Μάλλον όλα θα ήταν καλύτερα, αν κάποιος είχε εξηγήσει στα παιδιά ότι οι πράξεις που υπάρχουν είναι μόνο δύο:

Δεν είναι εντελώς σαφές? Εξάλλου το "αντιστρέφω και πολλαπλασιάζω" - αν και διαφωνώ με τις αλχημείες = μηχανίστικοι τρόποι επίλυσης, εκτέλεσης πράξεων που μαθαίνουν οι δάσκαλοι στα παιδάκια του δημοτικού - το γνωρίζουν ήδη από το δημοτικό.
Οπότε...



θα έπρεπε να έχεις την απορία : 
εννοείς τον αντίθετο του
και δεν τίθεται κανένα θέμα σε μία παράσταση της μορφής
με το - να εννοείς τον αντίθετο του
, έτσι όταν γράφεις
εννοείς ακριβώς τον αντίστροφο του
και ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΘΕΜΑ. Αν γράφοντας
ήθελες να πεις :
δηλαδή τον αντίστροφο του
, τότε θα έπρεπε να βάλεις παρενθέσεις απλά...
εννοείς απλά :
και ούτω καθεξής...