κολλάζ

Συντονιστής: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ

Άβαταρ μέλους
αρψ2400
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Δευ Φεβ 03, 2014 12:23 am

κολλάζ

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από αρψ2400 » Κυρ Ιούλ 06, 2025 9:12 am

Έχουμε ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμο με πλευρές 3 και 4. Κόψτε το σε 3 τρίγωνα και ενώστε τα ξανά για να σχηματίσετε ένα άλλο ορθογώνιο παραλληλόγραμμο.
τελευταία επεξεργασία από αρψ2400 σε Κυρ Ιούλ 13, 2025 4:14 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Παράρτημα Λευκάδας

Λέξεις Κλειδιά:

Άβαταρ μέλους
Γιώργος Ρίζος
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5355
Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2008 1:18 pm
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: κολλάζ

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γιώργος Ρίζος » Κυρ Ιούλ 06, 2025 1:14 pm

αρψ2400 έγραψε:
Κυρ Ιούλ 06, 2025 9:12 am

(οι λύσεις καθ' ολοκληρίαν ή με τη βοήθεια chatgpt και παρεμφερών ΑΙ επιτρέπονται και προτρέπονται)
Καλημέρα σας.
Προτρέποντας μαθητές Α Γυμνασίου να χρησιμοποιήσουν εργαλεια Τ.Ν αντί να εξασκήσουν μο μυαλό τους είναι σαν να προτρέπουμε αθλητές, που πρέπει να κάνουν μερικούς γύρους του γηπέδου για προπόνηση, να χρησιμοποιήσουν ηλεκτρικό πατίνι. Έτσι μαθαίνουν να οδηγούν πατίνι, αλλά μένουν αγυμναστοι.
Αυτή είναι η γνώμη μου.



Mihalis_Lambrou
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 17405
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 2:04 am

Re: κολλάζ

#3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Mihalis_Lambrou » Κυρ Ιούλ 06, 2025 1:59 pm

Γιώργος Ρίζος έγραψε:
Κυρ Ιούλ 06, 2025 1:14 pm
αρψ2400 έγραψε:
Κυρ Ιούλ 06, 2025 9:12 am

(οι λύσεις καθ' ολοκληρίαν ή με τη βοήθεια chatgpt και παρεμφερών ΑΙ επιτρέπονται και προτρέπονται)
Καλημέρα σας.
Προτρέποντας μαθητές Α Γυμνασίου να χρησιμοποιήσουν εργαλεια Τ.Ν αντί να εξασκήσουν μο μυαλό τους είναι σαν να προτρέπουμε αθλητές, που πρέπει να κάνουν μερικούς γύρους του γηπέδου για προπόνηση, να χρησιμοποιήσουν ηλεκτρικό πατίνι. Έτσι μαθαίνουν να οδηγούν πατίνι, αλλά μένουν αγυμναστοι.
Αυτή είναι η γνώμη μου.
Γιώργο, θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Εύστοχος και ωραίος ο παραλληλισμός με το πατίνι.

Εμένα μου φαίνεται οξύμωρο να αναρτούμε μία άσκηση που απευθύνεται σε μαθητές που μόλις άρχισαν να μαθαίνουν Γεωμετρία (και άρα να θεωρούμε ότι η άσκηση είναι προσιτή) και παράλληλα να τους λέμε "αν δεν τα καταφέρεις, δεν πειράζει, μπορείς να βρεις κάπου έτοιμη την λύση με Google και τα παρεμφερή, οπότε σε παρακαλώ αντέγραψέ την και βάλε την εδώ να την διαβάσω και εγώ γιατί ο ίδιος δεν έχω τον χρόνο να ψάχνω στο Google".



Άβαταρ μέλους
αρψ2400
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Δευ Φεβ 03, 2014 12:23 am

Re: κολλάζ

#4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από αρψ2400 » Κυρ Ιούλ 06, 2025 3:09 pm

Όταν προτρέπω σε χρήση ΑΙ, έχω δοκιμάσει τα καλύτερα μοντέλα και έχουν αποτύχει. Πρέπει να τα απομυθοποιήσουν και οι μαθητές.Θα επανέλθω σε άλλη Δ. Συζήτηση. Πάντως έχει ενδιαφέρον το ότι μπορούμε πάντα να βρίσκουμε προβλήματα που ένας μαθητής Α γυμνασίου ή και μικρότερος μπορεί να λύσει , αλλά τα φοβερά και τρομερά ΑΙ όχι.


Παράρτημα Λευκάδας

Άβαταρ μέλους
KARKAR
Δημοσιεύσεις: 16712
Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 6:18 pm

Re: κολλάζ

#5

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από KARKAR » Κυρ Ιούλ 06, 2025 5:22 pm

orth.png
orth.png (6.4 KiB) Προβλήθηκε 1161 φορές



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 4831
Εγγραφή: Τρί Αύγ 31, 2010 10:37 pm
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας

Re: κολλάζ

#6

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ » Κυρ Ιούλ 06, 2025 10:44 pm

αρψ2400 έγραψε:
Κυρ Ιούλ 06, 2025 3:09 pm
Όταν προτρέπω σε χρήση ΑΙ, έχω δοκιμάσει τα καλύτερα μοντέλα και έχουν αποτύχει. Πρέπει να τα απομυθοποιήσουν και οι μαθητές. Θα επανέλθω σε άλλη Δ. Συζήτηση. Πάντως έχει ενδιαφέρον το ότι μπορούμε πάντα να βρίσκουμε προβλήματα που ένας μαθητής Α γυμνασίου ή και μικρότερος μπορεί να λύσει , αλλά τα φοβερά και τρομερά ΑΙ όχι.
Καλό βράδυ. Με αυτήν την έννοια , είναι δεκτή η προτροπή για όποιον θελήσει να ασχοληθεί με το θέμα. Γιατί το να ανεβάσει κάποιος μια λύση που του την έδωσε η τεχνητή νοημοσύνη, δεν είναι αποδεκτή από την ιστοσελίδα μας.



Απάντηση

Επιστροφή σε “Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης