Σελίδα 2 από 2

Re: JBMO 2018

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 24, 2018 11:54 pm
από Ορέστης Λιγνός
Νιώθω την ανάγκη να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους φίλους στο Μathematica που με στήριξαν ψυχολογικά και με βοήθησαν με τον καλό τους λόγο και την δημιουργική τους αύρα, να συνεχίζω να μαθαίνω Μαθηματικά, και να απολαμβάνω τη λύση κάθε προβλήματος όπως ένα ηλιοβασίλεμα από τις Μαγευτικές Πηγές Καλλιθέας στη Ρόδο και να νιώθω σαν ΚΟΛΟΣΣΟΣ !!

Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος. (Σ. Λουρίδας)

Θέλω να αφιερώσω το μετάλλιo που πήρα σε έναν άνθρωπο που θαυμάζω για το πάθος του και τον αγώνα που κάνει για να έρθουν πολλά παιδιά κοντά στα Μαθηματικά.
Είναι ο Κύριος Γιάννης Τυρλής Γραμματέας της Ε.Μ.Ε. που μας δίνει δύναμη και μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε το όμορφο ταξίδι μας στο θαυμαστό κόσμο των Μαθηματικών !

Υ.Γ. Πολλά ευχαριστώ στην Διευθύντριά μου κυρία Αχτσή Σοφία και στον ΔΑΣΚΑΛΟ Φουρτούνη Βασίλη που με βοήθησαν να καταλάβω τη
φράση του N. Καζαντζάκη ''Φτάσε όπου δε μπορείς'' !!

Re: JBMO 2018

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 25, 2018 1:44 am
από silouan
Ανδρέας Πούλος έγραψε: Σάβ Ιουν 23, 2018 12:31 am Ειδικά για το "φιλαράκι μου" τον Ορέστη. Από εδώ και πέρα για άλλα τρία χρόνια, μόνο χρυσό. :winner_first_h4h:
Μπορεί και σε άλλη κατηγορία όμως ;)

Re: JBMO 2018

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 25, 2018 2:15 am
από Γιώργος Μήτσιος
Συγχαρητήρια στην Ελληνική και την Κυπριακή αποστολή !

Εύγε και πολλά :clap2: στον ΜΟΝΑΔΙΚΟ Ορέστη Λιγνό για την κορυφαία επίδοση!!

Re: JBMO 2018

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 25, 2018 8:24 am
από george visvikis
Συγχαρητήρια και από μένα σε όλους τους Έλληνες και Κύπριους συμμετέχοντες και ειδικά στους επιτυχόντες!

Να δηλώσω ιδιαίτερα τον θαυμασμό μου στον μικρό Γίγαντα Ορέστη :first:

Re: JBMO 2018

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 26, 2018 1:01 pm
από gbaloglou
Ορέστης Λιγνός έγραψε: Κυρ Ιουν 24, 2018 11:54 pm Νιώθω την ανάγκη να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους φίλους στο Μathematica που με στήριξαν ψυχολογικά και με βοήθησαν με τον καλό τους λόγο και την δημιουργική τους αύρα, να συνεχίζω να μαθαίνω Μαθηματικά, και να απολαμβάνω τη λύση κάθε προβλήματος όπως ένα ηλιοβασίλεμα από τις Μαγευτικές Πηγές Καλλιθέας στη Ρόδο και να νιώθω σαν ΚΟΛΟΣΣΟΣ !!
ΚΟΛΟΣΣΟΣ πράγματι, μόνο που από κάτω του περνούν προβλήματα αντί για πλοία :-)

[Βρισκόμουν σε διαδικτείο (ιντερνέτ καφέ) το μεσημέρι της Παρασκευής για μια εκτύπωση, και, αν και πολύ βιαστικός, είπα να ρίξω μια ματιά στο :logo: έτσι για αλλαγή παραστάσεων ... και τότε είδα το αξέχαστο "Ορέστης Λιγνός (40 perfect score)" :D ]

40-40.jpg
40-40.jpg (73.93 KiB) Προβλήθηκε 1363 φορές