Re: Υπερβολική καθυστέρηση στο mathematica
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 07, 2026 12:15 pm
Συνεχίζω να έχω σοβαρό πρόβλημα με την σύνδεση στο φόρουμ. Με Chrome η κατάσταση είναι αφόρητη. Με Mozilla η κατάσταη είναι κάπως καλύτερη αλλά σίγουρα πολλή προβληματική. Εκτός από την πολλή αργή ανταπόκριση, μου βγάζει και το παρακάτω μήνυμα όπου μιλά για
threat τύπου Script:SNH-gen[Drp]
που δεν μου ακόυγεται καλό.
Θέλω να ξαναρωτήσω μια και δεν έλαβα απάντηση: Γνωρίζει ο πάροχος τα προβλήματα; Νομίζει ότι τα έχει διευθετήσει; Τι έχει να πει για την επισήμανση του Τόλη στο ποστ #18. Τι έχει να πει για την επισήμανση του Φώτη στο ποστ #20. Τι γίνεται με την ερώτηση που έθεσα στο πόστ #12; Τι γίνεται με το threat που επισημαίνω εδώ;
Ζητώ συγνώμη αν γίνομαι φορτικός, αλλά γνωρίζω από τηλεφωνική επικοινωνία με διάφορα άλλα μέλη ότι το πρόβλημα είναι υπαρκτό. Σίγουρα εμένα με απωθεί από το να γράφω ποστ, αφού καμιά φορά περιμέω 5 με 10 λεπτά για ανταπόκριση εκεί που παλαιότερα περίμενα λίγα δευτερόλεπτα.
Με την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω τους Διαχειριστές και τον Χρήστο (Chrismfz) για την μέριμνά τους και την έγνοια για επίλυση του προβλήμετος.
threat τύπου Script:SNH-gen[Drp]
που δεν μου ακόυγεται καλό.
Θέλω να ξαναρωτήσω μια και δεν έλαβα απάντηση: Γνωρίζει ο πάροχος τα προβλήματα; Νομίζει ότι τα έχει διευθετήσει; Τι έχει να πει για την επισήμανση του Τόλη στο ποστ #18. Τι έχει να πει για την επισήμανση του Φώτη στο ποστ #20. Τι γίνεται με την ερώτηση που έθεσα στο πόστ #12; Τι γίνεται με το threat που επισημαίνω εδώ;
Ζητώ συγνώμη αν γίνομαι φορτικός, αλλά γνωρίζω από τηλεφωνική επικοινωνία με διάφορα άλλα μέλη ότι το πρόβλημα είναι υπαρκτό. Σίγουρα εμένα με απωθεί από το να γράφω ποστ, αφού καμιά φορά περιμέω 5 με 10 λεπτά για ανταπόκριση εκεί που παλαιότερα περίμενα λίγα δευτερόλεπτα.
Με την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω τους Διαχειριστές και τον Χρήστο (Chrismfz) για την μέριμνά τους και την έγνοια για επίλυση του προβλήμετος.