Θεματα Γενικής 2010
Re: Θεματα Γενικής 2010
Για το Α3 μεταφέρω προβληματισμούς:
Α μαθητής: απαντά αναφέροντας ό,τι γράφει ακριβώς η παράγραφος στη σελ. 140
Β μαθητής: Βέβαιο λέγεται το ενδεχόμενο που πραγματοποιείται πάντοτε και αδύνατο το ενδεχόμενο που δεν πραγματοποείται σε καμιά εκτέλεση του πειράματος.
Γ μαθητής: Βέβαιο λέγεται το ενδεχόμενο Ω και αδύνατο το κενό.
Πως αξιολογούμε αυτές τις απαντήσεις;
Α μαθητής: απαντά αναφέροντας ό,τι γράφει ακριβώς η παράγραφος στη σελ. 140
Β μαθητής: Βέβαιο λέγεται το ενδεχόμενο που πραγματοποιείται πάντοτε και αδύνατο το ενδεχόμενο που δεν πραγματοποείται σε καμιά εκτέλεση του πειράματος.
Γ μαθητής: Βέβαιο λέγεται το ενδεχόμενο Ω και αδύνατο το κενό.
Πως αξιολογούμε αυτές τις απαντήσεις;
Σπύρος
- Μάκης Χατζόπουλος
- Δημοσιεύσεις: 2456
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 4:13 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Θεματα Γενικής 2010
Καλά έκανες Λεωνίδα! Έχετε δίκιο, το αποτέλεσμα είναι 1/2 στο Δ4 υποερώτημαlonis έγραψε:Μάκη, σου έφυγε ένα δυαράκι, νομίζω! Το προσθέτω - με την άδειά σου :ΛεωνίδαςΜάκης Χατζόπουλος έγραψε:
(1) verba volant, scripta manent = τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν
- Μάκης Χατζόπουλος
- Δημοσιεύσεις: 2456
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 4:13 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Θεματα Γενικής 2010
Εγώ πάντως τις απαντήσεις του Γ μαθητή τις δέχομαι, απλά ο Β μαθητής δικαιολογεί κιόλας πως προέκυψε η έννοια αυτή...sorfan έγραψε:Για το Α3 μεταφέρω προβληματισμούς:
Α μαθητής: απαντά αναφέροντας ό,τι γράφει ακριβώς η παράγραφος στη σελ. 140
Β μαθητής: Βέβαιο λέγεται το ενδεχόμενο που πραγματοποιείται πάντοτε και αδύνατο το ενδεχόμενο που δεν πραγματοποείται σε καμιά εκτέλεση του πειράματος.
Γ μαθητής: Βέβαιο λέγεται το ενδεχόμενο Ω και αδύνατο το κενό.
Πως αξιολογούμε αυτές τις απαντήσεις;
Πολύ φοβάμαι όμως, ότι θέλουν και περιμένουν την απάντηση του Α μαθητή....
(1) verba volant, scripta manent = τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν
-
- Δημοσιεύσεις: 243
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 23, 2009 10:51 pm
Re: Θεματα Γενικής 2010
Εδώ είναι το μοναδικό θέμα που θέλω να θήξω.sorfan έγραψε:Για το Α3 μεταφέρω προβληματισμούς:
Α μαθητής: απαντά αναφέροντας ό,τι γράφει ακριβώς η παράγραφος στη σελ. 140
Β μαθητής: Βέβαιο λέγεται το ενδεχόμενο που πραγματοποιείται πάντοτε και αδύνατο το ενδεχόμενο που δεν πραγματοποείται σε καμιά εκτέλεση του πειράματος.
Γ μαθητής: Βέβαιο λέγεται το ενδεχόμενο Ω και αδύνατο το κενό.
Πως αξιολογούμε αυτές τις απαντήσεις;
Εγώ έγραψα:
Βέββαιο είναι ένα ενδοχόμενο που πραγματοποείται πάντα.(όσες φορές και να εκτελέσουμε το πείραμα)
Δηλαδή η πιθανότητα πραγματοποιήσης του είναι 1.
Και αντίστοιχα για το αδύνατο,χωρίς να αναφέρω τίποτα για Ω και κενό.....
Ελπίζω να είναι σωστό.
Re: Θεματα Γενικής 2010
στο 4ο θεμα στο δ1 βρηκα φθινουσα στο (P(A)+1,apeiro), αυξουσα στο (P(A)-1,P(A)+1) kai megisto to F(P(a)+1).
τι χανω απο εδω ??? ορισα δηλαδη την φ και στο P(A)-1.
σας παρακαλω απαντηστε μου
τι χανω απο εδω ??? ορισα δηλαδη την φ και στο P(A)-1.
σας παρακαλω απαντηστε μου
- Gerasimos92
- Δημοσιεύσεις: 79
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 9:59 am
- Τοποθεσία: Γλασκώβη
- Επικοινωνία:
Re: Θεματα Γενικής 2010
Εγώ θεώρησα Α το ζητούμενο ενδεχόμενο και είπα ότι είναι σίγουρο όταν Α=Ω και αδύνατο όταν Α=(κενό)
Re: Θεματα Γενικής 2010
Μα το P(A) - 1 δεν αποτελεί ρίζα, καθώς
Το καλύτερο απ' όλα το έκανα εγώ στο 2γ)
Όλα τα άλλα σωστά πάντως, εκτός από τα αντίθετα πρόσημα στο πινακάκι του 4ου. Καλά αποτελέσματα σε όλους μας )
Το καλύτερο απ' όλα το έκανα εγώ στο 2γ)
Όλα τα άλλα σωστά πάντως, εκτός από τα αντίθετα πρόσημα στο πινακάκι του 4ου. Καλά αποτελέσματα σε όλους μας )
- Demetres
- Γενικός Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 8989
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 19, 2009 5:16 pm
- Τοποθεσία: Λεμεσός/Πύλα
- Επικοινωνία:
Re: Θεματα Γενικής 2010
Μάκη διαφωνώ. Η απάντηση (Γ) είναι λανθασμένη. Έχουμε συζητήσει και αλλού (το έθιξε ο Αντώνης) ότι δεν είναι απαραίτητο μόνο το κενό σύνολο να έχει πιθανότητα 0. Παράδειγμα: Ρίχνουμε ένα ζάρι. Αν επιλέξουμε ως δειγματικό χώρο το (όσο χαζό και να φαίνεται δεν απαγορεύεται!) τότε και το είναι ένα αδύνατο ενδεχόμενο. Το είναι βέβαιο ενδεχόμενο.Μάκης Χατζόπουλος έγραψε:Εγώ πάντως τις απαντήσεις του Γ μαθητή τις δέχομαιsorfan έγραψε:Για το Α3 μεταφέρω προβληματισμούς:
Α μαθητής: απαντά αναφέροντας ό,τι γράφει ακριβώς η παράγραφος στη σελ. 140
Β μαθητής: Βέβαιο λέγεται το ενδεχόμενο που πραγματοποιείται πάντοτε και αδύνατο το ενδεχόμενο που δεν πραγματοποείται σε καμιά εκτέλεση του πειράματος.
Γ μαθητής: Βέβαιο λέγεται το ενδεχόμενο Ω και αδύνατο το κενό.
Πως αξιολογούμε αυτές τις απαντήσεις;
Φυσικά όλα εξαρτώνται και από το πως διδάσκονται οι πιθανότητες στα σχολεία. Αν κάτι παρόμοιο δεν αναφέρεται πουθενά τότε δεν πρέπει να την πληρώνει ο μαθητής.
- Μάκης Χατζόπουλος
- Δημοσιεύσεις: 2456
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 4:13 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Θεματα Γενικής 2010
Ενώ έπρεπε να την υπολογίσεις από το Ρ(Α) και πάνω.... δεν θα χάσεις πολλές μονάδες, το πολύ 0,15 στα 20. Είναι λάθος πεδίο ορισμού συνάρτησης που ενώ δινόταν το εξέλαβες λάθος...nulispa έγραψε:στο 4ο θεμα στο δ1 βρηκα φθινουσα στο (P(A)+1,apeiro), αυξουσα στο (P(A)-1,P(A)+1) kai megisto to F(P(a)+1).
τι χανω απο εδω ??? ορισα δηλαδη την φ και στο P(A)-1.
σας παρακαλω απαντηστε μου
Αν η εικόνα του διαγωνισματός σου είναι άρτια, θα το λάβουν ως ένα βιαστικό λάθος, αλλιώς θα το θεωρήσουν άγνοια
Εδώ ας απαντήσουν οι διορθωτές που γνωρίζουν τι μόρια χάνονται σε κάθε τι που γράφεται λάθος, λίγο υπομονή και θα μας πουν ακριβώς τι έχασες...
(1) verba volant, scripta manent = τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν
- Μάκης Χατζόπουλος
- Δημοσιεύσεις: 2456
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 4:13 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Θεματα Γενικής 2010
Δημήτρη έχεις δίκιο και φυσικά δεν ομιλούμε Φιλολογικά, αλλά με γνώμονα τα σχολικά βιβλία, αφού σήμερα έχουν την τιμητική τους!! Στο βιβλίο αναφέρει (μεταξύ άλλων) ότι το Ω είναι το βέβαιο ενδεχόμενο (γιατί ικανοποιεί αυτά...) και το το αδύνατο ενδεχόμενο (γιατί ικανοποιεί κάποια άλλα...), οπότε με αυτά συμφώνησα ότι εγώ θα τα δεχόμουν ως απαντήσεις ορθές του μαθητή και όχι του φοιτητή!!Demetres έγραψε:Μάκη διαφωνώ. Η απάντηση (Γ) είναι λανθασμένη. Έχουμε συζητήσει και αλλού (το έθιξε ο Αντώνης) ότι δεν είναι απαραίτητο μόνο το κενό σύνολο να έχει πιθανότητα 0. Παράδειγμα: Ρίχνουμε ένα ζάρι. Αν επιλέξουμε ως δειγματικό χώρο το (όσο χαζό και να φαίνεται δεν απαγορεύεται!) τότε και το είναι ένα αδύνατο ενδεχόμενο. Το είναι βέβαιο ενδεχόμενο.Μάκης Χατζόπουλος έγραψε:Εγώ πάντως τις απαντήσεις του Γ μαθητή τις δέχομαιsorfan έγραψε:Για το Α3 μεταφέρω προβληματισμούς:
Α μαθητής: απαντά αναφέροντας ό,τι γράφει ακριβώς η παράγραφος στη σελ. 140
Β μαθητής: Βέβαιο λέγεται το ενδεχόμενο που πραγματοποιείται πάντοτε και αδύνατο το ενδεχόμενο που δεν πραγματοποείται σε καμιά εκτέλεση του πειράματος.
Γ μαθητής: Βέβαιο λέγεται το ενδεχόμενο Ω και αδύνατο το κενό.
Πως αξιολογούμε αυτές τις απαντήσεις;
Φυσικά όλα εξαρτώνται και από το πως διδάσκονται οι πιθανότητες στα σχολεία. Αν κάτι παρόμοιο δεν αναφέρεται πουθενά τότε δεν πρέπει να την πληρώνει ο μαθητής.
(1) verba volant, scripta manent = τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν
Re: Θεματα Γενικής 2010
Δημήτρη, έχεις δίκιο. 'Ομως ο μαθητής εξετάζεται με βάση το σχολικό βιβλίο. Εκεί ρητά αναφέρεται (σελ.139) ότι:Demetres έγραψε:Μάκη διαφωνώ. Η απάντηση (Γ) είναι λανθασμένη. Έχουμε συζητήσει και αλλού (το έθιξε ο Αντώνης) ότι δεν είναι απαραίτητο μόνο το κενό σύνολο να έχει πιθανότητα 0. Παράδειγμα: Ρίχνουμε ένα ζάρι. Αν επιλέξουμε ως δειγματικό χώρο το (όσο χαζό και να φαίνεται δεν απαγορεύεται!) τότε και το είναι ένα αδύνατο ενδεχόμενο. Το είναι βέβαιο ενδεχόμενο.Μάκης Χατζόπουλος έγραψε:Εγώ πάντως τις απαντήσεις του Γ μαθητή τις δέχομαιsorfan έγραψε:Για το Α3 μεταφέρω προβληματισμούς:
Α μαθητής: απαντά αναφέροντας ό,τι γράφει ακριβώς η παράγραφος στη σελ. 140
Β μαθητής: Βέβαιο λέγεται το ενδεχόμενο που πραγματοποιείται πάντοτε και αδύνατο το ενδεχόμενο που δεν πραγματοποείται σε καμιά εκτέλεση του πειράματος.
Γ μαθητής: Βέβαιο λέγεται το ενδεχόμενο Ω και αδύνατο το κενό.
Πως αξιολογούμε αυτές τις απαντήσεις;
Φυσικά όλα εξαρτώνται και από το πως διδάσκονται οι πιθανότητες στα σχολεία. Αν κάτι παρόμοιο δεν αναφέρεται πουθενά τότε δεν πρέπει να την πληρώνει ο μαθητής.
"το σύνολο των δυνατών αποτελεσμάτων λέγεται δειγματικός χώρος και συμβολίζεται με Ω"
Σπύρος
Re: Θεματα Γενικής 2010
Όταν έρθουν οι διορθωτές μπορούν να μου λύσουν 2 απορίες;
Εκτός από την μαγεία στο 2γ) που ανέφερα παραπάνω (κατά τα άλλα όμως πλήρης δικαιολόγηση), έκανα και λάθος τα πρόσημα για την f στο 4ο στο πινακάκι. Πόσο πάει;
Εκτός από την μαγεία στο 2γ) που ανέφερα παραπάνω (κατά τα άλλα όμως πλήρης δικαιολόγηση), έκανα και λάθος τα πρόσημα για την f στο 4ο στο πινακάκι. Πόσο πάει;
Re: Θεματα Γενικής 2010
Εγω στο θεμα Δ δεν εκανα την επιλυση του τριωνυμου που βρισκεται στον αριθμητη της f' δηλαδη το 1-(χ-Ρ(Α))^2 αν θυμαμαι καλα. Ειπα οτι το Ρ(Α) ειναι παντα μεγαλυτερο ή ισο του μηδενος, αρα το χ ειναι παντα θετικο αφου χ>Ρ(Α)
Οποτε εβγαλα το προσημο με ανισοτητες. Ειπα οτι f'(x)>0 αρα (χ-Ρ(Α))^2<1 αρα χ-Ρ(Α)<1 και ετσι εφτιαξα τη μονοτονια της f.
Ποσο θα μου κοψουν;
Οποτε εβγαλα το προσημο με ανισοτητες. Ειπα οτι f'(x)>0 αρα (χ-Ρ(Α))^2<1 αρα χ-Ρ(Α)<1 και ετσι εφτιαξα τη μονοτονια της f.
Ποσο θα μου κοψουν;
- Τηλέγραφος Κώστας
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 1025
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 12:06 am
- Τοποθεσία: ΦΕΡΕΣ-ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Θεματα Γενικής 2010
Για το Α3.
Και οι τρεις απαντήσεις είναι σωστές .
Βέβαια ο Δημήτρης γενικά έχει δίκιο αν και το δειγματικος χώρος που δίνει δεν υφίσταται (δεν είναι το σύνολο όλων των δυνατών περιπτώσεων .
Υ.Γ:Επιτέλους καλά θέματα.
Και οι τρεις απαντήσεις είναι σωστές .
Βέβαια ο Δημήτρης γενικά έχει δίκιο αν και το δειγματικος χώρος που δίνει δεν υφίσταται (δεν είναι το σύνολο όλων των δυνατών περιπτώσεων .
Υ.Γ:Επιτέλους καλά θέματα.
Φιλικά
Τηλέγραφος Κώστας
Τηλέγραφος Κώστας
Re: Θεματα Γενικής 2010
Απαντήσεις Μαθηματικών Γενικής Παιδείας 2010
- Συνημμένα
-
- math_gen_10_ax.pdf
- (438.84 KiB) Μεταφορτώθηκε 191 φορές
Μάνος Κοθρής
-
- Δημοσιεύσεις: 190
- Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2010 3:37 pm
βαθμολογικη ερωτηση
Στο σημερινο διαγωνισμα των πανελλαδικων στο Δ' θεμα
ζηταγε να μην πραγματοποιουνται τα ενδεχομενα Α Β ταυτοχρονα
το μην μια αθωα ψυχη δεν το διαβασε
οι περισσοτεροι ειστε μαθηματικοι και θα διορθωσετε
αν δειτε ενα αριστο γραπτη και μια εμπεριστατομενη ευρεση του Α(ΤΟΜΗ)Β ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΗΜΑΤΑ
ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΔΕ ΤΟ ΜΗΝ ΑΡΑ ΤΟ (Α-ΤΟΜΗ-Β)', ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΕΥΡΕΣΗ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ Α(ΤΟΜΗ)Β ΚΑΙ ΠΙΑΝΕΙ 5 ΜΟΝΑΔΕΣ
ΠΟΣΑ ΘΑ ΚΟΨΕΤΕ????????
Η ΤΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΣΑΧ ΤΗΝ χημ(1/χ)
ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ
ζηταγε να μην πραγματοποιουνται τα ενδεχομενα Α Β ταυτοχρονα
το μην μια αθωα ψυχη δεν το διαβασε
οι περισσοτεροι ειστε μαθηματικοι και θα διορθωσετε
αν δειτε ενα αριστο γραπτη και μια εμπεριστατομενη ευρεση του Α(ΤΟΜΗ)Β ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΗΜΑΤΑ
ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΔΕ ΤΟ ΜΗΝ ΑΡΑ ΤΟ (Α-ΤΟΜΗ-Β)', ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΕΥΡΕΣΗ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ Α(ΤΟΜΗ)Β ΚΑΙ ΠΙΑΝΕΙ 5 ΜΟΝΑΔΕΣ
ΠΟΣΑ ΘΑ ΚΟΨΕΤΕ????????
Η ΤΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΣΑΧ ΤΗΝ χημ(1/χ)
ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ
Δεν ευχαριστίεται ο άνθρωπος ότι κι αν αποκτήσει
Γιατί είναι η σκέψη άπειρο, κενό και δεν γεμίζει
Γιατί είναι η σκέψη άπειρο, κενό και δεν γεμίζει
Re: Θεματα Γενικής 2010
Εγώ έγραψα 6 γεμάτες σελίδες και οι απαντήσεις μου συμφωνούν με τις λύσεις που δοθηκαν!
Πάντως η γνώμη μου είναι ότι τα θέματα ήταν αρκετά καλά, πιστεύω η Θεωριτική κατεύθυνση θα αντιμετώπισε προβληματα...
Πάντως η γνώμη μου είναι ότι τα θέματα ήταν αρκετά καλά, πιστεύω η Θεωριτική κατεύθυνση θα αντιμετώπισε προβληματα...
- Καρδαμίτσης Σπύρος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 2338
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 11:14 pm
- Επικοινωνία:
Re: Θεματα Γενικής 2010
Για το τρίτο θέμα τονίζω ότι στο βιβλίο οδηγιών του ΠΙ που μοιράζεται στους εκπαιδευτικούς στην αρχή κάθε χρονιάς αναφέρετε ρητά ότι ....σε κάθε κλάση οι παρατηρήσεις θεωρούνται ομοιόμορφα κατανεμημένες ....
Επομένως δεν είναι αναγκαία η διευκρίνηση αυτή.
Επομένως δεν είναι αναγκαία η διευκρίνηση αυτή.
Καρδαμίτσης Σπύρος
Re: Θεματα Γενικής 2010
Καλημέρα και καλά αποτελέσματα σε όλους.Έχω κάποιες απορίες σχετικά με τον τρόπο βαθμολόγησης και θα ήθελα μια απάντηση με υπευθυνότητα.
-Στο Β1 ερώτημα για τον υπολογισμό του ορίου έκανα σωστα πολλαπλασιασμό με συζηγείς αλλά έκανα πράξεις στον παρανομαστή και προέκυψε λάθος το αποτέλεσμα.
-Στο Β3 έγραψα την f '(0)=-1 αλλα ξέχασα να γράψω την γωνία
-Τέλος στο Γ2 χρησιμοποιώντας τον τύπο για το s^2 που δινόταν έκανα λάθος πράξεις και μου βγήκε λάθος αποτέλεσμα και σαν συνέπεια λάθος και το CV στο επόμενο ερώτημα παρόλο και το λάθος που βρήκα έδινε ανομοιογενές δείγμα.
Τί βαθμοι θα μου κοπούν για τα παραπάνω;
Ευχαριστώ
(Τα λάθη δεν έπρεπε να γίνουν αλλα θα συμβιβαστώ! )
-Στο Β1 ερώτημα για τον υπολογισμό του ορίου έκανα σωστα πολλαπλασιασμό με συζηγείς αλλά έκανα πράξεις στον παρανομαστή και προέκυψε λάθος το αποτέλεσμα.
-Στο Β3 έγραψα την f '(0)=-1 αλλα ξέχασα να γράψω την γωνία
-Τέλος στο Γ2 χρησιμοποιώντας τον τύπο για το s^2 που δινόταν έκανα λάθος πράξεις και μου βγήκε λάθος αποτέλεσμα και σαν συνέπεια λάθος και το CV στο επόμενο ερώτημα παρόλο και το λάθος που βρήκα έδινε ανομοιογενές δείγμα.
Τί βαθμοι θα μου κοπούν για τα παραπάνω;
Ευχαριστώ
(Τα λάθη δεν έπρεπε να γίνουν αλλα θα συμβιβαστώ! )
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης