Οδηγίες διδασκαλίας Υποστηρικτικών Μαθημάτων
- parmenides51
- Δημοσιεύσεις: 6239
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 23, 2009 9:13 pm
- Τοποθεσία: Πεύκη
- Επικοινωνία:
Οδηγίες διδασκαλίας Υποστηρικτικών Μαθημάτων
Οδηγίες για τη διδασκαλία των Υποστηρικτικών Μαθημάτων στη Νεοελληνική Γλώσσα και στα Μαθηματικά της Α΄ τάξης Επαγγελματικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2011-2012
http://www.minedu.gov.gr/publications/d ... 110930.doc
http://www.minedu.gov.gr/publications/d ... 110930.doc
- parmenides51
- Δημοσιεύσεις: 6239
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 23, 2009 9:13 pm
- Τοποθεσία: Πεύκη
- Επικοινωνία:
Re: Οδηγίες διδασκαλίας Υποστηρικτικών Μαθημάτων
Επειδή η παραπάνω δημοσίευση ίσως ξενίζει, σχετικά με τα Μαθηματικά της Α΄ Λυκείου στο μεταβατικό πρόγραμμα του ΕΠΑ.Λ. (2011-2012), οι ώρες διδασκαλίας φέτος είναι 2 Άλγεβρα, 2 Γεωμετρία και 2 Μαθηματικά Υποστήριξης.Το τελευταίο μάθημα θα το κάνουν όσοι μαθητές έχουν αρκετές ελλείψεις στα Μαθηματικά κατόπιν διεξαγωγής Διαγνωστικού Τεστ.
Είναι ωφέλιμο για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ. λόγω των μαθησιακών ελλείψεων και αδυναμιών σε σχέση με προγενέστερες εκπαιδευτικές βαθμίδες που συνήθως έχουν και διευκολύνει τον διδάσκοντα να ασχοληθεί περαιτέρω με τα υπάρχοντα κενά, παρά να κάνει μια επιγραμματική επανάληψη και να επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου για να βγει η ύλη.
Είναι ωφέλιμο για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ. λόγω των μαθησιακών ελλείψεων και αδυναμιών σε σχέση με προγενέστερες εκπαιδευτικές βαθμίδες που συνήθως έχουν και διευκολύνει τον διδάσκοντα να ασχοληθεί περαιτέρω με τα υπάρχοντα κενά, παρά να κάνει μια επιγραμματική επανάληψη και να επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου για να βγει η ύλη.
- parmenides51
- Δημοσιεύσεις: 6239
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 23, 2009 9:13 pm
- Τοποθεσία: Πεύκη
- Επικοινωνία:
Re: Οδηγίες διδασκαλίας Υποστηρικτικών Μαθημάτων
Περιέχει και δείγμα Διαγνωστικού Τεστ στα Μαθηματικά (με διατυπωμένους διδακτικούς στόχους).
Χρήσιμο για όσους θέλουν να πάρουν μια ιδέα που να κινηθούν και σε μια ενδεχόμενη επανάληψη.
Το είδα εκ των υστέρων.
Χρήσιμο για όσους θέλουν να πάρουν μια ιδέα που να κινηθούν και σε μια ενδεχόμενη επανάληψη.
Το είδα εκ των υστέρων.
-
- Δημοσιεύσεις: 534
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 3:29 pm
Re: Οδηγίες διδασκαλίας Υποστηρικτικών Μαθημάτων
Συνάδελφοι καλημέρα. Στις οδηγίες που ήρθαν για την τρέχουσα σχολική χρονιά και για το διαγνωστικό τεστ στην Β' Λυκείου, γράφει στο πίνακα θεματικών ενοτήτων και στόχων για την κάλυψη ελλείψεων από την προηγούμενη τάξη. 3Γ) Να γνωρίζουν τον ορισμό του διανύσματος, πρόσθεση & αφαίρεση διανυσμάτων... Αυτά δεν είναι στην ύλη που ΘΑ διδαχθούν στη Β' Λυκείου;;;
Μου διαφεύγει κάτι;;;
Ευχαριστώ!
Μου διαφεύγει κάτι;;;
Ευχαριστώ!
Ζυγούρης Κώστας
- polysot
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 2583
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
- Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
- Επικοινωνία:
Re: Οδηγίες διδασκαλίας Υποστηρικτικών Μαθημάτων
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ : υποτίθεται ότι υπάρχει το σχετικό κεφάλαιο στη Β΄γυμνασίου, το οποίο αν δεν έχω χάσει κάποια αλλαγή όμως είναι εκτός ύλης νομίζω;kostas.zig έγραψε:Συνάδελφοι καλημέρα. Στις οδηγίες που ήρθαν για την τρέχουσα σχολική χρονιά και για το διαγνωστικό τεστ στην Β' Λυκείου, γράφει στο πίνακα θεματικών ενοτήτων και στόχων για την κάλυψη ελλείψεων από την προηγούμενη τάξη. 3Γ) Να γνωρίζουν τον ορισμό του διανύσματος, πρόσθεση & αφαίρεση διανυσμάτων... Αυτά δεν είναι στην ύλη που ΘΑ διδαχθούν στη Β' Λυκείου;;;
Μου διαφεύγει κάτι;;;
Ευχαριστώ!
Σωτήρης Δ. Χασάπης
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
- bilstef
- Δημοσιεύσεις: 1391
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 11:45 pm
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Κομοτηνή
- Επικοινωνία:
Re: Οδηγίες διδασκαλίας Υποστηρικτικών Μαθημάτων
καλά και επειδή είναι εκτός ύλης , τα παιδιά το καλοκαίρι τι κάναν .....
αυτό το ράβε ξήλωνε μπερδεύει όχι μόνο τους μαθητές ,τους καθηγητές αλλά και τους προφέσορες με τις οδηγίες τους
αυτό το ράβε ξήλωνε μπερδεύει όχι μόνο τους μαθητές ,τους καθηγητές αλλά και τους προφέσορες με τις οδηγίες τους
Η ζωή είναι Ωραία,ας την χαρούμε.Εν οίδα ότι ουδέν οίδα!Γηράσκω αεί διδασκόμενος!
Η γη δεν μας ανήκει της ανήκουμε !
Βασίλης Στεφανίδης
Η γη δεν μας ανήκει της ανήκουμε !
Βασίλης Στεφανίδης
Re: Οδηγίες διδασκαλίας Υποστηρικτικών Μαθημάτων
Βασίλη με τις συνεχείς αλλαγές χρειαζόμαστε "GPS" για την τάξη .
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην γίνει λάθος
Σπύρος
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην γίνει λάθος
Σπύρος
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης