Σε ευθεία δίδονται κατά σειρά τα σταθερά σημεία
. Γράφω το κύκλο
διαμέτρου
και κέντρου
.Σημείο
κινείται στον κύκλο
και για κάθε
θεωρώ το σημείο
που ορίζεται από τη σχέση :
.Η εφαπτομένη του κύκλου
στο σημείο
, θεωρώ ότι τέμνει την ευθεία
στο σημείο
και ο κύκλος 
την επανατέμνει στο σημείο
.Να δειχθεί ότι ο κύκλος
εφάπτεται σταθερής ευθείας.
το
είναι εγγράψιμο και


Αν λοιπόν
είναι το μέσο του
τότε 
οπότε ο κύκλος 