Θέμα επαναληπτικών πανελληνίων 2005
Θέμα επαναληπτικών πανελληνίων 2005
Καλησπέρα .
Με αφορμή το θέμα Γ των επαναληπτικών πανελληνίων 2005 με εκφώνηση:
"Να δείξετε ότι υπάρχει ένα τουλάχιστον σημείο Μ της γραφικής παράστασης της f στο οποίο η εφαπτομένη είναι κάθετη στην ευθεία
", θεωρείτε ότι μπορεί να δημιουργηθεί σύγχυση αν το ζητούμενο σημείο είναι το σημείο επαφής της εφαπτομένης και της ή κάποιο άλλο σημείο της εφαπτομένης που να ανήκει στην ;Από το (α) ερώτημα ισχύει ότι η είναι .
Ευχαριστώ.
Με αφορμή το θέμα Γ των επαναληπτικών πανελληνίων 2005 με εκφώνηση:
"Να δείξετε ότι υπάρχει ένα τουλάχιστον σημείο Μ της γραφικής παράστασης της f στο οποίο η εφαπτομένη είναι κάθετη στην ευθεία
", θεωρείτε ότι μπορεί να δημιουργηθεί σύγχυση αν το ζητούμενο σημείο είναι το σημείο επαφής της εφαπτομένης και της ή κάποιο άλλο σημείο της εφαπτομένης που να ανήκει στην ;Από το (α) ερώτημα ισχύει ότι η είναι .
Ευχαριστώ.
1. Δεν διδάσκουμε με αυτό που λέμε και κάνουμε. Διδάσκουμε με αυτό που είμαστε.
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
Λέξεις Κλειδιά:
- Γιώργος Ρίζος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5286
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2008 1:18 pm
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Θέμα επαναληπτικών πανελληνίων 2005
Μυρτώ καλησπέρα.pito έγραψε: ↑Δευ Οκτ 23, 2017 2:23 pmΚαλησπέρα .
Με αφορμή το θέμα Γ των επαναληπτικών πανελληνίων 2005 με εκφώνηση:
"Να δείξετε ότι υπάρχει ένα τουλάχιστον σημείο Μ της γραφικής παράστασης της f στο οποίο η εφαπτομένη είναι κάθετη στην ευθεία
", θεωρείτε ότι μπορεί να δημιουργηθεί σύγχυση αν το ζητούμενο σημείο είναι το σημείο επαφής της εφαπτομένης και της ή κάποιο άλλο σημείο της εφαπτομένης που να ανήκει στην ;Από το (α) ερώτημα ισχύει ότι η είναι .
Ευχαριστώ.
Νομίζω ότι είναι σαφές το ότι πρόκειται για το σημείο επαφής. Η φράση "στο οποίο" είναι εμπρόθετος προσδιορισμός του τόπου, που αποδίδεται στο "σημείο ", στο οποίο, ασφαλώς, φέρνουμε εφαπτομένη ευθεία.
Εδώ, προφανώς ζητείται απλά να αποδειχθεί ότι υπάρχει στο Π.Ο. της ώστε .
Αν ίσχυε αυτό που ρωτάς: "... ή κάποιο άλλο σημείο της εφαπτομένης που να ανήκει στην ;" τότε τίθεται άλλο ερώτημα (που δεν καλύπτεται από την εκφώνηση): Ποιο είναι το άλλο σημείο επαφής της εφαπτομένης της , δηλαδή ποια η κλίση της "άλλης εφαπτομένης";
Re: Θέμα επαναληπτικών πανελληνίων 2005
Σας ευχαριστώ πολύ,την ίδια γνωμη εχω κ εγω .Απορια μαθητριας μου υπήρξε.
1. Δεν διδάσκουμε με αυτό που λέμε και κάνουμε. Διδάσκουμε με αυτό που είμαστε.
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης