Βάσεις 2011

Συντονιστής: spyros

Σταύρος Σταυρόπουλος
Δημοσιεύσεις: 551
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:46 pm
Τοποθεσία: Κόρινθος

Re: Βάσεις 2011

#21

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σταύρος Σταυρόπουλος »

ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε:..
ο εκπαιδευτικός πολύτεκνος όμως που ίσα ίσα που περνάει τη βάση στο διαγωνισμό του ασεπ και πολύ περισσότερο δεν έχει ασκήσει ποτέ το επάγγελμα του καθηγητή γιατί να κάνει μάθημα στα παιδιά μου και στα παιδιά σας;;;;
Χρήστο από το 2005 και μετά διοριζόντουσαν όλοι οι πολύτεκνοι στην Εκπαίδευση (ότι πτυχίο και να είχαν)
χωρίς να έχουν δώσει καθόλου ΑΣΕΠ .
Σ τ α ύ ρ ο ς Σ τ α υ ρ ό π ο υ λ ο ς
Άβαταρ μέλους
chris_gatos
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 6970
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
Τοποθεσία: Ανθούπολη

Re: Βάσεις 2011

#22

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από chris_gatos »

Είπα κι εγώ να σιωπήσω(γνωστός μηδενιστής στην πιάτσα και άνθρωπος που δεν ...τα έχει βρει με τον εαυτό του,έτσι λένε οι εδικοί)
αλλά αφού ελάλησαν και οι πλέον αισιόδοξοι,ας το πω κι εγώ αυτό που νιώθω εδώ και αρκετό καιρό και με οδήγησε
στο...μηδενισμό.
ΝΤΡΟΠΗ!
ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΓΥΡΩ ΜΟΥ,ΓΥΡΩ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΜΕ.
Αυτή η αίσθηση εμετού στο λαρύγγι μου δυστυχώς θα με συνοδεύει μέχρι να κλείσω τα μάτια μου.
Καλή σας ημέρα.
Χρήστος Κυριαζής
qwerty
Δημοσιεύσεις: 189
Εγγραφή: Δευ Αύγ 17, 2009 11:05 pm

Re: Βάσεις 2011

#23

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από qwerty »

Φέτος παράγινε το πράγμα.Ενας που περνάει σε κάποα σχολή με 2 είναι μάλλον απίθανο να πάρει πτυχίο.Ομως ας μην τα ισοπεδώνουμε τα πράγματα.Το να είναι κάποιος πολύτεκνος κατα πάσα πιθανότητα σημαινει οτι έχει οικονομικές και άλλες δυσκολίες,ιδιαίτερα οταν τα παιδιά μεγαλώνουν και έχουν περισσότερες ανάγκες,αρα αυτός δικαιούται να βοηθηθεί (δεν εννοώ με τον τρόπο που έγινε αυτο φέτος,αλλά τουλάχιστον έτσι όπως γίνονταν τις άλλες χρονιές).Για το θέμα των πανελλαδικών και τις εισαγωγής στα πανεπιστήμια ενας πολύτεκνος δεν μπορει να στείλει το παιδί του φροντηστήριο ή να το στείλει να φοιτήσει στην επαρχία με τόση ευκολία οση έχει κάποιος που έχει 1-2 παιδιά.Τώρα το θέμα των διορισμών είναι κάπως διαφορετικό για να γίνει κπ καθηγητής στην β-βάθμια εκπαίδευση δεν αρκούν μόνο τα χαρτιά (μεταπτυχιακά κ.α.) αλλά και η παιδαγωγική εμπειρία του καθηγητή,την οπία την έχει ο πολύτεκνος από την οικογένειά του.Τέλος το κράτος είναι υποχρεωμένο να δώσει κίνητρα να κάνει παιδιά (επαναλαμβάνω οχι τέτοια σαν το φετινό που να παιρνάει ο άλλος με 2,γιατί έστι καταστρέφει το παιδί) διότι το δημογραφικό είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της χώρας.
ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 25, 2009 12:00 pm

Re: Βάσεις 2011

#24

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ »

qwerty έγραψε:Φέτος παράγινε το πράγμα.Ενας που περνάει σε κάποα σχολή με 2 είναι μάλλον απίθανο να πάρει πτυχίο.Ομως ας μην τα ισοπεδώνουμε τα πράγματα.Το να είναι κάποιος πολύτεκνος κατα πάσα πιθανότητα σημαινει οτι έχει οικονομικές και άλλες δυσκολίες,ιδιαίτερα οταν τα παιδιά μεγαλώνουν και έχουν περισσότερες ανάγκες,αρα αυτός δικαιούται να βοηθηθεί (δεν εννοώ με τον τρόπο που έγινε αυτο φέτος,αλλά τουλάχιστον έτσι όπως γίνονταν τις άλλες χρονιές).Για το θέμα των πανελλαδικών και τις εισαγωγής στα πανεπιστήμια ενας πολύτεκνος δεν μπορει να στείλει το παιδί του φροντηστήριο ή να το στείλει να φοιτήσει στην επαρχία με τόση ευκολία οση έχει κάποιος που έχει 1-2 παιδιά.Τώρα το θέμα των διορισμών είναι κάπως διαφορετικό για να γίνει κπ καθηγητής στην β-βάθμια εκπαίδευση δεν αρκούν μόνο τα χαρτιά (μεταπτυχιακά κ.α.) αλλά και η παιδαγωγική εμπειρία του καθηγητή,την οπία την έχει ο πολύτεκνος από την οικογένειά του.Τέλος το κράτος είναι υποχρεωμένο να δώσει κίνητρα να κάνει παιδιά (επαναλαμβάνω οχι τέτοια σαν το φετινό που να παιρνάει ο άλλος με 2,γιατί έστι καταστρέφει το παιδί) διότι το δημογραφικό είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της χώρας.
σαφώς και να δώσει παροχές και κίνητρα στους πολύτεκνους το κράτος πρόνοιας αλλά αν προσέξεις αυτό που έγραψα για τους καθηγητές πολύτεκνους αναφέρομαι σε αυτούς που δεν έχουν ασκήσει καθόλου το επάγγελμα και εξαιτίας του πτυχίου τους και μόνο διορίζονται και ......στραβώνουν το δικό μου το παιδί (το βίωσα γι'αυτό το αναφέρω) μέχρι να μάθουν πως πρέπει να στέκονται μέσα στην τάξη (κάποια στιγμή θα μάθουν όπως μάθαμε όλοι μας)
στο κάτω κάτω της γραφής ας τους διορίσει στον ευρύτερο δημόσιο τομέα....τόσοι και τόσοι τενεκέδες διορίζονται τόσα χρόνια.....
Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5590
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Re: Βάσεις 2011

#25

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου »

chris_gatos έγραψε:Είπα κι εγώ να σιωπήσω(γνωστός μηδενιστής στην πιάτσα και άνθρωπος που δεν ...τα έχει βρει με τον εαυτό του,έτσι λένε οι εδικοί)
αλλά αφού ελάλησαν και οι πλέον αισιόδοξοι,ας το πω κι εγώ αυτό που νιώθω εδώ και αρκετό καιρό και με οδήγησε
στο...μηδενισμό.
ΝΤΡΟΠΗ!
ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΓΥΡΩ ΜΟΥ,ΓΥΡΩ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΜΕ.
Αυτή η αίσθηση εμετού στο λαρύγγι μου δυστυχώς θα με συνοδεύει μέχρι να κλείσω τα μάτια μου.
Καλή σας ημέρα.
Χρήστο, δεν είσαι μηδενιστής ούτε τίποτα από όλα αυτά. Απλά έχεις τη δύναμη και κοιτάς τα πράγματα κατάματα.
Δεν είσαι ο μόνος που νοιώθεις έτσι , κι ας μην ακούς τίποτα γύρω σου.

Η παιδεία στη χώρα μας στενάζει και υποφέρει βαθειά. Δεν είμαστε ικανοί να κάνουμε για αυτή ούτε το πιο απλό.

- Δε μπορούμε να επιλέξουμε 10 ενότητες στην άλγεβρα και να γράψουμε ένα σωστό βιβλίο για να το έχουν οι μαθητές, αλλά και όλοι μας, ως οδηγό στη διδασκαλία.

- Δεν μπορούμε να βρούμε έναν τρόπο για να επιλέγουμε με τον πιο απλό και δίκαιο τρόπο τους εκπαιδευτικούς μας.Σήμερα έμαθα ότι οι διοριζόμενοι με το ΑΣΕΠ(διοριστέοι) επιλέγουν τελευταίοι θέσεις , μετά δηλαδή από αυτούς που διορίζονται από τους πίνακες. Αν και πέρασαν τόσα χρόνια , δεν έχουμε πάει μπροστά ούτε ένα βήμα !

- Δεν μπορούμε να πάρουμε ούτε μία σωστή απόφαση για τον τρόπο εισαγωγής των μαθητών στα ΑΕΙ.
Αλλά είναι τόσα αυτά τα '' δεν μπορούμε'', που μας πιάνει το πικρό παράπονο.

Αφού λοιπόν αντιμετωπίζουμε με τη μεγαλύτερη προχειρότητα το πιο σπουδαίο κομμάτι της χώρας, αυτό της παιδείας, είναι βέβαιο ότι καμία απολύτως πρόοδος δεν θα συντελεστεί. Το πραγματικό έλειμμα που είναι η μόρφωση και οι αξίες θα διογκώνεται με ταχύτατο ρυθμό και ο λαός θα συνεχίσει να ακούει τις άπειρες ανόητες συζητήσεις στα κανάλια , παρατείτοντας τον αιώνιο λήθαργο!

Τι άραγε πρέπει να κάνουμε ;

Μπάμπης
Άβαταρ μέλους
grigkost
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 3138
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 18, 2008 12:54 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βάσεις 2011

#26

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από grigkost »

Μπάμπης Στεργίου έγραψε:...Η παιδεία στη χώρα μας στενάζει και υποφέρει βαθειά. Δεν είμαστε ικανοί να κάνουμε για αυτή ούτε το πιο απλό.

- Δε μπορούμε να επιλέξουμε 10 ενότητες στην άλγεβρα και να γράψουμε ένα σωστό βιβλίο για να το έχουν οι μαθητές, αλλά και όλοι μας, ως οδηγό στη διδασκαλία.

- Δεν μπορούμε να βρούμε έναν τρόπο για να επιλέγουμε με τον πιο απλό και δίκαιο τρόπο τους εκπαιδευτικούς μας.Σήμερα έμαθα ότι οι διοριζόμενοι με το ΑΣΕΠ(διοριστέοι) επιλέγουν τελευταίοι θέσεις , μετά δηλαδή από αυτούς που διορίζονται από τους πίνακες. Αν και πέρασαν τόσα χρόνια , δεν έχουμε πάει μπροστά ούτε ένα βήμα !

- Δεν μπορούμε να πάρουμε ούτε μία σωστή απόφαση για τον τρόπο εισαγωγής των μαθητών στα ΑΕΙ.
Αλλά είναι τόσα αυτά τα '' δεν μπορούμε'', που μας πιάνει το πικρό παράπονο.

Αφού λοιπόν αντιμετωπίζουμε με τη μεγαλύτερη προχειρότητα το πιο σπουδαίο κομμάτι της χώρας, αυτό της παιδείας, είναι βέβαιο ότι καμία απολύτως πρόοδος δεν θα συντελεστεί. Το πραγματικό έλειμμα που είναι η μόρφωση και οι αξίες θα διογκώνεται με ταχύτατο ρυθμό και ο λαός θα συνεχίσει να ακούει τις άπειρες ανόητες συζητήσεις στα κανάλια , παρατείτοντας τον αιώνιο λήθαργο!

Τι άραγε πρέπει να κάνουμε ;
Κατά αρχήν κάτι απλό και προσωπικό:

Ο καθένας μας ας φροντίζει να αυξηθεί το άξιο και ας φροντίζει να πεθάνει το ανάξιο.

Βέβαια αυτό δεν επαρκεί. Στην εποχή μας οι μεγάλες ανατροπές και τα σπουδαία απαιτούν συλλογικότητα.
Αλλά ακόμα και κανένα άλλο αποτέλεσμα να μην έχει κάποιος που φροντίζει το άξιο, σίγουρο είναι ότι θα αναπνέει καθαρότερο αέρα.
{\color{dred}\Gamma\!\rho\,{\rm{H}}\gamma\varnothing\varrho{\mathscr{H}}\varsigma \ {\mathbb{K}}\,\Omega\sum{\rm{t}}{\mathscr{A}}\,{\mathbb{K}}\!\odot\varsigma
Άβαταρ μέλους
S.E.Louridas
Δημοσιεύσεις: 6169
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
Τοποθεσία: Aegaleo.
Επικοινωνία:

Re: Βάσεις 2011

#27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από S.E.Louridas »

Φίλε Μπάμπη,

Eύχομαι καλή σχολική χρονιά σε σένα και την οικογένεια σου και επειδή ο ίδιος γνωρίζεις ότι σε εκτιμώ
βαθύτατα θέλω σε σένα προσωπικά, γιά το θέμα της συζήτησης μας, να επαναλάβω την προσωπική μου άποψη:
Δυστυχώς, βρίσκουν και τα κάνουν, απλά πράγματα!
Αλήθεια τι ρόλο παίζει ο Χατζηπετρής του Λουκιανού Καλαϊδόνη που γιά μένα είναι ο μόνος που δέν φταίει;
Καί στο ερώτημα σου θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Γρηγόρη Κωστάκο.
Να γίνει ο καθένας μας ισχυρή συνιστώσα, πρώτα σαν προσωπικότητα μετά σαν δάσκαλος μετά σαν άτομο με εμπιστοσύνη στον εαυτό του και χωρίς Βαρβάρους, ώστε η Συνισταμένη δύναμη να είναι Πανίσχυρη.

(*) Πάντως είδαμε και τα "Μεγαθήρια Κράτη" που τα είχαν ρυθμίσει όλα κατά το δοκούν πόσο πέτυχαν.

S.E.Louridas
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος S.E.Louridas την Τετ Αύγ 31, 2011 7:14 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
S.E.Louridas

1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
Άβαταρ μέλους
Πρωτοπαπάς Λευτέρης
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 2951
Εγγραφή: Τετ Οκτ 14, 2009 12:20 am
Τοποθεσία: Πετρούπολη, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Βάσεις 2011

#28

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πρωτοπαπάς Λευτέρης »

Ωmega Man έγραψε:Είναι δυνατόν μαθητές με μέσο όρο 2.5 να μπαίνουν στα πανεπιστήμια, με την ιδιότητα του πολύτεκνου; Αν είναι δυνατόν, τι εξίσωση προς τα κάτω ήταν πάλι αυτή εν έτη 2011 (και πόσες άλλες που χαρακτηρίστηκαν προοδευτικές και κοινωνικές πάνω απ´όλα για μια δίκαιη κοινωνία)! Δηλαδή να βγάλουμε και ειδικό νόμο για τα μοναχοπαίδια να μπαίνουν με άσσο. Τι τρελά πράγματα συμβαίνουν στο βασίλειο της Δανιμαρκίας! Επιβράβευση της ήσσονος προσπάθειας για ακόμη μια φορά από το 30κονταετές καθεστώς της "ισότητας"!!!!! Εδώ βέβαια άλλοι κάνουν παιδιά για να πάρουν μόρια να μπουν στο δημόσιο, αυτό είναι πταίσμα μάλλον και κακώς το σχολιάζω! Τελικά αυτή η χώρα δεν σώζεται με τίποτα, όσο πιο γρήγορα βουλιάξει τόσο καλύτερα!
Αυτοί οι φοιτητές δεν πρόκειται να τελειώσουν κανένα Πανεπιστήμιο αξιοκρατικά. Ειδικά με το νέο νομοσχέδιο (αν δεν προκύψουν αλλαγές, γιατί μεγάλος σαματάς μου φαίνεται ότι έρχεται).

Για φανταστείτε απλά έναν τέτοιο φοιτητή να θέλει να περάσει ΤΟΠΟΛΟΓΙΑ. Με τίποτα ...
Κάθε πρόβλημα έχει μία τουλάχιστον λύση!!!
Ωmega Man
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Παρ Ιουν 05, 2009 8:17 am

Re: Βάσεις 2011

#29

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ωmega Man »

Πρωτοπαπάς Λευτέρης έγραψε:
Ωmega Man έγραψε:Είναι δυνατόν μαθητές με μέσο όρο 2.5 να μπαίνουν στα πανεπιστήμια, με την ιδιότητα του πολύτεκνου; Αν είναι δυνατόν, τι εξίσωση προς τα κάτω ήταν πάλι αυτή εν έτη 2011 (και πόσες άλλες που χαρακτηρίστηκαν προοδευτικές και κοινωνικές πάνω απ´όλα για μια δίκαιη κοινωνία)! Δηλαδή να βγάλουμε και ειδικό νόμο για τα μοναχοπαίδια να μπαίνουν με άσσο. Τι τρελά πράγματα συμβαίνουν στο βασίλειο της Δανιμαρκίας! Επιβράβευση της ήσσονος προσπάθειας για ακόμη μια φορά από το 30κονταετές καθεστώς της "ισότητας"!!!!! Εδώ βέβαια άλλοι κάνουν παιδιά για να πάρουν μόρια να μπουν στο δημόσιο, αυτό είναι πταίσμα μάλλον και κακώς το σχολιάζω! Τελικά αυτή η χώρα δεν σώζεται με τίποτα, όσο πιο γρήγορα βουλιάξει τόσο καλύτερα!
Αυτοί οι φοιτητές δεν πρόκειται να τελειώσουν κανένα Πανεπιστήμιο αξιοκρατικά. Ειδικά με το νέο νομοσχέδιο (αν δεν προκύψουν αλλαγές, γιατί μεγάλος σαματάς μου φαίνεται ότι έρχεται).

Για φανταστείτε απλά έναν τέτοιο φοιτητή να θέλει να περάσει ΤΟΠΟΛΟΓΙΑ. Με τίποτα ...
Λευτέρη αυτό που λες θα γίνει μόνο αν πεταχτούν έξω τα κόμματα και σταματήσει το πελατειακό σύστημα στα πανεπιστήμια. Μέχρι τότε άσε να έχω επιφυλάξεις........στα Ελληνικά πανεπιστήμια έχουν δει αρκετά τα μάτια μου! Και τοπολογία και ότι θέλεις περνάνε.....(όχι οι συγκεκριμένοι γενικά!)
What's wrong with a Greek in Hamburg?
Άβαταρ μέλους
bilstef
Δημοσιεύσεις: 1391
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 11:45 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Κομοτηνή
Επικοινωνία:

Re: Βάσεις 2011

#30

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bilstef »

Η ζωή είναι Ωραία,ας την χαρούμε.Εν οίδα ότι ουδέν οίδα!Γηράσκω αεί διδασκόμενος!
Η γη δεν μας ανήκει της ανήκουμε !
Βασίλης Στεφανίδης
Άβαταρ μέλους
Κοτρώνης Αναστάσιος
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 3203
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 11:11 pm
Τοποθεσία: Μπροστά στο πισί...
Επικοινωνία:

Re: Βάσεις 2011

#31

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Κοτρώνης Αναστάσιος »

Αυτό είναι πράγματι πολύ ενδιαφέρον....Και από ό,τι τουλάχιστον υπέπεσε στην αντίληψή μου, δεν έγινε κανένα σχετικό σχόλιο στις εφημερίδες...τυχαίο; δε νομίζω...
Εσύ....; Θα γίνεις κανίβαλος....;
ΤΣΟΠΕΛΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ Απρ 03, 2010 5:06 pm
Τοποθεσία: Αμαλιάδα - Ηλείας

Re: Βάσεις 2011

#32

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΤΣΟΠΕΛΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ »

Αν η πολιτεία ήθελε να βοηθήσει κάποιες ειδικές κατηγορίες μαθητών αυτό να γίνεται με τρόπο τέτοιο ώστε
να μην προκαλείται το περί δικαίου αίσθημα και η λογική μας !!!
_____________________

Κατ΄αρχήν δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η πολυτεκνία
θα πρέπει να αποτελεί κριτήριο εισαγωγής σε μια σχολή. :?: :?:
Αν υποθέσουμε ότι ορθώς έπρεπε να είναι
τότε το ίδιο ορθώς θα έπρεπε να απολαμβάνει προνομίων και
το παιδί που κάποιος από τους γονείς του δεν ζει
το παιδί που οι γονείς του είναι άποροι
το παιδί που οι γονείς του είναι διαζευγμένοι κλπ κλπ
_______________________
Είναι λοιπόν σαφές ότι με όλα αυτά προκαλείται το περί δικαίου αίσθημα...
_______________________
Η στήριξη που πιθανώς να χρειαστούν οι πολύτεκνες οικογένειες είναι κυρίως οικονομική (μια επιδότηση ενοικίου , μια μετακίνηση του φοιτητή πιο κοντά στη μόνιμη κατοικία του)
και όχι η κατ ΄εξαίρεση εισαγωγή του στο τμήμα παρακάμπτωντας ακόμα και την βάση εισαγωγής σε αυτό !!!!
_______________________
Έπειτα ας πούμε κι΄αυτό :Υπάρχουν πολύτεκνοι (και στην Αμαλιάδα φέτος παιδί συναδέλφου)
οι οποίοι δεν θέλουν να κάνουν χρήση τέτοιων προνομίων και ωθούν τα παιδιά τους στον στίβο αυτό χωρίς ...ντοπαρίσματα.
________________________
Συμπέρασμα :
Άκρως προκλητικές τέτοιες ρυθμίσεις ,
-φέρνουν σε αντιπαλότητα ομάδες πολιτών ,
-οδηγούν σε κωμικοτραγικές καταστάσεις(εισαγωγή στο πανεπιστήμιο με 2!!!)
-προκαλούν και τους μη ευεργετηθέντες και τους ευεργετηθέντες (χρειάζεται προσπάθεια να το πετύχεις αυτό αλλά να που γίνεται !!!).
-υποβαθμίζουν το ρόλο των εξετάσεων .
-υποβαθμιζουν τις ίδιες τις σχολές που τις αναγκάζουν να δέχονται τέτοιους
φοιτητές .
_________________________

Αυτά και καλό ξύπνημα σε όσους κοιμούνται... με ένα τουλάχιστον μάτι ανοικτό...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά Μηνύματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες