Πάλι με την Cauchy αλλά με παράγουσα !

Συντονιστής: emouroukos

Άβαταρ μέλους
chris_gatos
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 6970
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
Τοποθεσία: Ανθούπολη

Re: Πάλι με την Cauchy αλλά με παράγουσα !

#21

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από chris_gatos »

Demetres δεν υπονοούσα κάτι,απλά ένα λογοπαίγνιο έκανα. Οτιδήποτε μου δίνει γνώση,είναι επιθυμητό. Απλά επιλέγω...
Εδώ μου δίνεται η ευκαιρία να μάθω και θα μάθω!
Χρήστος Κυριαζής
Άβαταρ μέλους
rek2
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2288
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 12:13 am

Re: Πάλι με την Cauchy αλλά με παράγουσα !

#22

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από rek2 »

Για Demetres
Αγαπητέ Demetres,
Δεν είναι ανάγκη να ζητήσεις συγνώμη, αν και αυτό σε τιμά σαν προσωπικότητα!
Το λάθος, σε οποιαδήποτε μορφή του, δίνει γοητεία στα μαθηματικά και είναι αφετηρία νέων αναζητήσεων. Όποιος ισχυριστεί ότι δεν κάνει λάθη ή δεν είναι μαθηματικός ή, ας μου επιτραπεί η έκφραση, από τους μαθητές μας την δανείζομαι, είναι «ψώνιο»!
Η διαχείριση του λάθους είναι το ζητούμενο. Δυστυχώς, στον χώρο μας υπάρχουν συνάδελφοι που είναι επιεικείς με τους εαυτούς τους και σκληροί με τους άλλους. Υπάρχουν, όμως και άλλοι , οι περισσότεροι, που καλλιεργούν την σωστή στάση και άποψη!
Να είσαι πάντα καλά και να μας χαρίζεις ότι καλό σκέφτεσαι ή μαθαίνεις.
Με τις καλύτερες ευχές μου για υγεία, πρόοδο, επιτυχία και ευημερία, Rek2.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ανάλυση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης