ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

Συντονιστής: spyros

Άβαταρ μέλους
Γιώργος Ρίζος
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5362
Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2008 1:18 pm
Τοποθεσία: Κέρκυρα

ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γιώργος Ρίζος » Τρί Απρ 27, 2010 4:51 pm

Ένα "Αληθινό Σενάριο".

Έστω ότι είστε δύο Καθηγητές Παιδαγωγικών Τμημάτων π.χ. του Παν. Αθηνών ή της Διδακτικής Επιστημών.
Σας αναθέτουν να βάλετε κάτω όλα τα αναλυτικά προγράμματα Μαθηματικών Δημοτικού και Γυμνασίου και να περικόψετε το 30% της διδακτέας ύλης.
Επειδή δεν μπορούμε να αλλάξουμε τα βιβλία (καλά - καλά δε στέγνωσε το μελάνι από τα προηγούμενα...), πρέπει να προσαρμόσετε τα υπάρχοντα βιβλία στο νέο Πρόγραμμα Σπουδών.
Έχετε δικαίωμα να συνεργαστείτε με έναν καθηγητή Μαθηματικών π.χ. του Παν. Αθηνών.
Όλα πρέπει να γίνουν σύντομα (για να φανεί άμεσα η αποδοτικότητα του υπουργείου και να ισχύσουν από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη).
Οι ενέργειες πρέπει να γίνουν εν κρυπτώ, δίχως να παρέμβουν ενοχλητικοί φορείς (Εταιρείες, ενώσεις, ενοχλητικοί κολλημένοι σε διάφορα forums κ.λπ.)
Για του Δημοτικού, έχετε, εξ' ορισμού, άποψη, εφόσον είναι το αντικείμενό σας.
Για το αναλυτικό του Γυμνασίου τι θα επιλέγατε να κόψετε, δίχως να σπάσει η αλυσίδα που συνδέει τις ενότητες;
Α! Να λάβετε υπόψη σας τις προτεραιότητες διεθνών οργανισμών, όπως του μηχανισμού σύγκρισης εκπαιδευτικών προγραμμάτων PISA, όπου του 32% των θεμάτων αφορούν τις έννοιες της Στατιστικής και των Πιθανοτητων, ενώ στα σχολεία μας μέχρι τώρα δεν προκάναμε να τις διδάξουμε...
Εσείς τι θα επιλέγατε; ΠΟΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΑΤΕ ΟΥΡΑΝΟΚΑΤΕΒΑΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΤΟ 2010-2011;

Το θέμα ΔΕΝ είναι πολλαπλής επιλογής. Είναι πλήρους ανάπτυξης.
Πριν απαντήσετε παρακαλώ, διαβάστε, διαδόστε (όπως λέγαμε παλιά ... :lol: ) τα κείμενα του Νίκου, του Μιχάλη και τ' άλλα που αναρτήθηκαν εδώ.

Πρὶν ἀλέκτωρ λαλήσει ...

Προσυπογράφω και αναπαράγω το (σχετικότατο και επικαιρότατο) απόσπασμα του κειμένου του Νίκου:

Αν δεν αντιδράσουν οι υποστηρικτές των Μαθηματικών (φυσικά αυτό αφορά και τις άλλες επιστήμες) τα Μαθηματικά θα εκτοπίζονται από τις λεγόμενες Επιστήμες της Αγωγής. Το σχολείο θα μετατραπεί σε ένα απέραντο ψυχοθεραπευτήριο όπου θα ασχολείται με δυσαναγνωσίες, δυσαριθμησίες, καταγραφή γνωστικών εμποδίων και άλλων δαιμονίων ων ουκ έστιν αριθμός και δεν θα ασχολείται με το κύριο: την Μάθηση. Ταυτόχρονα ανοίγει διάπλατα το παράθυρο για να μπαίνουν (όχι στην εκπαίδευση αυτό έχει ήδη γίνει) στις ειδικότητες που παραδοσιακά είναι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και άτομα με χαμηλότερα προσόντα.


Γιώργος Ρίζος

Παρακαλώ μην αγνοήσετε το θέμα που θέτω! Ερευνήστε, όσοι είστε πιο κοντά στις εξελίξεις.
ΔΩΣΤΕ ότι πληροφορίες έχετε. Διαψεύστε με αν λέω ανακρίβειες.
Αν έχω λάθος ή ελλιπείς πληροφορίες, θα ζητήσω ειλικρινά συγνώμη, από όσους έστω κι ανώνυμα έθιξα.
Όμως το ερώτημα μένει! Γιατί τόση αδιαφάνεια; Ποιον φοβούνται και γιατί;

Edit: Δημήτρη (Demetres) ευχαριστώ!


kalafatis_kon
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 19, 2009 8:49 pm

Re: ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kalafatis_kon » Τρί Απρ 27, 2010 6:11 pm

Αγαπητέ, Γιώργο

Παρ΄ όλο που προσπαθώ να παρακολουθώ τις συζητήσεις που γίνονται στη ιστοσελίδα, ομολογώ οτι αυτή με τον ΑΣΕΠ την

έχασα... να σε καλά που την επανέφερες και την παρακολούθησα. Η τοποθέτηση του Νίκου είναι πραγματικά πολύ εύστοχη . Σωστά

συνδέεις τα δυο θέματα όπως και άλλες συζητήσεις που έχουν γίνει κατα καιρούς έχουν τη ίδια βάση...

Νομίζω ότι πρέπει να γίνει μια συνάντηση στη οποία πρέπει να συζητηθούν όλα αυτά και να γίνει

προσπάθεια να δημιουργηθεί μια πραγματική μαθηματική εταιρεία που δεν θα έχει ως στόχο την παραγωγή μεταπτυχιακών τίτλων και την

ικανοποίηση προσωπικών φιλοδοξιών... Όλοι τα βλέπουμε όλοι τα λέμε αλλά ...


Άβαταρ μέλους
Γιώργος Ρίζος
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5362
Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2008 1:18 pm
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γιώργος Ρίζος » Πέμ Μάιος 27, 2010 8:08 am

Rigio έγραψε: 27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
Παρακαλώ μην αγνοήσετε το θέμα που θέτω! Ερευνήστε, όσοι είστε πιο κοντά στις εξελίξεις.
ΔΩΣΤΕ ότι πληροφορίες έχετε. Διαψεύστε με αν λέω ανακρίβειες.
Αν έχω λάθος ή ελλιπείς πληροφορίες, θα ζητήσω ειλικρινά συγνώμη, από όσους έστω κι ανώνυμα έθιξα.
Όμως το ερώτημα μένει! Γιατί τόση αδιαφάνεια; Ποιον φοβούνται και γιατί;
Τελικά ξεχάστηκε η παραπάνω παράκλησή μου. Μάλλον όλα έγιναν εντελώς στο σκοτάδι (εν αγνοία και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και ΚΑΘΕ εκπαιδευτικού φορέα).

Σήμερα στις 11.30 η υπ. Παιδείας κ.λπ θα ανακοινώσει τη ΝΕΑ ΥΛΗ (-30%) στα μαθήματα "θετικής" κατεύθυνσης (οπότε και στα Μαθηματικά) από Ε΄ Δημοτικού μέχρι και Α΄ Λυκείου.

Λέτε να περικόψουν (επίσημα) ότι ούτως ή άλλως δεν προλαβαίνουμε να διδάξουμε;
Είμαι περίεργος να δω τι θα κόψουν στην ΣΤ Δημοτικού...
Θα δούμε και θα κρίνουμε τις περικοπές (φαγωθήκανε φέτος με περικοπές παντού :lol: ).
Όμως. :twisted: ... αν είχε προηγηθεί μια κάποια διαβούλευση, κακό θα ήταν;

Γιώργος Ρίζος


nightchild
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 7:36 pm

Re: ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nightchild » Πέμ Μάιος 27, 2010 9:30 am

Και εγω είμαι περίεργος να δω τι θα κοψούν και ελπίζω να μην έχουμε στα χέρια μας κανένα έκτρωμα πάλι.

Για όσους θέλουν να δούν την συνέντευξη τύπου ζωντανά μπορούν να το κάνουν από εδώ:

http://www.sch.gr/portal/media-type/htm ... nename/553


Τσαπαρικος Βασίλειος
Άβαταρ μέλους
S.E.Louridas
Δημοσιεύσεις: 6141
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
Τοποθεσία: Aegaleo.
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#5

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από S.E.Louridas » Πέμ Μάιος 27, 2010 10:39 am

Αυτό το Ά μ ε σ η Δ η μ ο κ ρ α τ ί α τι έγινε;
Αυτούς τους Μάχιμους εκπαιδευτικούς τους ρωτά κανείς ή μόνο να τους φορτώνουν την κακότητα της παιδείας μέσω κυνικών δηλώσεων κυβερνητικών Βουλευτών σε εκπομπές μεγάλης ακροαματικότητας οτι οσοι μπορούν γιά το καλό των παιδιών τους μπορούν να πληρώνουν ώστε τα παιδιά τους να τα πηγαίνουν γιά σπουδές στο εξωτερικό;
Γιατί τους σερβίρουν έτοιμα κόλπα δοκιμασμένα (;) από άλλες Κοινωνίες καί άλλα συστήματα και να τους υποχρεώνουν να τα εφαρμόζουν;
Ο χ ι δέν έχουν το δικαίωμα κάποιοι "σ ο φ ο ί'' να αποφασίζουν γιά την βάση τών διδασκόντων στην πατρίδα μας.Ας πάει ένας από αυτούς να διδάξει σε ένα δημόσιο σχολείο του Περάματος ή της επαρχίας και άν σταθεί στην τάξη......
Πρόταση: Να ξεκινήσει ένας διάλογος ουσίας με τους Μάχιμους εκπαιδευτικούς και να βγεί ένα πλάνο που από εκεί και πέρα να μείνει Ζωντανό,έστω και άν διαρκέσει 1ή 2 χρόνια.Οι πραγματικά σοφοί ΠΡΩΤΑ ακούνε.

S.E.Louridas


S.E.Louridas

1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
papel
Δημοσιεύσεις: 806
Εγγραφή: Κυρ Απρ 05, 2009 2:39 am
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#6

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από papel » Πέμ Μάιος 27, 2010 11:00 am

S.E.Louridas έγραψε:Αυτό το Ά μ ε σ η Δ η μ ο κ ρ α τ ί α τι έγινε;
Αυτούς τους Μάχιμους εκπαιδευτικούς τους ρωτά κανείς ή μόνο να τους φορτώνουν την κακότητα της παιδείας μέσω κυνικών δηλώσεων κυβερνητικών Βουλευτών σε εκπομπές μεγάλης ακροαματικότητας οτι οσοι μπορούν γιά το καλό των παιδιών τους μπορούν να πληρώνουν ώστε τα παιδιά τους να τα πηγαίνουν γιά σπουδές στο εξωτερικό;
Γιατί τους σερβίρουν έτοιμα κόλπα δοκιμασμένα (;) από άλλες Κοινωνίες καί άλλα συστήματα και να τους υποχρεώνουν να τα εφαρμόζουν;
Ο χ ι δέν έχουν το δικαίωμα κάποιοι "σ ο φ ο ί'' να αποφασίζουν γιά την βάση τών διδασκόντων στην πατρίδα μας.Ας πάει ένας από αυτούς να διδάξει σε ένα δημόσιο σχολείο του Περάματος ή της επαρχίας και άν σταθεί στην τάξη......
Πρόταση: Να ξεκινήσει ένας διάλογος ουσίας με τους Μάχιμους εκπαιδευτικούς και να βγεί ένα πλάνο που από εκεί και πέρα να μείνει Ζωντανό,έστω και άν διαρκέσει 1ή 2 χρόνια.Οι πραγματικά σοφοί ΠΡΩΤΑ ακούνε.

S.E.Louridas
Απο που και απο οτι βγαινει το συμπερασμα οτι καποιοι δεν μπορουν να σταθουν μεσα στην ταξη; Ο λαικισμος σαν βαση για στηριξη των επιχειρηματων μας δεν ειναι παντα η καλυτερη επιλογη.


"There are two types of people in this world, those who divide the world into two types and those who do not."
Jeremy Bentham
Άβαταρ μέλους
S.E.Louridas
Δημοσιεύσεις: 6141
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
Τοποθεσία: Aegaleo.
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#7

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από S.E.Louridas » Πέμ Μάιος 27, 2010 11:18 am

Ζητώ συγγνώμη
που παρασύρθηκα και απάντησα σε κάποιον που φορά την μάσκα της ανωνυμίας αφού πιθανόν να αισθάνεται άβολα από την επωνυμία του.
Επιτρέψτε μου λοιπόν να διαγράψω την απάντηση μου αυτή ,ε π ι μ έ ν ο ν τ α ς στις απόψεις μου για την εκπαίδευση στην Ελλάδα που από το μόνο που ΔΕΝ πάσχει είναι από την προσωπική αξία των μαχόμενων διδασκόντων στην Δημόσια Εκπαίδευση, στην αίθουσα και στα σχολεία και όχι στα πολυτελή γραφεία τών υπουργείων. _


Σωτήρης
τελευταία επεξεργασία από S.E.Louridas σε Παρ Ιουν 04, 2010 8:46 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.


S.E.Louridas

1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
cristsuk
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Τρί Δεκ 30, 2008 12:48 am

Re: ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#8

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από cristsuk » Πέμ Μάιος 27, 2010 2:48 pm

Ανακοινώθηκαν οι περικοπές αλλά μόνο ως ποσοστό.

Στους ακόλουθους Πίνακες φαίνεται περιληπτικά η περικοπή της ύλης ανά μάθημα και τάξη.

Μαθηματικά
Ποσοστό μεταβολής της διδακτέας ύλης σε σύγκριση με την προτεινόμενη ύλη του σχολικού έτους 2009-2010 με βάση το σχολικό εγχειρίδιο
Τάξη Ποσοστό περικοπής (%)
Ε’ Δημοτικού 30
Στ’ Δημοτικού 20
Α’ Γυμνασίου 17
Β΄ Γυμνασίου 11
Γ΄ Γυμνασίου 17

Α΄ Λυκείου (Άλγεβρα) 20
Α΄ Λυκείου (Γεωμετρία) 20
Β΄Λυκείου Γεν. Παιδείας 0
Β΄Λυκειου (Γεωμετρία) 20
Β’ Λυκείου κατεύθυνση 20
Γ’ Λυκείου κατεύθυνση 8

Φυσική
Ποσοστό μεταβολής της διδακτέας ύλης σε σύγκριση με την προτεινόμενη ύλη του σχολικού έτους 2009-2010 με βάση το σχολικό εγχειρίδιο
Τάξη Ποσοστό περικοπής (%)
Ε’ Δημοτικού 34*
Στ’ Δημοτικού 32**
Β΄ Γυμνασίου 34
Γ΄ Γυμνασίου 34
Α΄ Λυκείου 28
Β΄Λυκείου Γεν. Παιδείας 28
Β΄Λυκείου Θετ και Τεχν. Κατεύθ. 15
* 18% από το Τετράδιο Εργασιών
**16% από το Τετράδιο Εργασιών


Χημεία
Ποσοστό μεταβολής της διδακτέας ύλης σε σύγκριση με την προτεινόμενη ύλη του σχολικού έτους 2009-2010 με βάση το σχολικό εγχειρίδιο
Τάξη Ποσοστό περικοπής (%)
Β΄ Γυμνασίου 28
Γ΄ Γυμνασίου 41
Α΄ Λυκείου 35
Β΄Λυκείου Γεν. Παιδείας 30
Β΄Λυκείου Θετ. Κατεύθ. 12.5

Βιολογία
Ποσοστό μεταβολής της διδακτέας ύλης σε σύγκριση με την προτεινόμενη ύλη του σχολικού έτους 2009-2010 με βάση το σχολικό εγχειρίδιο
Τάξη Ποσοστό περικοπής (%)
Α΄ Γυμνασίου 19
Γ΄ Γυμνασίου 15
Β΄Λυκείου Γεν. Παιδείας 12
Β΄Λυκείου Θετ. Κατεύθ. 19

Εν αναμονή των λεπτομερειών...(8% Μαθηματικών Κατευθύνσης ;;;)
Ακολουθούν και Γεωγραφία, Πληροφορική Τεχνολογία


Άβαταρ μέλους
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΤΣΙΠΟΔΑΣ
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Δευ Απρ 20, 2009 8:25 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#9

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΤΣΙΠΟΔΑΣ » Πέμ Μάιος 27, 2010 4:24 pm

Με το 8 % που μειώνεται η ύλη τον μαθηματικών κατεύθυνσης (Γ λυκείου), νομίζω πως οι 2 παράγραφοι των μιγαδικών θα είναι εκτός ύλης....Αλλά ας περιμένουμε τα επίσημα....


\displaystyle{
{\rm K}\alpha \tau \sigma \dot \iota \pi o\delta \alpha \varsigma \begin{array}{*{20}c}
   {} & {\Delta \eta \mu \dot \eta \tau \rho \eta \varsigma }  \\
\end{array}
}
vzf
Δημοσιεύσεις: 311
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 28, 2010 11:11 pm

Re: ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#10

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vzf » Πέμ Μάιος 27, 2010 4:58 pm

cristsuk έγραψε:Ανακοινώθηκαν οι περικοπές αλλά μόνο ως ποσοστό.
BIOΛΟΓΙΑ
Β΄Λυκείου Θετ. Κατεύθ. 19
Αυτό το μάθημα δεν έχει καταργηθεί;


Άβαταρ μέλους
Καρδαμίτσης Σπύρος
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 11:14 pm
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#11

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Καρδαμίτσης Σπύρος » Πέμ Μάιος 27, 2010 5:03 pm

Είμαι περίεργος σε ποιά κεφάλαια θα γίνει η μείωση της άλγεβρας της Α λύκειου σε ποσοστό μάλιστα κατά 20%. Τι άραγε θα αφαιρεθεί; σε αντιδιαστολή με την μείωση αυτή θα υπάρχουν οι 6 ώρες τα αρχαία όπου οι ίδιοι οι φιλόλογοι τις θεωρούν υπερβολικές, οι 2 ώρες στο μάθημα της τεχνολογίας όπου είναι η χαρά του παιδιού, κατά τα άλλα πρώτα ο μαθητής!


Καρδαμίτσης Σπύρος
Άβαταρ μέλους
polysot
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2600
Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#12

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από polysot » Πέμ Μάιος 27, 2010 5:19 pm

Συνάδελφοι τα πράγματα δεν πάνε καλά από καμία άποψη. Δεν υπάρχει κανένα απολύτως οργανωμένο σχέδιο (αποδεικνύεται από τις πράξεις του Υπουργείου σε σχέση με τα λεγόμενά του: εκθέσεις ιδεών). Εκτός από ένα: να καταστραφεί η δημόσια εκπαίδευση και να απαλλαγεί το κράτος από οποιοδήποτε έξοδο για αυτήν. Η "ανάπτυξη" θα επιτευχθεί με την απελευθέρωση-ιδιωτικοποίηση των "επαγγελμάτων-εμπορευμάτων" μεταξύ των οποίων είναι και η εκπαίδευση : ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗ ΣΕΛ 114 του συνημμένου
ΤΟ ΔΝΤ ΖΗΤΑ ΤΗΝ "ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΚΠΙΔΕΥΣΗΣ" ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Μην αναμένετε λοιπόν να συμβεί ότιδήποτε προς το καλύτερο της δημόσιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Εξάλλου, ο έχων γνώσεις είναι επικίνδυνος, από παλιά...
Αντί να αυξηθούν οι ώρες στα βασικά μαθήματα που ωθούν στη λογική, τη σκέψη και τη διδασκαλία του τρόπου πώς να μαθαίνεις γεμίζουμε τα παιδιά με ένα κάρο παπ***ές !!!

ΥΓ: Υπομονή (πολυετή) μέχρι να γυρίσει ο τροχός...και να ξυπνήσει και ο Έλληνας. Αυτό όμως θα γίνει αφού πρώτα συρθεί στα υπόγεια του καπιλιτισμού (=καπιταλιστικού πολιτισμού).
Συνημμένα
IMG.pdf
(996.96 KiB) Μεταφορτώθηκε 176 φορές


Σωτήρης Δ. Χασάπης

Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Ηλίας Θ.
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: Τετ Μάιος 19, 2010 9:23 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#13

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ηλίας Θ. » Πέμ Μάιος 27, 2010 5:44 pm

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΤΣΙΠΟΔΑΣ έγραψε:Με το 8 % που μειώνεται η ύλη τον μαθηματικών κατεύθυνσης (Γ λυκείου), νομίζω πως οι 2 παράγραφοι των μιγαδικών θα είναι εκτός ύλης....Αλλά ας περιμένουμε τα επίσημα....
Καλησπέρα.
Επειδή δεν μπόρεσα να παρακολουθήσω την συνέντευξη ( αλλά δεν βρίσκω και κάτι περισσότερο από το δελτίο τύπου ) κι επειδή αυτό το 8%, 20% κ.λ.π. μου θυμίζει έκπτωση σε κατάστημα λιανικής, ξέρουμε μήπως, πότε θα ανακοινωθούν οι "κομμένες" παράγραφοι;

Το έχουν προγραμματίσει ή θα το μάθουμε τον . . . Οκτώβριο;;;
Ηλίας Θάνος


sorfan
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: Δευ Μαρ 09, 2009 8:47 pm

Re: ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#14

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sorfan » Πέμ Μάιος 27, 2010 6:21 pm

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί παραπονιέστε όλοι.
Τέτοιοιο ποσοστό μείωσης τιμών πρώτη φορά συμβαίνει στην Ελλάδα. :clap: :clap2:


Σπύρος
gbag
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 10:35 pm
Τοποθεσία: 39°52'41''N, 25°3'42''E

Re: ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#15

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gbag » Πέμ Μάιος 27, 2010 6:31 pm

Κάθε χρόνο θα υπάρχει μια σχετική μείωση οπότε στο τέλος δεν θα υπάρχει ύλη έτσι
θα κλείσουν τα σχολεία και θα ασχοληθούμε με την γεωργία την κτηνοτροφία και με την
εκπομπή "Αγρότης μόνος ψάχνει'

καλό απόγευμα

Γιώργος


Γιώργος Μπαγάνης

"An idea which can be used once is a trick. If it can be used more than once it becomes a method."
George Polya and Gabor Szego
Άβαταρ μέλους
bilstef
Δημοσιεύσεις: 1391
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 11:45 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Κομοτηνή
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#16

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bilstef » Πέμ Μάιος 27, 2010 8:04 pm

Καρδαμίτσης Σπύρος έγραψε:Είμαι περίεργος σε ποιά κεφάλαια θα γίνει η μείωση της άλγεβρας της Α λύκειου σε ποσοστό μάλιστα κατά 20%. Τι άραγε θα αφαιρεθεί; σε αντιδιαστολή με την μείωση αυτή θα υπάρχουν οι 6 ώρες τα αρχαία όπου οι ίδιοι οι φιλόλογοι τις θεωρούν υπερβολικές, οι 2 ώρες στο μάθημα της τεχνολογίας όπου είναι η χαρά του παιδιού, κατά τα άλλα πρώτα ο μαθητής!
να εικάσω (ανοικτή δημοκρατία-συμμετοχή χαχαχαχαχα)ότι θα αφαιρεθούν μέρος από τα συστήματα και μέρος από την εξίσωση 2ου βαθμού και η παραγοντοποίηση - ταυτότητες (έτσι κι αλλιώς οι "δύσκολες" ταυτότητες δεν "διδάσκονται" )
διδάσκονται στην Γ γυμνασίου.

Σπύρο γιατί δηλαδή εσύ ΔΕΝ ΘΕΣ τα παιδιά να είναι χαρούμενα ; Το υπουργείο όμως αυτό κάνει και συ το κατηγορείς ότι δεν σκέφτεται πρώτα τον μαθητή;. Την δε σύσφιξη σχέσεων και την κοινωνικοποίηση και τα χάχανα από 30 μαθητές που θα έχουν πια οι τάξεις σκέφτεται .Εκεί να δεις χαρά και του εκπαιδευτικού !!!!!
Ντροπή σου !!!!
τελευταία επεξεργασία από bilstef σε Πέμ Μάιος 27, 2010 8:29 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Η ζωή είναι Ωραία,ας την χαρούμε.Εν οίδα ότι ουδέν οίδα!Γηράσκω αεί διδασκόμενος!
Η γη δεν μας ανήκει της ανήκουμε !
Βασίλης Στεφανίδης
Άβαταρ μέλους
kyros
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 24, 2010 12:34 pm

Re: ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#17

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kyros » Πέμ Μάιος 27, 2010 8:20 pm

vzf έγραψε:
cristsuk έγραψε:Ανακοινώθηκαν οι περικοπές αλλά μόνο ως ποσοστό.
BIOΛΟΓΙΑ
Β΄Λυκείου Θετ. Κατεύθ. 19
Αυτό το μάθημα δεν έχει καταργηθεί;
είναι το μάθημα βιολογίας επιλογής αλλά τ βιβλίο για κάποιο άγνωστο προς εμένα λόγο ονομάζεται έτσι...
όσο για τ έγκλημα π διαπράττει τ υπουργείο....ΕΛΕΟΣ!!


e^{i\pi} + 1 =0
Άβαταρ μέλους
KapioPulsar
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2010 12:59 pm
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#18

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από KapioPulsar » Πέμ Μάιος 27, 2010 8:24 pm

Ελεος πια..... :spam:


---------------------------------------------
( \forall ) \equiv ( \neg  \exists  \neg)
---------------------------------------------
Νίκος.
Άβαταρ μέλους
KapioPulsar
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2010 12:59 pm
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#19

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από KapioPulsar » Πέμ Μάιος 27, 2010 8:31 pm

"Φυσικη"...
Ε’ Δημοτικού 34*
Στ’ Δημοτικού 32**
Β΄ Γυμνασίου 34
Γ΄ Γυμνασίου 34
Α΄ Λυκείου 28
Β΄Λυκείου Γεν. Παιδείας 28
Β΄Λυκείου Θετ και Τεχν. Κατεύθ. 15
* 18% από το Τετράδιο Εργασιών
**16% από το Τετράδιο Εργασιών

Μηπως το ΣF=ma Νευτονας (πριν δυο-τρεις αιωνες ενταξει....) ειναι υπερβολικα πολυσυνθετο !??!?!
ας μαθενουμε μονο την τηξη και την πηξη στη τριτη λυκειου


---------------------------------------------
( \forall ) \equiv ( \neg  \exists  \neg)
---------------------------------------------
Νίκος.
Άβαταρ μέλους
KapioPulsar
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2010 12:59 pm
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

#20

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από KapioPulsar » Πέμ Μάιος 27, 2010 8:34 pm

οποτε καταλαβενετε την ουσια του θεματοσ της εκθεσης αυτομορφωση απο την 5η δημοτικου!! αντεε!!


---------------------------------------------
( \forall ) \equiv ( \neg  \exists  \neg)
---------------------------------------------
Νίκος.
Απάντηση

Επιστροφή σε “ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες