Σελίδα 1 από 2

Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 29, 2011 1:09 pm
από pana1333
Για όσους δεν τις έχουν δει ακόμα!!!!

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231125601

Re: Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 29, 2011 4:14 pm
από drazi
Νομίζω ότι με τις φετεινές βάσεις έχουμε διαπλανιτική πρωτιά.
ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ
Φιλολογία Αθήνας 1885
Μαθηματικό Αθήνας 2664
Φυσικό Θεσ/νίκης 5057
Χημικό Αθήνας 7136
κλπ
Αυτά είναι τα μόρια του τελευταίου σε κάθε μια από τις παραπάνω σχολές.Εγω δεν έχω να πω κάτι άλλο από το να δώσω συγχαρητήρια στους επιτυχόντες και μελλοντικούς συναδέλφους.

Re: Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 29, 2011 4:36 pm
από parmenides51
drazi έγραψε:Νομίζω ότι με τις φετινές βάσεις έχουμε διαπλανιτική πρωτιά.
ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ
Φιλολογία Αθήνας 1885
Μαθηματικό Αθήνας 2664
Φυσικό Θεσ/νίκης 5057
Χημικό Αθήνας 7136
κλπ
Αυτά είναι τα μόρια του τελευταίου σε κάθε μια από τις παραπάνω σχολές.Εγω δεν έχω να πω κάτι άλλο από το να δώσω συγχαρητήρια στους επιτυχόντες και μελλοντικούς συναδέλφους.
:shock:

edit: Το σχετικό αρχείο με όλες τις ειδικές κατηγορίες από το υπουργείο εδώ.

Re: Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 29, 2011 5:20 pm
από Νασιούλας Αντώνης
drazi έγραψε: ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ
Ξέρει κάποιος που μπορούμε να βρούμε τις σχετικές με τους πολυτέκνους εγκυκλίους?

Ευχαριστώ

Re: Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 29, 2011 5:22 pm
από parmenides51
Συγκεκριμένα για το Μαθηματικό Αθηνών υπήρχαν 28 θέσεις για πολύτεκνους, τις οποίες κάλυψαν 13 άτομα.
Τουτέστιν η διαμορφωθείσα βάση 2.664 θα ήταν ακόμα χαμηλότερη αν ενδεχομένως πολύτεκνοι με μόρια λιγότερα από 2.664 ήθελαν και είχαν δηλώσει το συγκεκριμένο τμήμα.

edit: Απόκρυψη παρανόησης

Re: Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 29, 2011 5:29 pm
από Νασιούλας Αντώνης
parmenides51 έγραψε:Συγκεκριμένα για το Μαθηματικό Αθηνών υπήρχαν 28 θέσεις για πολύτεκνους, τις οποίες κάλυψαν 13 άτομα.
Τουτέστιν η διαμορφωθείσα βάση 2.664 θα ήταν ακόμα χαμηλότερη αν ενδεχομένως πολύτεκνοι με μόρια λιγότερα από 2.664 ήθελαν και είχαν δηλώσει το συγκεκριμένο τμήμα.
Νασιούλας Αντώνης έγραψε:
drazi έγραψε: ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ
Ξέρει κάποιος που μπορούμε τις σχετικές με τους πολυτέκνους εγκυκλίους?
parmenides51 έγραψε: edit: Το σχετικό αρχείο με όλες τις ειδικές κατηγορίες από το υπουργείο εδώ.
Δεν ζητάω τις βάσεις των ειδικών κατηγοριών.
Ζητάω τις εγκυκλίους ή ότι άλλο υπάρχει -μαθητής είμαι- που να έχει πληροφορίες σχετικά με τους πολύτεκνους για τις πανελλήνιες.

Να λέει δηλαδή πως διαμορφώνεται αυτή η ειδική κατηγορία (είναι όλοι οι πολύτεκνοι ή μπαίνεις με κάποια κριτήρια), πως προκύπτει ο αριθμός των φοιτητών που δέχεται κάθε τμήμα κτλ κτλ.

Ευχαριστώ

Re: Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 29, 2011 5:37 pm
από parmenides51
Παρανόηση μου, εδώ η εγκύκλιος.

Re: Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 30, 2011 2:06 pm
από Ωmega Man
Είναι δυνατόν μαθητές με μέσο όρο 2.5 να μπαίνουν στα πανεπιστήμια, με την ιδιότητα του πολύτεκνου; Αν είναι δυνατόν, τι εξίσωση προς τα κάτω ήταν πάλι αυτή εν έτη 2011 (και πόσες άλλες που χαρακτηρίστηκαν προοδευτικές και κοινωνικές πάνω απ´όλα για μια δίκαιη κοινωνία)! Δηλαδή να βγάλουμε και ειδικό νόμο για τα μοναχοπαίδια να μπαίνουν με άσσο. Τι τρελά πράγματα συμβαίνουν στο βασίλειο της Δανιμαρκίας! Επιβράβευση της ήσσονος προσπάθειας για ακόμη μια φορά από το 30κονταετές καθεστώς της "ισότητας"!!!!! Εδώ βέβαια άλλοι κάνουν παιδιά για να πάρουν μόρια να μπουν στο δημόσιο, αυτό είναι πταίσμα μάλλον και κακώς το σχολιάζω! Τελικά αυτή η χώρα δεν σώζεται με τίποτα, όσο πιο γρήγορα βουλιάξει τόσο καλύτερα!

Re: Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 30, 2011 2:34 pm
από Κοτρώνης Αναστάσιος

Re: Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 30, 2011 2:38 pm
από Μάκης Χατζόπουλος
Κοτρώνης Αναστάσιος έγραψε:αίσχος...http://www.tovima.gr/society/article/?aid=416868
έλεος!

Re: Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 30, 2011 2:40 pm
από Σεραφείμ
Κοτρώνης Αναστάσιος έγραψε:αίσχος...http://www.tovima.gr/society/article/?aid=416868
:yes3: :yes3: :yes3:

Re: Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 30, 2011 2:54 pm
από grigkost
Ωmega Man έγραψε:Είναι δυνατόν μαθητές με μέσο όρο 2.5 να μπαίνουν στα πανεπιστήμια, με την ιδιότητα του πολύτεκνου; Αν είναι δυνατόν, τι εξίσωση προς τα κάτω ήταν πάλι αυτή εν έτη 2011 (και πόσες άλλες που χαρακτηρίστηκαν προοδευτικές και κοινωνικές πάνω απ´όλα για μια δίκαιη κοινωνία)! Δηλαδή να βγάλουμε και ειδικό νόμο για τα μοναχοπαίδια να μπαίνουν με άσσο. Τι τρελά πράγματα συμβαίνουν στο βασίλειο της Δανιμαρκίας! Επιβράβευση της ήσσονος προσπάθειας για ακόμη μια φορά από το 30κονταετές καθεστώς της "ισότητας"!!!!! Εδώ βέβαια άλλοι κάνουν παιδιά για να πάρουν μόρια να μπουν στο δημόσιο, αυτό είναι πταίσμα μάλλον και κακώς το σχολιάζω! Τελικά αυτή η χώρα δεν σώζεται με τίποτα, όσο πιο γρήγορα βουλιάξει τόσο καλύτερα!
... και, φεύ, δεν μπορεί η πολιτική ηγεσία να ζητήσει παραιτήσεις, αφού την συγκεκριμένη ρύθμιση την "χρεώνεται" ο απελθών κ. Πανάρετος.
"Αιδώς..."

Re: Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 30, 2011 3:38 pm
από drazi
Φτάσαμε λοιπόν στο σημείο να επιβραβεύουμε τον άσχετο,αδιάφορο και μειωμένης αντιλήψεως μαθητή.Το πιο λυπηρό όμως είναι ότι δεν διάβασα πουθενά κάποια διαμαρτυρία από τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών.Τι φοβούνται οι κρατικοδίαιτοι εργατοπατέρες όλων των παρατάξεων?Μην εκτεθούν?Τους πληροφορώ λοιπόν ότι όλος ο κόσμος έχει καταλάβει το ρόλο τους.

Re: Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 30, 2011 3:59 pm
από Γιώργος Απόκης
Κοτρώνης Αναστάσιος έγραψε:αίσχος...http://www.tovima.gr/society/article/?aid=416868
Τι να πεις στο παιδάκι που διάβασε, αγχώθηκε, κουράστηκε, έγραψε 17.5 (αντί για 17.55) που ήταν η βάση και έμεινε έξω τη στιγμή που ο "τουρίστας" του 2.4 πέρασε στη σχολή;

Εύλογα θα αναρωτιέται "Μπαμπά, γιατί δεν κάνατε 2-3 παιδιά ακόμα;" Τι να πεις;...

Re: Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 30, 2011 4:17 pm
από S.E.Louridas
Επιτρέψτε μου την προσωπική μου άποψη:
Δυστυχώς, βρίσκουν και τα κάνουν, απλά πράγματα!

S.E.Louridas

Re: Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 31, 2011 1:30 am
από ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
πριν φτάσουμε σε τούτη τη ρύθμιση (διατηρώ επιφυλάξεις αν οι συγκεκριμένες θέσεις πολυτέκνων και λοιπών ειδικών κατηγοριών αφαιρούνται απο τους κανονικούς υποψηφίους) έχουν γίνει άλλες υπέρ της συγκεκριμένης ομάδας με σοβαρότερες συνέπειες στην εκπαίδευση.
στο κάτω κάτω της γραφής ο φοιτητής που θα μπει στο μαθηματικό με 2500 μόρια πολύ αμφιβάλω αν καταφέρει να αποφοιτήσει ειδικά με τα καινούργια μέτρα περι διαγραφής των αιώνιων φοιτητών.
ο εκπαιδευτικός πολύτεκνος όμως που ίσα ίσα που περνάει τη βάση στο διαγωνισμό του ασεπ και πολύ περισσότερο δεν έχει ασκήσει ποτέ το επάγγελμα του καθηγητή γιατί να κάνει μάθημα στα παιδιά μου και στα παιδιά σας;;;;

Re: Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 31, 2011 1:35 am
από Ωmega Man
ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε:πριν φτάσουμε σε τούτη τη ρύθμιση (διατηρώ επιφυλάξεις αν οι συγκεκριμένες θέσεις πολυτέκνων και λοιπών ειδικών κατηγοριών αφαιρούνται απο τους κανονικούς υποψηφίους) έχουν γίνει άλλες υπέρ της συγκεκριμένης ομάδας με σοβαρότερες συνέπειες στην εκπαίδευση.
στο κάτω κάτω της γραφής ο φοιτητής που θα μπει στο μαθηματικό με 2500 μόρια πολύ αμφιβάλω αν καταφέρει να αποφοιτήσει ειδικά με τα καινούργια μέτρα περι διαγραφής των αιώνιων φοιτητών.
ο εκπαιδευτικός πολύτεκνος όμως που ίσα ίσα που περνάει τη βάση στο διαγωνισμό του ασεπ και πολύ περισσότερο δεν έχει ασκήσει ποτέ το επάγγελμα του καθηγητή γιατί να κάνει μάθημα στα παιδιά μου και στα παιδιά σας;;;;
Γιατί είναι πολύτεκνος! Πως να το κάνουμε! :lol: :lol: :lol:

Re: Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 31, 2011 1:35 am
από PanosG
S.E.Louridas έγραψε:Επιτρέψτε μου την προσωπική μου άποψη:
Δυστυχώς, βρίσκουν και τα κάνουν, απλά πράγματα!

S.E.Louridas
Συμφωνώ και επαυξάνω!!

Re: Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 31, 2011 1:41 am
από Ωmega Man
ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε:πριν φτάσουμε σε τούτη τη ρύθμιση (διατηρώ επιφυλάξεις αν οι συγκεκριμένες θέσεις πολυτέκνων και λοιπών ειδικών κατηγοριών αφαιρούνται απο τους κανονικούς υποψηφίους) έχουν γίνει άλλες υπέρ της συγκεκριμένης ομάδας με σοβαρότερες συνέπειες στην εκπαίδευση.
στο κάτω κάτω της γραφής ο φοιτητής που θα μπει στο μαθηματικό με 2500 μόρια πολύ αμφιβάλω αν καταφέρει να αποφοιτήσει ειδικά με τα καινούργια μέτρα περι διαγραφής των αιώνιων φοιτητών.
ο εκπαιδευτικός πολύτεκνος όμως που ίσα ίσα που περνάει τη βάση στο διαγωνισμό του ασεπ και πολύ περισσότερο δεν έχει ασκήσει ποτέ το επάγγελμα του καθηγητή γιατί να κάνει μάθημα στα παιδιά μου και στα παιδιά σας;;;;

Και κάτι ακόμη, ποιος εφηύρε αυτές τι καταραμένες πριμοδοτήσεις με τα μόρια μπορείτε να μου πείτε; Τι πάει να πει, ανεβαίνω στον πίνακα γιατί έχω μόρια από τους γονείς μου τον παππού μου και την γιαγιά μου, ή μόρια προϋπηρεσίας; Και αν δηλαδή στην πορεία δεν είμαι τόσο καλός αφού η αξιολόγηση στο δημόσιο γενικά είναι ανύπαρκτη, γιατί να πάρω μόρια που δεν αξίζω; Τα χέρια και το μυαλό πρέπει να τα απελευθερώνεις όχι τα δένεις με κανονισμούς που στο τέλος κάνουν κακό σε όλους! Δυστυχώς αγαπητέ Χρήστο αυτοί όχι μόνο θα βγουν από εκεί αλλά θα τους δεις και να ανεβαίνουν πιο γρήγορα από τα παιδιά χωρίς μόρια! Όποιος πέρασε από τα Ελληνικά πανεπιστήμια καταλαβαίνει τι λέω!

Re: Βάσεις 2011

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 31, 2011 2:54 am
από chris
Εγώ πάντως όχι μόνο κατακρίνω και είμαι απογοητευμένος απο τα απαράδεκτα αυτά πράγματα που γίνονται για τους πολύτεκνους αλλά είμαι κατά και γενικά για όλες τις ειδικές κατηγορίες όπου υποψήφιοι με λιγότερα μόρια μπαίνουν σε σχολή της προτίμησής τους...για μένα είναι απαράδεκτο!Αν θέλουν ας τους πριμοδοτήσουν οικονομικά πχ (που φυσικά δν θέλουν...αυτό τους έλειπε άλλωστε...),αλλά όχι να είμαστε όλοι ίσοι και όμοιοι...είναι κατάφορη αδικια να περνάει ο άλλος με λιγότερα μόρια και εσυ να έχεις σκιστεί μέσα στη χρονιά για να περάσεις με τη γενική σειρά!Μιλάω ως μαθητής και πλέον φοιτητής που τα πέρασα φέτος.
Δηλαδή θα κρίνουμε την ικανότητα του υποψηφίου απο το εισόδημα της οικογένειας ή απο τον αριθμό των αδερφών του?ελεος!!