Ταξη Πινακα
Συντονιστής: Demetres
-
Serj Tankian
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 04, 2010 4:07 am
Ταξη Πινακα
καλησπερα, πως βρισκουμε την ταξη ενος πινακα?
Re: Ταξη Πινακα
Έχω την αίσθηση ότι η ερώτησή σου είναι πολύ γενική.
Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος; Έχεις κάποιον πίνακα κατά νου;
Φιλικά,
Αχιλλέας
Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος; Έχεις κάποιον πίνακα κατά νου;
Φιλικά,
Αχιλλέας
-
Serj Tankian
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 04, 2010 4:07 am
Re: Ταξη Πινακα
καποιον πινακα Α που να ανηκει στην F^νxμ
Re: Ταξη Πινακα
Χαχαχα...πάλι γενική είναι.
Η τάξη ενός πίνακα είναι ο αριθμός των γραμμικά ανεξάρτητων γραμμών ή στηλών.
Αυτό ρωτάς; Φαντάζομαι ότι αυτό το ξέρεις.
Ανάλογα με το πρόβλημα, όμως, μπορούμε να έχουμε πιο κομψές λύσεις.
Μπορείς να γίνεις πιο σαφής;
Αχιλλέας
Η τάξη ενός πίνακα είναι ο αριθμός των γραμμικά ανεξάρτητων γραμμών ή στηλών.
Αυτό ρωτάς; Φαντάζομαι ότι αυτό το ξέρεις.
Ανάλογα με το πρόβλημα, όμως, μπορούμε να έχουμε πιο κομψές λύσεις.
Μπορείς να γίνεις πιο σαφής;
Αχιλλέας
- chris_gatos
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 6970
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
- Τοποθεσία: Ανθούπολη
Re: Ταξη Πινακα
Χρήστος Κυριαζής
-
Serj Tankian
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 04, 2010 4:07 am
Re: Ταξη Πινακα
achilleas έγραψε:Χαχαχα...πάλι γενική είναι.
Η τάξη ενός πίνακα είναι ο αριθμός των γραμμικά ανεξάρτητων γραμμών ή στηλών.
Αυτό ρωτάς; Φαντάζομαι ότι αυτό το ξέρεις.
Ανάλογα με το πρόβλημα, όμως, μπορούμε να έχουμε πιο κομψές λύσεις.
Μπορείς να γίνεις πιο σαφής;
Αχιλλέας
για να βρουμε την ταξη κανουμε καποιους μετασχηματισμους... που πρεπει να καταληξουμε για να σταμστησουμε?
Re: Ταξη Πινακα
Το link έδωσε ο Χρήστος περιέχει τις απαραίτητες πληροφορίες στο τμήμα "Computation".
Στη μέθοδο του Gauss σταματάς όταν πάρεις την "row echelon form". http://en.wikipedia.org/wiki/Row-echelon_form
Φιλικά,
Αχιλλέας
Στη μέθοδο του Gauss σταματάς όταν πάρεις την "row echelon form". http://en.wikipedia.org/wiki/Row-echelon_form
Φιλικά,
Αχιλλέας
-
Serj Tankian
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 04, 2010 4:07 am
Re: Ταξη Πινακα
οκ...καταλαβα...ευχαριστω πολυ
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες