Christos.N έγραψε: Παρ Μάιος 31, 2019 10:19 am
mathsrebel έγραψε: Πέμ Μάιος 30, 2019 3:55 pm
Η συνάρτηση

, με

για κάθε

, είναι 1-1 στο διάστημα

.
Σωστό ή Λάθος ;
Συγνώμη θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής:
Η συνάρτηση

, με

για κάθε

, είναι γνησίως αύξουσα στο διάστημα

.
Σωστό ή Λάθος ;
Φυσικά και είναι Σωστό
Ο ορισμός της μονοτονίας (όπως αναφέρεται στο σχολικό) αναφέρεται σε διάστημα Δ του πεδίου ορισμού της συνάρτησης ( με Δ να είναι γνήσιο υποσύνολο του πεδίου ορισμού της ή Δ να είναι και το ίδιο το πεδίο ορισμού).
Τώρα να ρωτήσω και γω το εξής :
Γιατί το βιβλίο δεν ορίζει με τον ίδιο τρόπο την έννοια 1-1 ??
Δηλαδή γιατί δεν ορίζει 1-1 σε υποσύνολο Α του πεδίου ορισμού της ( που μπορεί να είναι γνήσιο υποσύνολο του πεδίου ορισμού της ή και το ίδιο το πεδίο ορισμού) ??
Γιατί το βιβλίο της Β Λυκείου δεν ορίζει με τον ίδιο τρόπο την έννοια άρτια ή την έννοια περιττή ??
Αν δεν μπορείτε να απαντήσετε στο γιατί, δεν πειράζει...
Τουλάχιστον ας συμφωνήσουμε ότι το σχολικό βιβλίο δίνει έτσι τους ορισμούς , ότι ποιοτικά διαφέρουν και ότι μέχρι να αλλαχτούν σε επόμενη έκδοση πρέπει να τους σεβόμαστε...