτικά τώρα, ένας μαθητής λυκείου δεν πιστεύω ότι μπορεί να το εξηγήσει.
Χαιρετώ όλη την εκλεκτή παρέα και εύχομαι καλή σχολική χρονια !Γιώργος Μήτσιος έγραψε: ↑Πέμ Σεπ 07, 2017 2:25 pmΓεια σας. Καλή σχολική χρονιά σε όλους !
Ας θεωρήσουμε την συνάρτησημε
1) Να δειχθεί ότι ορίζεται η αντίστροφη τηςκαι να λυθεί η εξίσωση
2) Να βρεθεί το πεδίο ορισμού της παραγώγου της.
Γ Λυκείου .. έως 11/9/17.. Ευχαριστώ , Γιώργος
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης