,
,
,
και
βγήκαν έξω να πιουν έναν καφέ. Τελικά ποιοι έμειναν στην παρέα και γιατί; Συντονιστής: Γιώργος Ρίζος
,
,
,
και
βγήκαν έξω να πιουν έναν καφέ. Τελικά ποιοι έμειναν στην παρέα και γιατί; Έναν καφέ ή από έναν καφέ ο καθένας ;
και
γιατί απλά, οι υπόλοιποι... ήταν περιττοί.DreamingMaths έγραψε: Πέμ Απρ 20, 2023 9:49 am Μείνανε στην παρέα οι αριθμοίκαι
γιατί απλά, οι υπόλοιποι... ήταν περιττοί.
Καλή σας ημέρα με χαμόγελο!![]()
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: αρψ2400 και 1 επισκέπτης