Η αναζήτηση βρήκε 7 εγγραφές
Επιστροφή στην ειδική αναζήτηση
- Τετ Φεβ 10, 2010 11:06 pm
- Δ. Συζήτηση: ΑΛΓΕΒΡΑ
- Θέμα: Ταξη Πινακα
- Απαντήσεις: 7
- Προβολές: 5269
Re: Ταξη Πινακα
οκ...καταλαβα...ευχαριστω πολυ
- Τετ Φεβ 10, 2010 10:52 pm
- Δ. Συζήτηση: ΑΛΓΕΒΡΑ
- Θέμα: Ταξη Πινακα
- Απαντήσεις: 7
- Προβολές: 5269
Re: Ταξη Πινακα
Χαχαχα...πάλι γενική είναι.
Η τάξη ενός πίνακα είναι ο αριθμός των γραμμικά ανεξάρτητων γραμμών ή στηλών.
Αυτό ρωτάς; Φαντάζομαι ότι αυτό το ξέρεις.
Ανάλογα με το πρόβλημα, όμως, μπορούμε να έχουμε πιο κομψές λύσεις.
Μπορείς να γίνεις πιο σαφής;
Αχιλλέας
για να βρουμε την ταξη κανουμε ...
Η τάξη ενός πίνακα είναι ο αριθμός των γραμμικά ανεξάρτητων γραμμών ή στηλών.
Αυτό ρωτάς; Φαντάζομαι ότι αυτό το ξέρεις.
Ανάλογα με το πρόβλημα, όμως, μπορούμε να έχουμε πιο κομψές λύσεις.
Μπορείς να γίνεις πιο σαφής;
Αχιλλέας
για να βρουμε την ταξη κανουμε ...
- Τετ Φεβ 10, 2010 10:39 pm
- Δ. Συζήτηση: ΑΛΓΕΒΡΑ
- Θέμα: Ταξη Πινακα
- Απαντήσεις: 7
- Προβολές: 5269
Re: Ταξη Πινακα
καποιον πινακα Α που να ανηκει στην F^νxμ
- Τετ Φεβ 10, 2010 10:03 pm
- Δ. Συζήτηση: ΑΛΓΕΒΡΑ
- Θέμα: Ταξη Πινακα
- Απαντήσεις: 7
- Προβολές: 5269
Ταξη Πινακα
καλησπερα, πως βρισκουμε την ταξη ενος πινακα?
- Πέμ Φεβ 04, 2010 5:24 am
- Δ. Συζήτηση: ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
- Θέμα: παραξενο με αριθμους
- Απαντήσεις: 5
- Προβολές: 1570
Re: παραξενο με αριθμους
Οντως, οπου τον συμφερει βαζει και μια εξτρα γραμμη για να δημιουργησει γωνιες... 
- Πέμ Φεβ 04, 2010 4:46 am
- Δ. Συζήτηση: ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
- Θέμα: ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΤΟΥ x^x
- Απαντήσεις: 8
- Προβολές: 32102
Re: ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΤΟΥ x^x
ΩΡΑΙΟΣ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
- Πέμ Φεβ 04, 2010 4:17 am
- Δ. Συζήτηση: ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
- Θέμα: ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΤΟΥ x^x
- Απαντήσεις: 8
- Προβολές: 32102
ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΤΟΥ x^x
ΥΠΑΡΧΕΙ??? ΚΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ?