Μετάβαση από τη Φυσική στα Μαθηματικά

Συντονιστής: spyros

sotiris2552

Μετάβαση από τη Φυσική στα Μαθηματικά

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sotiris2552 » Πέμ Αύγ 08, 2019 4:13 pm

Καλησπέρα στην αγαπητή κοινότητα και καταρχάς να ζητήσω ταπεινά συγγνώμη εάν εδώ δεν είναι το κατάλληλο μέρος για τέτοιου είδους συζήτηση.

Είμαι 3οετής φοιτητής ελληνικού τμήματος φυσικής (δηλαδή από Σεπτέμβριο θα μπω στο 4ο έτος) με έναν μέτριο μέσο όρο που μου εξασφαλίζει είσοδο σε μεταπτυχιακό ως προς αυτό το κομμάτι.

Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι το φυσικό δυστυχώς δεν είναι όπως το περίμενα, και ενώ η φυσική εξακολουθεί να με ενδιαφέρει πάρα πολύ, μέσα από τη φοιτητική μου πορεία κατάλαβα πως με ενδιαφέρουν πολύ περισσότερο τα μαθηματικά και η έρευνα σε αυτό το πεδίο.

Το πρόβλημα τώρα που τίθεται είναι το εξής: Όσο και να μου αρέσουν και να μελετάω από μόνος μου τα μαθηματικά, υπάρχει κάποιο νόημα να κάνω μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές σε μαθηματικά ή η μετάβαση αυτή είναι αδύνατη και η μόνη πιθανότητα που μου απομένει πλέον είναι να συνεχίσω μεταπτυχιακές σπουδές στη φυσική και έρευνα εκεί με τα μαθηματικά απλώς να είναι ένα παράπλευρο ενδιαφέρον; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Λέξεις Κλειδιά:
Mihalis_Lambrou
Επιμελητής

Re: Μετάβαση από τη Φυσική στα Μαθηματικά

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Mihalis_Lambrou » Πέμ Αύγ 08, 2019 6:18 pm

sotiris2552 έγραψε:
Πέμ Αύγ 08, 2019 4:13 pm

Το πρόβλημα τώρα που τίθεται είναι το εξής: Όσο και να μου αρέσουν και να μελετάω από μόνος μου τα μαθηματικά, υπάρχει κάποιο νόημα να κάνω μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές σε μαθηματικά ή η μετάβαση αυτή είναι αδύνατη και η μόνη πιθανότητα που μου απομένει πλέον είναι να συνεχίσω μεταπτυχιακές σπουδές στη φυσική και έρευνα εκεί με τα μαθηματικά απλώς να είναι ένα παράπλευρο ενδιαφέρον; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.