Τηλέγραφος Κώστας έγραψε:Καιρός είναι να ακολουθήσουμε την συμβουλή του Μιχάλη Λάμπρου και να ενσωματωθεί το Math Type στην γραφή μηνυμάτων, νομίζω ότι είναι εύκολη η εγκατάσταση του και είναι δωρεάν.
grigkost έγραψε:Κώστα, επέτρεψέ μου, μία δύο παρατηρήσεις:.
Κάποια στιγμή πρέπει η πρόταση <<επέτρεψε μου, μία δύο παρατηρήσεις >> να γινει <<η δίκια μου άποψη είναι >> . δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα .
grigkost έγραψε:
α) Από τήν ιστοσελίδα τού MathPlayer: "Design Science MathPlayer™ enables Microsoft Internet Explorer to display mathematical notation in web pages. It is based on MathML technology and requires Internet Explorer for Windows version 6.0 and later."
Τό MathPlayer είναι σχεδιασμένο μόνο γιά τόν Microsoft Internet Explorer καί είναι μία δωρεάν έκδοση τού MathType γιά "διαφημιστικούς" λόγους. Αναφέρεται βέβαια ή υποστήριξή του από τήν Mozilla, ( υποστήριξη όχι συμβατότητα ) αλλά "οί υπόλοιποι" καλούνται... νά συμμετάσχουν..
Seybold Editor's Hot Pick
MathPlayer 2.0 was selected by the editors of The Seybold Report as a Hot Pick for Seybold San Francisco 2004, an important publishing industry trade show.

- Clipboard044444444.png (6.92 KiB) Προβλήθηκε 1676 φορές
"The lack of high-quality support for mathematics in web browsers has been a long-standing sore spot for scientific publishers and researchers," said Mark Walter, Senior Editor, The Seybold Report. "With MathPlayer, Design Science is providing welcome relief to a user community that's struggled for years with this issue."
Ελεύθερη μετάφραση
Καυτή επιλογή του συντάκτη Seybold
Το MathPlayer 2,0 επιλέχτηκε από τους συντάκτες της έκθεσης Seybold όπως μια καυτή επιλογή για Seybold Σαν Φρανσίσκο το 2004, ένα σημαντικό εμπόριο εκδοτικής βιομηχανίας παρουσιάζει.
"Η έλλειψη υψηλής ποιότητας υποστήριξης για τα μαθηματικά στους ξεφυλλιστές Ιστού είναι ένα από μακρού υφιστάμενο επώδυνο σημείο για τους επιστημονικούς εκδότες και τους ερευνητές," εν λόγω Mark walter, ανώτερος συντάκτης, η έκθεση Seybold. "Με MathPlayer, η επιστήμη σχεδίου παρέχει την ευπρόσδεκτη ανακούφιση σε μια κοινότητα χρηστών που αγωνίστηκε για χρόνια με αυτό το ζήτημα."
Μπορούμε να έχουμε και τα δυο ;
grigkost έγραψε: Η εμφάνιση μαθηματικών παραστάσεων σέ μία ιστοσελίδα ΔΕΝ είναι απλά η εγκατάσταση ενός προγράμματος. Τά τεχνικά προβλήματα πού πρέπει νά επιλυθούν είναι πάρα πολλά καί αφορούν τήν συσχέτιση τών λογισμικών τού παρόχου πού φιλοξενεί τήν ιστοσελίδα, τού forum καί άλλων ( Η δημιουργία ενός ιστοτόπου δέν είναι απλά η εγκατάσταση κάποιων προγραμμάτων ..
Εδώ επέτρεψε μου να συμφωνήσω αν και καλυτέρα, για τα τεχνικά προβλήματα ,να μας πουν την άποψη τους ο Στέλιος και Αλέξανδρος .
Και αν είναι τόσο δύσκολο η επιφέρει τόσα προβλήματα να μην το βάλουμε.
grigkost έγραψε:Αφού υποστηρίζεις, ενθέρμως, τό MathType, μπορείς νά βρείς στό διαδίκτυο, τουλάχιστον παραδειγματικά, ποιά forums μαθηματικών βασίζονται στό MathPlayer ; .
Δεν είμαι θερμός υποστηρικτής κανενός προγράμματος απλά δεν κλείνω τα μάτια σε κάτι νέο και πιο απλό, αν όμως δημιουργεί προβλήματα το παρατώ .
grigkost έγραψε:
Δέν γνωρίζω άν "
όλοι μας έχουμε τα περισσότερα αρχεία σε Math Type" αλλά προσωπικά εδώ καί τρία-τέσσερα χρόνια γράφω
μόνο σέ

καί, απλώς κοιτάζωντας τά ήδη υπάρχοντα μηνύματα τού ιστοτόπου μας, δέν πρέπει νά είμαι ο μοναδικός.
Να το βάλουμε σε ψηφοφορία α)ποιος εχει αρχεια σε Latex
b) ποιος έχει αρχεία σε Mathtype
Πλακα κανω .Αυτα και απο μενα .