Ας σώσουμε τον κανόνα de L' Hospital από την προχειρότητα !

Θέματα για την Εκπαίδευση και τους Εκπαιδευτικούς
Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5577
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Ας σώσουμε τον κανόνα de L' Hospital από την προχειρότητα !

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Τετ Ιουν 16, 2010 6:00 pm

Σύμφωνα με ενημέρωση που είχα από έγκριτους συναδέλφους , στα πλαίσια της μείωσης της ύλης , υπάρχει η πρόθεση να καταργηθούν από τη διδακτέα ύλη στα μαθηματικά κατεύθυνσης της Γ ' Λυκείου οι κανόνες de L' Hospital !!!

Αυτό είναι ασύλληπτο ! Πώς μπορεί μια επιτροπή μαθηματικών να αφαιρέσει μια από τις σπουδαιότερες παραγράφους των μαθηματικών και ένα τόσο απλό εργαλείο με σπουδαίες εφαρμογές ;

Παρακαλώ θερμά αυτούς που εισηγήθηκαν κάτι τέτοιο να το ξανασκεφτούν σοβαρά, διότι αν μη τι άλλο γελοιοποιούν όχι μόνον εαυτούς αλλά και τη μαθηματική κοινότητα. Γίνομαι σκληρός, το γνωρίζω , αλλά στην περίπτωση αυτή δεν γίνεται διαφορετικά. Μακάρι να πρυτανεύσει η στοιχειώδης λογική και να μην δούμε κάτι τέτοιο στην τελική εισήγηση που θα ανακοινωθεί σε λίγες μέρες.Ίδωμεν !!!

Μπάμπης


mtsarduckas
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Πέμ Απρ 09, 2009 9:44 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ας σώσουμε τον κανόνα de L'Hspital από την προχειρότητα

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mtsarduckas » Τετ Ιουν 16, 2010 6:41 pm

Δεν κόβουν όλη την ανάλυση καλύτερα, τσιγκουνιές θα κάνουμε τώρα... :roll: :roll: :roll:


Άβαταρ μέλους
Πρωτοπαπάς Λευτέρης
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 2950
Εγγραφή: Τετ Οκτ 14, 2009 12:20 am
Τοποθεσία: Πετρούπολη, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Ας σώσουμε τον κανόνα de L'Hspital από την προχειρότητα

#3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πρωτοπαπάς Λευτέρης » Τετ Ιουν 16, 2010 6:45 pm

Μπάμπη, όπως έχω ξαναγράψει στο :logo:, μάλλον θα πέσει γέλιο :lol: με τις μειώσεις ύλης στα Μαθηματικά. Ας περιμένουμε όμως. Μπορεί να πρυτανεύσει η λογική!!!


Κάθε πρόβλημα έχει μία τουλάχιστον λύση!!!
Άβαταρ μέλους
Γιώργος Ρίζος
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5362
Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2008 1:18 pm
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Ας σώσουμε τον κανόνα de L'Hspital από την προχειρότητα

#4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γιώργος Ρίζος » Τετ Ιουν 16, 2010 6:46 pm

Μπάμπη,
υπενθυμίζω σε όποιον δεν είχε παρακολουθήσει τις συζητήσεις μας ότι από τον Απρίλιο έχουμε εκφράσει την ανησυχία μας εδώγια τις αδιαφανείς ενέργειες επικοινωνιακού χαρακτήρα, σχετικά με την μείωση της ύλης, τονίζοντας τα εξής:

Δεν συμμετείχαν με τα θεσμοθετημένα τους όργανα οι εκπαιδευτικοί και επιστημονικοί φορείς, κάτι που αποτελεί βαθειά περιφρόνηση προς τους εκπαιδευτικούς και το εκπαιδευτικό σύστημα γενικότερα. Υπήρχε πλήρης μυστικότητα, λες και κινδυνεύουν τα μυστικά των Πυθαγορείων...

Οι προτάσεις των επιτροπών αυτών που έχουν κοινοποιηθεί είναι πρόχειρες, ελλιπείς ή αποσπασματικές .
Η ύλη στα μαθηματικά δεν μπορεί να έχει μονάδα μέτρησης τις σελίδες και η βεβιασμένη αφαίρεση εννοιών , θεωρημάτων ή παραγράφων μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερα προβλήματα στη διδασκαλία του μαθήματος, απ' αυτά που θα ήθελε να αντιμετωπίσει.
Π.χ. οι οδηγίες για τη Γεωμετρία Α΄ Β΄ Λυκείου θυμίζουν διαδρομή που χρειάζεσαι gps για να την ακολουθήσεις... Διδάξτε εκείνο, όχι εκείνη την απόδειξη, όχι εκείνες τις ασκήσεις, μην εξετάσετε τις λυμένες εφαρμογές κ.λπ. Υπονομεύεται έτσι το περιεχόμενο του βιβλίου.

Φοβάμαι ότι κάτι τέτοιο θα γίνει κι εδώ. Θα πρέπει, πλέον να προσέχουμε μήπως η άσκηση που κάναμε στον πίνακα είναι στις "απαγορευμένες", ή μήπως χρησιμοποιήσουμε θεώρημα που εξαιρείται.

Απ΄την άλλη, σκέφτομαι μήπως ανακοινώσουν ως μειωμένη ύλη τις ενότητες που ούτως ή άλλως δεν διδάσκουμε. Οπότε ...;
Τότε όμως, όταν λένε στη Β΄ Λυκείου 0% μείωση, εννοούν ότι πρέπει να διδάσκεται όλο το βιβλίο; Ειλικρινά έχω μπερδευτεί.

Τι περιμένουν; Είναι δυνατόν να ανακοινώνουν με τυμπανοκρουσίες τα "ποσοστά" και 10 μέρες μετά να μην μπορούν να ανακοινώσουν το περιεχόμενο;

Γιώργος Ρίζος

Υ.Γ. Δεν νομίζω ότι κανένας σοβαρός μάχιμος μαθηματικός θα συναινούσε στην κατάργηση του κανόνα De L' Hospital. Πως θα διδαχτούν όρια με εκθετικές συναρτήσεις κ.α.; Εκτός αν τον επέλεξαν ...με κλήρωση!
τελευταία επεξεργασία από Γιώργος Ρίζος σε Τετ Ιουν 16, 2010 7:12 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Άβαταρ μέλους
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΤΣΙΠΟΔΑΣ
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Δευ Απρ 20, 2009 8:25 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα
Επικοινωνία:

Re: Ας σώσουμε τον κανόνα de L'Hspital από την προχειρότητα

#5

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΤΣΙΠΟΔΑΣ » Τετ Ιουν 16, 2010 7:02 pm

Rigio έγραψε:Δεν συμμετείχαν με τα θεσμοθετημένα τους όργανα οι εκπαιδευτικοί και επιστημονικοί φορείς, κάτι που αποτελεί βαθειά περιφρόνηση προς τους εκπαιδευτικούς και το εκπαιδευτικό σύστημα γενικότερα. Υπήρχε πλήρης μυστικότητα, λες και κινδυνεύουν τα μυστικά των Πυθαγορείων..
Μα τι λέτε, αφου όλοι μας είχαμε συμμετοχή στη δημόσια διαβούλευση, που προγματοποιήθηκε....(αστείο) και αποφασίσαμε για το ακριβές ποσοστό της μείωσης καθώς και για τις παραγράφους που πρέπει να αφαιρεθούν.
Μπάμπης Στεργίου έγραψε:Μακάρι να πρυτανεύσει η στοιχειώδης λογική και να μην δούμε κάτι τέτοιο στην τελική εισήγηση που θα ανακοινωθεί σε λίγες μέρες.Ίδωμεν !!!
Οσο αναφορά την ύλη που θα είναι εντός ύλης,καθιστερεί γιατι προσπαθούν αντι να βγάλουν εκτος τις παραγράφους, να τις σβήσουν με blanko, μιας και έχει μείνει αρκετο απο την λίστα της siemens


\displaystyle{
{\rm K}\alpha \tau \sigma \dot \iota \pi o\delta \alpha \varsigma \begin{array}{*{20}c}
   {} & {\Delta \eta \mu \dot \eta \tau \rho \eta \varsigma }  \\
\end{array}
}
Άβαταρ μέλους
S.E.Louridas
Δημοσιεύσεις: 6141
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
Τοποθεσία: Aegaleo.
Επικοινωνία:

Re: Ας σώσουμε τον κανόνα de L'Hspital από την προχειρότητα

#6

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από S.E.Louridas » Τετ Ιουν 16, 2010 7:25 pm

ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ πρός τούς συμβουλάτορες της Υπουργού Παιδείας:
Στα πλαίσια της διαφάνειας του περίφημου '' ολα στο φώς '' ( Internet κ.τ.λ.) θα πρέπει να ανακοινωθούν ΑΜΕΣΑ τα ονόματα τών Υπεύθυνων και μελών που αποτελούν τίς επιτροπές Τών Αλλαγών και πιθανόν μειώσεων αναφορικά με την διδακταία ύλη. Αν αυτό δέν γίνει τα υπουργικά συμβούλια ανώπιον τών καμερών δέν πείθουν.Ταυτόχρονα να ανακοινωθούν στο internet οι επιστημονικές μελέτες (προφανώς με βάση την Ελληνική πραγματικότητα και όχι με βάση έτοιμες συνταγές από άλλα συστήματα της αλλοδαπής) και οι φορείς με τους οποίους έγινε διάλογος ώστε να διαμορφωθούν οι απόψεις αυτές. Ποιοί λόγοι μπορεί να οδηγούν επιστημονικές απόψεις στην αφάνεια;

Σωτήρης
τελευταία επεξεργασία από S.E.Louridas σε Τετ Ιουν 16, 2010 7:41 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


S.E.Louridas

1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
Άβαταρ μέλους
Μάκης Χατζόπουλος
Δημοσιεύσεις: 2456
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 4:13 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Ας σώσουμε τον κανόνα de L'Hspital από την προχειρότητα

#7

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μάκης Χατζόπουλος » Τετ Ιουν 16, 2010 7:27 pm

Και εγώ το έχω ακούσει αυτό το σενάριο Μπάμπη και να σου πω την αλήθεια, δεν θορυβήθηκα, έχω δεκτή από την στιγμή που κόψουν κάτι, εμείς θα πονέσουμε, είτε είναι ο ρυθμός μεταβολής, είτε οι μιγαδικοί είτε τα εμβαδά, είτε μελέτη συνάρτησης, όλα είναι παιδιά μας!!

Έπρεπε να είχαμε αντιληφθεί πιο νωρίς τα κελεύσματα του Γιώργου και να αντιδράσουμε, αλλά εγώ προσωπικά θεώρησα ότι είναι σειρήνες που τις ακούμε κάθε χρόνο, την ίδια εποχή και δεν έπρεπε να κινητοποιηθούμε-δραστηριοποιηθούμε, μας έπιασαν εξ' απήνης σε πολλά θέματα, τι να λέμε τώρα...
S.E.Louridas έγραψε:ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ πρός τούς συμβουλάτορες της Υπουργού Παιδείας:
Στα πλαίσια της διαφάνειας του περίφημου '' ολα στο φώς '' ( Internet κ.τ.λ.) θα πρέπει να ανακοινωθούν ΑΜΕΣΑ τα ονόματα τών Υπεύθυνων και μελών που αποτελούν τίς επιτροπές Τών Αλλαγών και πιθανόν μειώσεων αναφορικά με την διδακταία ύλη. Αν αυτό δέν γίνει τα υπουργικά συμβούλια ανώπιον τών καμερών δέν πείθουν.Ταυτόχρονα να ανακοινωθούν στο internet οι επιστημονικές μελέτες (προφανώς με βάση την Ελληνική πραγματικότητα και όχι με βάση έτοιμες συνταγές από άλλα συστήματα της αλλοδαπής) και οι φορείς με τους οποίους έγινε διάλογος ώστε να διαμορφωθούν οι απόψεις αυτές.

Σωτήρης
Σωτήρη πιο εύκολα είναι να κερδίσουμε την Νιγηρία και την Αργεντινή και να πάρουμε το Μουντιάλ, παρά να γίνουν αυτά που λες!! Αλλά θα είμαι αισιόδοξος και θα ενώσω τις φωνή μου με την δική σου, ασχέτως αν έχω χάσει την πίστη μου!


(1) verba volant, scripta manent = τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Πρωτοπαπάς Λευτέρης
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 2950
Εγγραφή: Τετ Οκτ 14, 2009 12:20 am
Τοποθεσία: Πετρούπολη, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Ας σώσουμε τον κανόνα de L'Hspital από την προχειρότητα

#8

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πρωτοπαπάς Λευτέρης » Τετ Ιουν 16, 2010 7:48 pm

Rigio έγραψε: Υ.Γ. Δεν νομίζω ότι κανένας σοβαρός μάχιμος μαθηματικός θα συναινούσε στην κατάργηση του κανόνα De L' Hospital. Πως θα διδαχτούν όρια με εκθετικές συναρτήσεις κ.α.; Εκτός αν τον επέλεξαν ...με κλήρωση!
Ενδιαφέρον ...


Κάθε πρόβλημα έχει μία τουλάχιστον λύση!!!
ΘΑΝΑΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 16, 2009 8:22 pm
Τοποθεσία: ΤΡΙΚΑΛΑ

Re: Ας σώσουμε τον κανόνα de L' Hospital από την προχειρότητ

#9

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΘΑΝΑΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ » Τετ Ιουν 16, 2010 8:25 pm

ΚύριεΜπάμπη αυτό το πολύ σύντομα για την ανακοίνωση, μήπως μπορείτε να το κάνετε πιο συγκεκριμένο; Αν έχετε βέβαια την πληροφόρηση. Ευχαριστώ.


Άβαταρ μέλους
polysot
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2600
Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
Επικοινωνία:

Re: Ας σώσουμε τον κανόνα de L' Hospital από την προχειρότητ

#10

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από polysot » Τρί Ιουν 22, 2010 9:51 am

Συνάδελφοι η προχειρότητα είναι δεδομένη όσα χρόνια παρακολουθώ (απο το 94) τις εξελίξεις...
ΓΙατί να περιμένουμε κάτι διαφορετικό;
Και εν πάσει περιπτώσει, ας αποφασίσουν αυτοί που είναι "υπεύθυνοι" και ας έχουν και την ευθύνη των επιλογών τους...


Σωτήρης Δ. Χασάπης

Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
nmavro
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ας σώσουμε τον κανόνα de L' Hospital από την προχειρότητ

#11

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nmavro » Τετ Ιούλ 07, 2010 9:37 pm

Ήδη δημοσιεύτηκε και δεύτερη φορά ότι θα βγει από την ύλη


ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2009 10:15 am

Re: Ας σώσουμε τον κανόνα de L' Hospital από την προχειρότητ

#12

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ » Πέμ Ιούλ 08, 2010 11:42 am

Ότι θα αφαιρεθούν, είναι σχεδόν βέβαιο. Άλλωστε γιατί ο μαθητής πρέπει να μαθαίνει μηχανιστικούς υπολογισμούς για τον υπολογισμό του ορίου; Σύμφωνα με την Επιτροπή Μείωσης της Ύλης, είναι απείρως σημαντικότερο να μάθει την παρ. 3.4 της Άλγεβρας Β΄Λυκείου (Ανατοκισμός-Ίσες καταθέσεις-Χρεωλυσία). Τους τόκους για το Μνημόνιο του Δ.Ν.Τ. δεν θα τους βγάζει με κανόνες De L Hospital!


ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5577
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Re: Ας σώσουμε τον κανόνα de L' Hospital από την προχειρότητ

#13

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Πέμ Ιούλ 08, 2010 11:48 am

Κάτι ακούστηκε σήμερα ότι η ύλη δεν θα πειραχθεί για φέτος. Δεν είδα τίποτα επίσημο, αλλά ψάξτε το αν μπορείτε.

Μπάμπης


Άβαταρ μέλους
Στέλιος Μαρίνης
Δημοσιεύσεις: 536
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 9:45 pm
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη, Αθήνα
Επικοινωνία:

Ο συνήγορος του διαβόλου

#14

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στέλιος Μαρίνης » Πέμ Ιούλ 08, 2010 12:23 pm

Αν η ύλη δεν συνδεόταν με τις Πανελλαδικές εξετάσεις, το σκεπτικό για την αφαίρεση και των κανόνων de l Hospital και του αόριστου ολοκληρώματος θα έστεκε. Τι προσφέρει διδακτικά το de l Hospital ; Είναι χρηστικό εργαλείο που εφαρμόζεται, όπως παρουσιάζεται στο σχολικό βιβλίο, χωρίς να γίνεται κατανοητό το γιατί λειτουργεί. Μας απλουστεύει, και σε μας και στους μαθητές, τη ζωή προκειμένου να λύσουμε κάποια προβλήματα, αλλά το ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί είναι αν διδάσκουμε μαθηματικά με στόχο την απόκτηση ικανότητας για λύση προβλημάτων χωρίς βαθιά κατανόηση των εργαλείων που χρησιμοποιούν οι μαθητές. Ως μαθηματικοί δεν θα έπρεπε να συζητάμε στον αέρα. Τι εννοώ; Αν δεν έχουμε ξεκαθαρίσει τους στόχους της διαδσκαλίας η συζήτηση περί του αν πρέπει να διδαχτεί εκείνο ή το άλλο ή ακόμη και το πώς πρέπει να διδαχτεί είναι μετέωρη. Η οπτική όλων όσοι εξοργιστήκατε για την κατάργηση του συγκεκριμένου θεωρήματος είναι δίκαιη, αν το ζητούμενο είναι πώς θα βοηθήσουμε τους μαθητές να γράψουν καλύτερα. ΑΠό τη στιγμή όμως που οι εξετάσεις είναι ανταγωνιστικές και οι όροι ίδιοι για όλους δεν τίθεται τέτοιο θέμα.
Ωστόσο, αυτοί που εισηγήθηκαν την αφαίρεση έδρασαν πράγματι εππιπόλαια, πρόχειρα, αποσπασματικά και αυθαίρετα. Τους ζητήθηκε να μειώσουν την ύλη και εμμέσως την αύξησαν! Ένα σωρό τεχνάσματα για τον υπολογισμό ορίου γίνονται πλέον άκρως απαραίτητα, άρα από την πλευρά της "οικονομίας" στο χρόνο των υποψηφίων οι αφαιρέσεις φέρνουν αντίθετο αποτέλεσμα. Όμως το ήσσον δεν πρέπει να υπερκαλύπτει το μείζον. Και μείζον, κατά την άποψή μου, είναι το τι προσδοκούμε από τη μαθηματική εκπαίδευση κι ύστερα να δούμε πώς μπορούμε να το επιδιώξουμε.


Κάποτε οι καμπύλες των γραφικών παραστάσεων ζωντανεύουν, είναι διαφορίσιμες γιατί είναι λείες κι όμορφες, έχουν ακρότατες τιμές γιατί αρνούνται τη μονοτονία, δεν έχουν όριο πραγματικό, αλλά μπορείς και τις φαντάζεσαι στο άπειρο και η ασύμπτωτη ευθεία είναι το καράβι που σε ταξιδεύει πλάι τους.
Άβαταρ μέλους
Μάκης Χατζόπουλος
Δημοσιεύσεις: 2456
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 4:13 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Ο συνήγορος του διαβόλου

#15

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μάκης Χατζόπουλος » Πέμ Ιούλ 08, 2010 12:52 pm

Στέλιος Μαρίνης έγραψε: Ωστόσο, αυτοί που εισηγήθηκαν την αφαίρεση έδρασαν πράγματι εππιπόλαια, πρόχειρα, αποσπασματικά και αυθαίρετα. Τους ζητήθηκε να μειώσουν την ύλη και εμμέσως την αύξησαν! Ένα σωρό τεχνάσματα για τον υπολογισμό ορίου γίνονται πλέον άκρως απαραίτητα, άρα από την πλευρά της "οικονομίας" στο χρόνο των υποψηφίων οι αφαιρέσεις φέρνουν αντίθετο αποτέλεσμα. Όμως το ήσσον δεν πρέπει να υπερκαλύπτει το μείζον. Και μείζον, κατά την άποψή μου, είναι το τι προσδοκούμε από τη μαθηματική εκπαίδευση κι ύστερα να δούμε πώς μπορούμε να το επιδιώξουμε.
Πόσο δίκιο έχεις Στέλιο...


(1) verba volant, scripta manent = τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν
Εικόνα
Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5577
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Re: Ας σώσουμε τον κανόνα de L' Hospital από την προχειρότητ

#16

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Κυρ Ιούλ 18, 2010 1:13 am

Σήμερα άκουσα ότι μετά από διαμαρτυρίες του ΠΙ την αφαίρεση του κανόνα σκέφτονται στο υπουργείο να την ματαιώσουν. Μακάρι να είναι έτσι. Θα περιμένουμε !

Μπάμπης


Απάντηση

Επιστροφή σε “Εκπαιδευτικά Θέματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης