Το θυμάμαι Μιχάλη, το πρόβλημα που τότε είχε δημιουργηθεί.
Οι μαθητές τα τελευταία χρόνια δεν διδάσκονται την ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ, οπότε αν κάποιος είχε την ιδέα να θέσει
στην θέση του
κάτι άλλο, όπως συχνά κάνουμε σε τέτοιου είδους ασκήσεις , τότε θα διαπίστωνε ότι δεν είναι
δυνατόν να υπάρχει τέτοια συνάρτηση και είναι πολύ φυσιολογικό να σκεφτεί ότι τους έχει δοθεί λάθος άσκηση.
Το ερώτημα που είχε τεθεί τότε, ήταν: Τι μονάδες θα έπαιρνε ο συγκεκριμένος μαθητής; Είχαν δοθεί πολλές μάχες
για την απάντηση σε αυτό το ερώτημα.
Ας δούμε τώρα μια πιθανή αντιμετώπιση του θέματος που θα είχε κάνει κάποιος υποψήφιος: (αντί του
, έχουμε το
,
που δεν αλλάζει κάτι στην διαδικασία), (τυχαία η πορεία, σίγουρα υπάρχουν και συντομότερες αν το ψάξουμε)
Θέτουμε
και βρίσκουμε
Θέτουμε τώρα όπου
το
και έχουμε:
, (Α) , και θέτοντας
σε αυτήν, έχουμε:
, (1)
Στη συνέχεια θέτουμε στην αρχική όπου
το
και παίρνουμε:
, και έτσι η (Α), γράφεται:
, και θέτοντας
σε αυτήν, παίρνουμε:
, (2).
Τέλος, θέτοντας στην αρχική
, παίρνουμε:
, οπότε λόγω αυτής, η (1) γράφεται:
.
Η σχέση αυτή που καταλήξαμε σε συνδυασμό με την (2) καταλήγουν σε άτοπο, άρα τέτοια συνάρτηση δεν υπάρχει.