Λύσεις Μαθ. κατ. 2009
Λύσεις Μαθ. κατ. 2009
Στο συνημμένο δῖνω τις λύσεις των μαθηματικών κατεύθυνσης προσπαθώντας να καλύψω πολλούς διαφορετικούς τρόπους που θα μπορούσαν να σκεφτούν τα παιδιά 73Β λίγο παρακάτω
τελευταία επεξεργασία από R BORIS σε Πέμ Μάιος 21, 2009 11:05 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Λύσεις Μαθ. κατ. 2009
για το 3γ η αδερφη μου πηρε ορια και εκανε Βολζανο στο κ,λ.
Αξιζει να γραφτει κιαυτο,μαζι με την λυση ως προς χ (α λυκειου!)
Αξιζει να γραφτει κιαυτο,μαζι με την λυση ως προς χ (α λυκειου!)
Re: Λύσεις Μαθ. κατ. 2009
Ηδη το έχω γράψει
Το 4γ μπορεί να παει και με άτοπο , Τότε η Η΄θα είχε σταθερό πρόσημο και δεν θα ήταν δυνατό το Η(2) =Η(3) (Λύση απο τον Ιασωνα Ροδη μαθητή της Λεοντείου Ν.Σμ)
Το 4γ μπορεί να παει και με άτοπο , Τότε η Η΄θα είχε σταθερό πρόσημο και δεν θα ήταν δυνατό το Η(2) =Η(3) (Λύση απο τον Ιασωνα Ροδη μαθητή της Λεοντείου Ν.Σμ)
- Βασίλης Καλαμάτας
- Δημοσιεύσεις: 200
- Εγγραφή: Τρί Απρ 14, 2009 10:50 am
- Τοποθεσία: Λαμία
Re: Λύσεις Μαθ. κατ. 2009
Καλά είναι δυνατόν????? Σε άλλο θέμα αναφέρεις ότι η αδερφή σου έλυσε το ερώτημα 4δ με άλλο τρόπο....Περίεργο!!!paganini έγραψε:για το 3γ η αδερφη μου πηρε ορια και εκανε Βολζανο στο κ,λ.
Αξιζει να γραφτει κιαυτο,μαζι με την λυση ως προς χ (α λυκειου!)
Υπάρχουν γέφυρες στη ζωή που περνάς και γέφυρες που καις....
Re: Λύσεις Μαθ. κατ. 2009
σωστα!Με συγχωρειτε,δεν τα εβγαζε το word!R BORIS έγραψε:Ηδη το έχω γράψει
Το 4γ μπορεί να παει και με άτοπο , Τότε η Η΄θα είχε σταθερό πρόσημο και δεν θα ήταν δυνατό το Η(2) =Η(3) (Λύση απο τον Ιασωνα Ροδη μαθητή της Λεοντείου Ν.Σμ)
Re: Λύσεις Μαθ. κατ. 2009
Χεχε,μα που ειναι το περιεργο κυριε Καλαμάτα;Ειναι λιγο...περιεργη η αδερφη μου!vasilis kalamatas έγραψε:Καλά είναι δυνατόν????? Σε άλλο θέμα αναφέρεις ότι η αδερφή σου έλυσε το ερώτημα 4δ με άλλο τρόπο....Περίεργο!!!paganini έγραψε:για το 3γ η αδερφη μου πηρε ορια και εκανε Βολζανο στο κ,λ.
Αξιζει να γραφτει κιαυτο,μαζι με την λυση ως προς χ (α λυκειου!)
-
- Δημοσιεύσεις: 50
- Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 2:18 am
Re: Λύσεις Μαθ. κατ. 2009
Βάζω και αυτό τον τρόπο στο συνημμένο 73ΒR BORIS έγραψε:Ηδη το έχω γράψει
Το 4γ μπορεί να παει και με άτοπο , Τότε η Η΄θα είχε σταθερό πρόσημο και δεν θα ήταν δυνατό το Η(2) =Η(3) (Λύση απο τον Ιασωνα Ροδη μαθητή της Λεοντείου Ν.Σμ)
τελευταία επεξεργασία από R BORIS σε Πέμ Μάιος 21, 2009 11:06 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Λύσεις Μαθ. κατ. 2009
Καλημερα και χρονια πολλα σε αυτους που γιορταζουν.
Στο θεμα 2ο ελυσα το β ερωτημα με ελαχιστο μετρο και επειτα επαληθευσα με το μιγαδικο
που μου εδινε.Δηλαδη min|z|=d(O,e)=|zo|.
Ειναι σωστο????
Στο θεμα 2ο ελυσα το β ερωτημα με ελαχιστο μετρο και επειτα επαληθευσα με το μιγαδικο
που μου εδινε.Δηλαδη min|z|=d(O,e)=|zo|.
Ειναι σωστο????
- Ραϊκόφτσαλης Θωμάς
- Δημοσιεύσεις: 1112
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 12:01 am
- Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Λύσεις Μαθ. κατ. 2009
Σωστό είναι γιατί με την επαλήθευση εξασφάλισες την ύπαρξη του μιγάδα ο οποίος πληρεί την αρχική συνθήκη.
Θωμάς
Θωμάς
Η γνώση μας κάνει περήφανους, η σοφία ταπεινούς.
Re: Λύσεις Μαθ. κατ. 2009
παιδια στο 2ο θεμα στο Β ενω τα χω κανει ολα σωστα katelhksa οτι οι μιγαδικοι που αναζητουμε ειναι οι
z=3+i
z=-4+i
δηλαδη εχω κανει λαθος στο συμβολισμο αντι για w εγραψα z. υπαρχει προβλημα?????
z=3+i
z=-4+i
δηλαδη εχω κανει λαθος στο συμβολισμο αντι για w εγραψα z. υπαρχει προβλημα?????
Re: Λύσεις Μαθ. κατ. 2009
vasika auto isxuei epeidi i exiswsi einai grammiki.ara o migadikos Zo pou m dinei i askisi einai o monadikos.Ραϊκόφτσαλης Θωμάς έγραψε:Σωστό είναι γιατί με την επαλήθευση εξασφάλισες την ύπαρξη του μιγάδα ο οποίος πληρεί την αρχική συνθήκη.
Θωμάς
EDIT [21/5/09 19:55] Παρακαλούνται τά νέα μέλη πρίν από τήν δημοσίευση σέ μιά Δ. Συζήτηση νά διαβάζουν τόν κανονισμό τού mathematica.gr. Μεταξύ άλλων θά γνώριζαν ότι δέν επιτρέπεται η γραφή σέ greeklish - όταν υπάρχει η δυνατότητα γραφής μέ Ελληνικούς χαρακτήρες.
grigkost
Re: Λύσεις Μαθ. κατ. 2009
Επειδή με ρώτησαν πόσο αυθαίρετη είναι η εισαγωγή της κατάλληλης συνάρτησης για να λύσουμε το 4δ με Rolle δίνω μια σειρά σκέψεων και όχι εμπνεύσεων για την λύση στο συνημμένο
- Συνημμένα
-
- forum 74.doc
- (33.5 KiB) Μεταφορτώθηκε 237 φορές
τελευταία επεξεργασία από R BORIS σε Πέμ Μάιος 21, 2009 11:08 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Λύσεις Μαθ. κατ. 2009
Έχω κάποιες επιφυλάξεις ως προς τη λύση του 3Α.
Δείτε το σχετικό αρχείο.
Φιλικά
Λ.Ιωσηφίδης
Δείτε το σχετικό αρχείο.
Φιλικά
Λ.Ιωσηφίδης
- Συνημμένα
-
- 3A-2009.pdf
- (168.85 KiB) Μεταφορτώθηκε 375 φορές
Re: Λύσεις Μαθ. κατ. 2009
πολύ καλή παρατήρηση, οπότε η επόμενη ερώτηση είναι αν θα κοπεί κάτι από τον μαθητή που δεν έχει αποδείξει τη μοναδικότητα. Επειδή ήμουν επιτηρητής στις εξετάσεις και έριξα μια ματιά στα γραπτά όταν τα παρέλαβα δεν είδα κανέναν που να έκανε κάτι τέτοιο. Και μιλάμε και για μαθητές που είχαν απαντήσει σωστά και στο θέμα 4
Re: Λύσεις Μαθ. κατ. 2009
μιλατε για τ θεμα 2ο???dijkstra έγραψε:πολύ καλή παρατήρηση, οπότε η επόμενη ερώτηση είναι αν θα κοπεί κάτι από τον μαθητή που δεν έχει αποδείξει τη μοναδικότητα. Επειδή ήμουν επιτηρητής στις εξετάσεις και έριξα μια ματιά στα γραπτά όταν τα παρέλαβα δεν είδα κανέναν που να έκανε κάτι τέτοιο. Και μιλάμε και για μαθητές που είχαν απαντήσει σωστά και στο θέμα 4
Re: Λύσεις Μαθ. κατ. 2009
μετά την παρατήρηση του συνάδελφου Ιωσηφίδη έκανα μια διόρθωση
- Συνημμένα
-
- forum 73 B.doc
- (196 KiB) Μεταφορτώθηκε 204 φορές
τελευταία επεξεργασία από R BORIS σε Παρ Μάιος 22, 2009 6:03 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 30, 2008 7:05 pm
Re: Λύσεις Μαθ. κατ. 2009
Άσκηση 7 γενικές ασκήσεις στις παραγώγους του σχολικού βιβλίου:dijkstra έγραψε:πολύ καλή παρατήρηση, οπότε η επόμενη ερώτηση είναι αν θα κοπεί κάτι από τον μαθητή που δεν έχει αποδείξει τη μοναδικότητα. Επειδή ήμουν επιτηρητής στις εξετάσεις και έριξα μια ματιά στα γραπτά όταν τα παρέλαβα δεν είδα κανέναν που να έκανε κάτι τέτοιο. Και μιλάμε και για μαθητές που είχαν απαντήσει σωστά και στο θέμα 4
Είναι περίπου το ίδιο θέμα.
Το να επικαλεστούμε τώρα την αυστηρότητα ενώ επί χρόνια το σχολικό βιβλίο στο επίσημο λυσάρι έχει αυτή τη λύση (χωρίς τις προσθήκες αυστηρότητας του συναδέλφου για τις οποίες επιφυλάσσομαι να μπω στην ουσία-δεν ξέρω ακόμα αν συμφωνώ ή διαφωνώ) και χωρίς κάποια εκφρασμένη δημόσια αντίρρηση-επισήμανση αλλά και στη διδακτική πράξη μου μοιάζει υποκριτικό.
Άσχετα δηλ. αν έχει επιστημονικά δίκιο ο συνάδελφος μου μοιάζει υποκριτικό, αν όχι εισαγγελικό και φασιστικό, η σκέψη ακόμα και για κόψιμο μονάδων από ένα μαθητή.
Τώρα αν πράγματι είναι σωστές οι επισημάνσεις του συνάδελφου αξίζει να τις εξετάσουμε και να το λέμε και στην τάξη.Ποτέ δε είναι αργά να αποκατασταθεί μια παράλειψη.Όμως τώρα το θυμηθήκαμε;
Με όλη την εκτίμηση και χωρίς καμία διάθεση μαθητοπατερισμού.
- Γιώργος Ρίζος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5284
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2008 1:18 pm
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Λύσεις Μαθ. κατ. 2009
iosifile έγραψε:(...) Φιλικά Λ.Ιωσηφίδης
Να καλοσωρίσουμε τον νέο (στα χρόνια...) συνάδελφο Λεωνίδα Ιωσηφίδη, που προέρχεται από οικογένεια με ισχυρές μαθηματικές ρίζες. Γιος του Γιώργου και ανηψιός του Νίκου Ιωσηφίδη από τη Βέροια.
Η προσφορά του Λεωνίδα στο πολύ καλό περιοδικό ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ είναι πολύ μεγάλη, ακόμα από όταν ήταν φοιτητής.
Λεωνίδα, να παρεμβαίνεις πιο συχνά, να προσφέρεις στις συζητήσεις της μεγάλης μαθηματικής παρέας.
Να υπογράφεις και με το επώνυμο, γιατί έχουμε κι άλλον Λεωνίδα...
Φιλικά
Γιώργος Ρίζος
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες