Δ.Ε

Συντονιστές: grigkost, Κοτρώνης Αναστάσιος

Άβαταρ μέλους
Ch.Chortis

Δ.Ε

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ch.Chortis »

Να λύσετε τις εξισώσεις x''+5x'+4=0,x''-\sqrt {6}x'-7=0,x'''+4x'-9=0 καθώς και την 3\sqrt{2}x''+8\sqrt{8}x'+1=0.Δεν είμαι φοιτητής
ασχολούμαι με τη φυσική τον τελευταίο καιρό και τις εξισώσεις πεδίου του Αϊνστάιν χρησιμοποιώντας ένα εκλαϊκευμένο βιβλίο.Εκεί εμφανίζονται κάτι τέτοιες περίεργες εξισώσεις,όχι αυτές οι συγκεκριμένες σαφώς,απλά θα ήθελα να δω πως λύνονται :) .
"Ο,τι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό.":Φρειδερίκος Νίτσε
"Τα όρια της γλώσσας μου είναι τα όρια του κόσμου μου.":Λούντβιχ Βιτγκενστάιν
"Οι έξυπνοι άνθρωποι λύνουν προβλήματα. Οι σοφοί τα αποφεύγουν.":Άλμπερτ Αϊνστάιν

Ετικέτες:
Άβαταρ μέλους
grigkost
Διαχειριστής
Επικοινωνία:

Re: Δ.Ε

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από grigkost »

Ch.Chortis έγραψε:Να λύσετε τις εξισώσεις x''+5x'+4=0,x''-\sqrt {6}x'-7=0,x'''+4x'-9=0 καθώς και την 3\sqrt{2}x''+8\sqrt{8}x'+1=0...
καλησπέρα Ch.Chortis

μια προφανής(;) ερώτηση: τα x, x', x'' από το βιβλίο που διαβάζεις φαίνεται να είναι συναρτήσεις π.χ. του t ; Δηλαδή x(t), x'(t), x''(t) ;
Το να γράφουμε απλώς x, x', x'' , αντί x(t), x'(t), x''(t) είναι κάτι που συνηθίζεται στην γραφή των διαφορικών εξισώσεων. Αλλά έχει σημασία να το έχεις κατανοήσει και εσύ ο ίδιος, πριν περάσουμε στις επιλύσεις.

φιλικά
{\color{dred}\Gamma\!\rho\,{\rm{H}}\gamma\varnothing\varrho{\mathscr{H}}\varsigma \ {\mathbb{K}}\,\Omega\sum{\rm{t}}{\mathscr{A}}\,{\mathbb{K}}\!\odot\varsigma
Άβαταρ μέλους
Ch.Chortis

grigkost έγραψε:γράφουμε απλώς x, x', x'' , αντί x(t), x'(t), x''(t) είναι κάτι που συνηθίζεται στην γραφή των διαφορικών εξισώσεων. Αλλά έχει σημασία να το έχεις κατανοήσει και εσύ ο ίδιος, πριν περάσουμε στις επιλύσεις.
φιλικά
Άμα με είχατε ρωτήσει κάτι τέτοιο την Κυριακή που μας πέρασε,θα ήμουν σοκαρισμένος.Τη Δευτέρα όμως το κατάλαβα και ο ίδιος οτι πρόκειται ουσιαστικά για συναρτήσεις...