Σελίδα 1 από 1
περιττή δύναμη του 2 mod 3
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 19, 2012 7:45 pm
από KostasA
έχω παρατηρήσει ότι αν υψώσεις κάποια δύναμη του 2 σε μια περιττή δύναμη και το αποτέλεσμα
το κάνεις modulo 3 μας κάνει πάντα 2;
πώς μπορώ να το αποδείξω αυτό μαθηματικά για να δω αν ισχύει για όλες τις περιπτώσεις;
Re: περιττή δύναμη του 2 mod 3
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 19, 2012 8:38 pm
από nsmavrogiannis

Μαυρογιάννης
Re: περιττή δύναμη του 2 mod 3
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 19, 2012 8:51 pm
από KostasA
ok, ευχαριστώ πολύ, να σε ρωτήσω όμως κάτι που δεν καταλαβαίνω.Πώς βγαίνει το

;
Re: περιττή δύναμη του 2 mod 3
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 19, 2012 9:01 pm
από sokratis lyras
KostasA έγραψε:ok, ευχαριστώ πολύ, να σε ρωτήσω όμως κάτι που δεν καταλαβαίνω.Πώς βγαίνει το

;

Re: περιττή δύναμη του 2 mod 3
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 19, 2012 9:15 pm
από KostasA
πρέπει να κάτσω να διαβάσω αριθμητική υπολοίπων
ευχαριστώ και πάλι!