Αν η πολιτεία ήθελε να βοηθήσει κάποιες ειδικές κατηγορίες μαθητών αυτό να γίνεται με τρόπο τέτοιο ώστε
να μην προκαλείται το περί δικαίου αίσθημα και η λογική μας !!!
_____________________
Κατ΄αρχήν δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η πολυτεκνία
θα πρέπει να αποτελεί κριτήριο εισαγωγής σε μια σχολή.

Αν υποθέσουμε ότι ορθώς έπρεπε να είναι
τότε το ίδιο ορθώς θα έπρεπε να απολαμβάνει προνομίων και
το παιδί που κάποιος από τους γονείς του δεν ζει
το παιδί που οι γονείς του είναι άποροι
το παιδί που οι γονείς του είναι διαζευγμένοι κλπ κλπ
_______________________
Είναι λοιπόν σαφές ότι με όλα αυτά προκαλείται το περί δικαίου αίσθημα...
_______________________
Η στήριξη που πιθανώς να χρειαστούν οι πολύτεκνες οικογένειες είναι κυρίως οικονομική (μια επιδότηση ενοικίου , μια μετακίνηση του φοιτητή πιο κοντά στη μόνιμη κατοικία του)
και όχι η κατ ΄εξαίρεση εισαγωγή του στο τμήμα
παρακάμπτωντας ακόμα και την βάση εισαγωγής σε αυτό !!!!
_______________________
Έπειτα ας πούμε κι΄αυτό :Υπάρχουν πολύτεκνοι (και στην Αμαλιάδα φέτος παιδί συναδέλφου)
οι οποίοι δεν θέλουν να κάνουν χρήση τέτοιων προνομίων και ωθούν τα παιδιά τους στον στίβο αυτό χωρίς ...ντοπαρίσματα.
________________________
Συμπέρασμα :
Άκρως προκλητικές τέτοιες ρυθμίσεις ,
-φέρνουν σε αντιπαλότητα ομάδες πολιτών ,
-οδηγούν σε κωμικοτραγικές καταστάσεις(εισαγωγή στο πανεπιστήμιο με 2!!!)
-προκαλούν και τους μη ευεργετηθέντες και τους ευεργετηθέντες (χρειάζεται προσπάθεια να το πετύχεις αυτό αλλά να που γίνεται !!!).
-υποβαθμίζουν το ρόλο των εξετάσεων .
-υποβαθμιζουν τις ίδιες τις σχολές που τις αναγκάζουν να δέχονται τέτοιους
φοιτητές .
_________________________
Αυτά και καλό ξύπνημα σε όσους κοιμούνται... με ένα τουλάχιστον μάτι ανοικτό...