Demetres δεν υπονοούσα κάτι,απλά ένα λογοπαίγνιο έκανα. Οτιδήποτε μου δίνει γνώση,είναι επιθυμητό. Απλά επιλέγω...
Εδώ μου δίνεται η ευκαιρία να μάθω και θα μάθω!
Πάλι με την Cauchy αλλά με παράγουσα !
Συντονιστής: emouroukos
- chris_gatos
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 6970
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
- Τοποθεσία: Ανθούπολη
Re: Πάλι με την Cauchy αλλά με παράγουσα !
Χρήστος Κυριαζής
Re: Πάλι με την Cauchy αλλά με παράγουσα !
Για Demetres
Αγαπητέ Demetres,
Δεν είναι ανάγκη να ζητήσεις συγνώμη, αν και αυτό σε τιμά σαν προσωπικότητα!
Το λάθος, σε οποιαδήποτε μορφή του, δίνει γοητεία στα μαθηματικά και είναι αφετηρία νέων αναζητήσεων. Όποιος ισχυριστεί ότι δεν κάνει λάθη ή δεν είναι μαθηματικός ή, ας μου επιτραπεί η έκφραση, από τους μαθητές μας την δανείζομαι, είναι «ψώνιο»!
Η διαχείριση του λάθους είναι το ζητούμενο. Δυστυχώς, στον χώρο μας υπάρχουν συνάδελφοι που είναι επιεικείς με τους εαυτούς τους και σκληροί με τους άλλους. Υπάρχουν, όμως και άλλοι , οι περισσότεροι, που καλλιεργούν την σωστή στάση και άποψη!
Να είσαι πάντα καλά και να μας χαρίζεις ότι καλό σκέφτεσαι ή μαθαίνεις.
Με τις καλύτερες ευχές μου για υγεία, πρόοδο, επιτυχία και ευημερία, Rek2.
Αγαπητέ Demetres,
Δεν είναι ανάγκη να ζητήσεις συγνώμη, αν και αυτό σε τιμά σαν προσωπικότητα!
Το λάθος, σε οποιαδήποτε μορφή του, δίνει γοητεία στα μαθηματικά και είναι αφετηρία νέων αναζητήσεων. Όποιος ισχυριστεί ότι δεν κάνει λάθη ή δεν είναι μαθηματικός ή, ας μου επιτραπεί η έκφραση, από τους μαθητές μας την δανείζομαι, είναι «ψώνιο»!
Η διαχείριση του λάθους είναι το ζητούμενο. Δυστυχώς, στον χώρο μας υπάρχουν συνάδελφοι που είναι επιεικείς με τους εαυτούς τους και σκληροί με τους άλλους. Υπάρχουν, όμως και άλλοι , οι περισσότεροι, που καλλιεργούν την σωστή στάση και άποψη!
Να είσαι πάντα καλά και να μας χαρίζεις ότι καλό σκέφτεσαι ή μαθαίνεις.
Με τις καλύτερες ευχές μου για υγεία, πρόοδο, επιτυχία και ευημερία, Rek2.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης