ΝΕΟ ΒΙBΛΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ !
Συντονιστής: spyros
-
Μπάμπης Στεργίου
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5590
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
ΝΕΟ ΒΙBΛΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ !
Μόλις έμαθα για το βιβλίο της εικόνας !
Ο συνάδελφος Ανδρέας Πούλος δεν χρειάζεται συστάσεις σε αυτό το forum. Εϊναι χαρά μας να πάρουμε στα χέρια μας μια ακόμα δουλειά του Ανδρέα που ξέρουμε με τι ζήλο, μόχθο και επιστημονική πληρότητα προσεγγίζει το κάθε θέμα.
Ανδρέα, καλορίζικο, καλές πωλήσεις και με το καλό να φτιάξεις και το επόμενο !
Μπάμπης
Ο συνάδελφος Ανδρέας Πούλος δεν χρειάζεται συστάσεις σε αυτό το forum. Εϊναι χαρά μας να πάρουμε στα χέρια μας μια ακόμα δουλειά του Ανδρέα που ξέρουμε με τι ζήλο, μόχθο και επιστημονική πληρότητα προσεγγίζει το κάθε θέμα.
Ανδρέα, καλορίζικο, καλές πωλήσεις και με το καλό να φτιάξεις και το επόμενο !
Μπάμπης
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Μπάμπης Στεργίου την Σάβ Μάιος 30, 2015 5:18 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- chris_gatos
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 6970
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
- Τοποθεσία: Ανθούπολη
Re: ΝΕΟ ΒΙΛΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ !
Το έχω ήδη από το Πάσχα και ήταν ο λόγος που ξεκίνησα πάλι μία ενασχόληση με τον αγαπημένο και δύσκολο κλάδο
της συνδυαστικής. Ευελπιστώ το καλοκαίρι να συνεχίσω ερχόμενος σε επαφή και με τη συνδυαστική γεωμετρία.
Καλοτάξιδο!
της συνδυαστικής. Ευελπιστώ το καλοκαίρι να συνεχίσω ερχόμενος σε επαφή και με τη συνδυαστική γεωμετρία.
Καλοτάξιδο!
Χρήστος Κυριαζής
- Μιχάλης Νάννος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 3714
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 05, 2009 4:09 pm
- Τοποθεσία: Σαλαμίνα
- Επικοινωνία:
Re: ΝΕΟ ΒΙΛΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ !
Καλοτάξιδο Ανδρέα!
«Δε θα αντικαταστήσει ο υπολογιστής τον καθηγητή...θα αντικατασταθεί ο καθηγητής που δεν ξέρει υπολογιστή...» - Arthur Clarke
-
kostas.zig
- Δημοσιεύσεις: 547
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 3:29 pm
Re: ΝΕΟ ΒΙΛΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ !
Ανδρέα, καλημέρα! Δεν έχω ακόμη το βιβλίο (σύντομα θα το αποκτήσω) και όπως ο Χρήστος το καλοκαίρι θα προσπαθήσω να δω τα όμορφα θέματα που έχεις Ανδρέα.
Να είσαι καλά! ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!
Να είσαι καλά! ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!
Ζυγούρης Κώστας
- george visvikis
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 14897
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:35 am
Re: ΝΕΟ ΒΙΛΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ !
Ανδρέα, Καλές πωλήσεις και πάντα τέτοια!
- Κώστας Μαλλιάκας
- Δημοσιεύσεις: 518
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 9:25 am
- Τοποθεσία: Ρόδος
Re: ΝΕΟ ΒΙBΛΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ !
Ανδρέα, καλοτάξιδο το νέο σου βιβλίο και πιστεύω ότι θα το ευχαριστηθούν πολλοί, αν κρίνω και από αυτά τα βιβλία σου που έχω ήδη διαβάσει.
- nsmavrogiannis
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 4485
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 7:13 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: ΝΕΟ ΒΙBΛΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ !
Ανδρέα απολογούμαι. Το έχω αλλά δεν πρόλαβα να το διαβάσω. Όταν το διαβάσω θα επανέλθω. Καλοτάξιδο.
Με την ευκαιρία: Σε όλους σας τυχαίνει να αποκτήσετε ένα βιβλίο αλλά να το διαβάσετε μετά από κάποιο καιρό. Πόσο είναι το προσωπικό σας σκορ;
Με την ευκαιρία: Σε όλους σας τυχαίνει να αποκτήσετε ένα βιβλίο αλλά να το διαβάσετε μετά από κάποιο καιρό. Πόσο είναι το προσωπικό σας σκορ;
Αν κανείς δεν ελπίζει, δεν θα βρεί το ανέλπιστο, οι δρόμοι για το ανεξερεύνητο θα είναι κλειστοί.
Ηράκλειτος
Ηράκλειτος
-
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 4830
- Εγγραφή: Τρί Αύγ 31, 2010 10:37 pm
- Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Re: ΝΕΟ ΒΙBΛΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ !
Δεν είχα δει το νέο βιβλίο σου Ανδρέα. Μόλις σήμερα το μαθαίνω και σίγουρα θα μας είναι χρήσιμο, μιας και είναι φτωχή η ελληνική βιβλιογραφία σε τέτοια θέματα.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
- S.E.Louridas
- Δημοσιεύσεις: 6169
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
- Τοποθεσία: Aegaleo.
- Επικοινωνία:
Re: ΝΕΟ ΒΙBΛΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ !
Ανδρέα σου εύχομαι ειλικρινά καλή επιτυχία (είναι αναμενόμενη) και στην προσφορά σου αυτή. Το όνομα του Ανδρέα Πούλου αποτελεί εγγύηση. Κάποιοι, όπως είναι ο Αντρέας, είναι τελικά "ταγμένοι" να προσφέρουν εκτός των άλλων σημαντικών πραγμάτων με την κάλυψη βασικών κενών και αυτό αποτελεί την αιχμή της προσφοράς στον τομέα των Μαθηματικών διαγωνισμών. Το δείγμα γραφής του Ανδρέα είναι συνεχές και ... "on the table" ... πάντοτε. Προφανώς και έχω διαβάσει εκτενέστατα και το άλλο βιβλίο επί των διαγωνιστικών Μαθηματικών "Συναρτησιακές Εξισώσεις" του Ανδρέα από τις εκδόσεις " αίθρα " το 1996, ένα επίσης δυνατό βιβλίο.
Εύχομαι και πάλι καλή επιτυχία.
Εύχομαι και πάλι καλή επιτυχία.
S.E.Louridas
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
- cretanman
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 4126
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 18, 2008 12:35 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
- Επικοινωνία:
Re: ΝΕΟ ΒΙBΛΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ !
Απέκτησα το βιβλίο του Ανδρέα στη μαθηματική εβδομάδα στη Θεσσαλονίκη το Μάρτιο. Δεν έχω προλάβει να το διαβάσω ολόκληρο παρά μόνο μερικά σκόρπια τμήματά του που είναι εξαιρετικά!! Να αναφέρω (αν θυμάμαι καλά) ότι όλα τα έσοδα του βιβλίου δεν πάνε στον Ανδρέα αλλά στο παράρτημα Θεσσαλονίκης της ΕΜΕ που ξεκίνησε με αυτό το πρώτο βιβλίο τη σειρά για τις μαθηματικές ολυμπιάδες!
Αλέξανδρος
Αλέξανδρος
Αλέξανδρος Συγκελάκης
Re: ΝΕΟ ΒΙBΛΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ !
Συγχαρητήρια στον Ανδρέα τον Πούλο για τη νέα του δουλειά που παρουσιάζεται μέσα από
τις 127 σελίδες του νέου του αυτού βιβλίου.
Αντιγράφω από το εισαγωγικό του σημείωμα του Καθηγητή του Τμήματος Μαθηματικών του Α.Π.Θ
κ. Χρόνη Μωυσιάδη:
"Το βιβλίο δίνει έναυσμα σε μαθητές με αγάπη για τα μαθηματικά να ασχοληθούν περισσότερο
με ζητήματα Συνδυαστικής, να ακονίσουν το μυαλό τους και να απολαύσουν το "άρωμα των
Μαθηματικών" που αναδύεται από αυτά τα προβλήματα"
Έχοντας αυτή τη στιγμή μπροστά μου το βιβλίο αυτό δεν μπορώ να μην αναφερθώ και για το γλυπτό που
κοσμεί το εξώφυλλό του. Η ανωτέρω εικόνα είναι από το ιστολόγιο του Ανδρέα και εμφανίζει ένα δείγμα της δουλειάς του
Νίκου Μπαχαρίδη. Χαίρομαι που ο Νίκος είναι και δικός μου φίλος και για την ιστορία του αναφέρω
ότι οι πολύτιμες γνώσεις, εμπειρίες και εμπνεύσεις του βοήθησαν κατά τις γεωλογικές ανασκαφές που
έγιναν τα τελευταία χρόνια στη Μηλιά Γρεβενών όπου αποκαλύφθηκαν γεωλογικά ευρήματα παγκοσμίου
ενδιαφέροντος.
Ακόμα κλείνοντας το σημείωμά μου αυτό θέλω να πω κάτι ακόμα για τον Ανδρέα. Έχει την ικανότητα
εκτός των μαθηματικών να εμπνέεται κι από ένα σωρό θέματα που περιβάλλουν τα μαθηματικά.
Του είπα κι άλλες φορές κατ' ιδίαν ότι μπορεί ή μάλλον αρέσκεται να βλέπει τα μαθηματικά εκεί που
εμείς οι άλλοι δεν υποψιαζόμαστε καθόλου.
Εύχομαι το βιβλίο του να προσφέρει στους φιλομαθείς νέους αλλά και μεγάλους νέα γνώση και εμπειρία.
Κώστας Δόρτσιος
τις 127 σελίδες του νέου του αυτού βιβλίου.
Αντιγράφω από το εισαγωγικό του σημείωμα του Καθηγητή του Τμήματος Μαθηματικών του Α.Π.Θ
κ. Χρόνη Μωυσιάδη:
"Το βιβλίο δίνει έναυσμα σε μαθητές με αγάπη για τα μαθηματικά να ασχοληθούν περισσότερο
με ζητήματα Συνδυαστικής, να ακονίσουν το μυαλό τους και να απολαύσουν το "άρωμα των
Μαθηματικών" που αναδύεται από αυτά τα προβλήματα"
Έχοντας αυτή τη στιγμή μπροστά μου το βιβλίο αυτό δεν μπορώ να μην αναφερθώ και για το γλυπτό που
κοσμεί το εξώφυλλό του. Η ανωτέρω εικόνα είναι από το ιστολόγιο του Ανδρέα και εμφανίζει ένα δείγμα της δουλειάς του
Νίκου Μπαχαρίδη. Χαίρομαι που ο Νίκος είναι και δικός μου φίλος και για την ιστορία του αναφέρω
ότι οι πολύτιμες γνώσεις, εμπειρίες και εμπνεύσεις του βοήθησαν κατά τις γεωλογικές ανασκαφές που
έγιναν τα τελευταία χρόνια στη Μηλιά Γρεβενών όπου αποκαλύφθηκαν γεωλογικά ευρήματα παγκοσμίου
ενδιαφέροντος.
Ακόμα κλείνοντας το σημείωμά μου αυτό θέλω να πω κάτι ακόμα για τον Ανδρέα. Έχει την ικανότητα
εκτός των μαθηματικών να εμπνέεται κι από ένα σωρό θέματα που περιβάλλουν τα μαθηματικά.
Του είπα κι άλλες φορές κατ' ιδίαν ότι μπορεί ή μάλλον αρέσκεται να βλέπει τα μαθηματικά εκεί που
εμείς οι άλλοι δεν υποψιαζόμαστε καθόλου.
Εύχομαι το βιβλίο του να προσφέρει στους φιλομαθείς νέους αλλά και μεγάλους νέα γνώση και εμπειρία.
Κώστας Δόρτσιος
Re: ΝΕΟ ΒΙBΛΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ !
Aνδρέα να είσαι δυνατός να πραγματοποιήσεις αυτήν την επιθυμία σου .Απο ψυχής εύχομαι να πάει
καλά το βιβλίο ,και να συμβάλλει στο μαθηματικό κόσμο.
Διονυσης Βουτσάς
καλά το βιβλίο ,και να συμβάλλει στο μαθηματικό κόσμο.
Διονυσης Βουτσάς
Dennys =Ξεκλείδωμα κάθε άσκησης
- Ανδρέας Πούλος
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 10:47 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: ΝΕΟ ΒΙBΛΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ !
Αγαπητοί συνάδελφοι και φίλοι,
σήμερα είδα τις αναρτήσεις αυτές και σας ευχαριστώ πολύ.
Είχα κάποια προβλήματα με τη μέση μου και δεν μπορούσα ούτε στο Διαδίκτυο να μπω.
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Προσπαθούμε στο Παράρτημα Θεσσαλονίκης να δημιουργήσουμε μία σειρά εκδόσεων για μαθηματικούς διαγωνισμούς.
Αυτή η σειρά θα είναι συμπληρωματική με τα βιβλία διαγωνισμών που έχει εκδώσει η Ε.Μ.Ε. και ορισμένοι εκλεκτοί συνάδελφοι όπως ο Μπάμπης Στεργίου.
Ο στόχος δεν είναι το κέρδος, αλλά μία αξιοπρεπής παρουσία, στην ελληνική γλώσσα, θεμάτων που έχουν σχέση με τους μαθηματικούς διαγωνισμούς.
Αν αυτή η σειρά "πάει καλά", ο δεύτερος στόχος μας είναι μία σειρά για τα ίδια θέματα σε ανώτερο επίπεδο, Βαλκανιάδων, Ολυμπιάδων κλπ.
Γενικά, ο στόχος μας είναι πολύ δουλειά και λίγα λόγια και κυρίως να δουλεύουμε συλλογικά.
Το συγκεκριμένο βιβλίο παρ' ότι φαίνεται ατομική προσπάθεια, κατά βάθος είναι συλλογική
και σε αυτό βοήθησαν πολλοί συνάδελφοι ακόμα και μαθητές, ο καθένας με τον τρόπο του.
Ένα μέρος των περιεχομένων στο βιβλίο έχει δοκιμαστεί στα Καλοκαιρινά Σχολεία και σε Ομίλους Μαθηματικών στη Θεσσαλονίκη.
Ανδρέας Πούλος
σήμερα είδα τις αναρτήσεις αυτές και σας ευχαριστώ πολύ.
Είχα κάποια προβλήματα με τη μέση μου και δεν μπορούσα ούτε στο Διαδίκτυο να μπω.
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Προσπαθούμε στο Παράρτημα Θεσσαλονίκης να δημιουργήσουμε μία σειρά εκδόσεων για μαθηματικούς διαγωνισμούς.
Αυτή η σειρά θα είναι συμπληρωματική με τα βιβλία διαγωνισμών που έχει εκδώσει η Ε.Μ.Ε. και ορισμένοι εκλεκτοί συνάδελφοι όπως ο Μπάμπης Στεργίου.
Ο στόχος δεν είναι το κέρδος, αλλά μία αξιοπρεπής παρουσία, στην ελληνική γλώσσα, θεμάτων που έχουν σχέση με τους μαθηματικούς διαγωνισμούς.
Αν αυτή η σειρά "πάει καλά", ο δεύτερος στόχος μας είναι μία σειρά για τα ίδια θέματα σε ανώτερο επίπεδο, Βαλκανιάδων, Ολυμπιάδων κλπ.
Γενικά, ο στόχος μας είναι πολύ δουλειά και λίγα λόγια και κυρίως να δουλεύουμε συλλογικά.
Το συγκεκριμένο βιβλίο παρ' ότι φαίνεται ατομική προσπάθεια, κατά βάθος είναι συλλογική
και σε αυτό βοήθησαν πολλοί συνάδελφοι ακόμα και μαθητές, ο καθένας με τον τρόπο του.
Ένα μέρος των περιεχομένων στο βιβλίο έχει δοκιμαστεί στα Καλοκαιρινά Σχολεία και σε Ομίλους Μαθηματικών στη Θεσσαλονίκη.
Ανδρέας Πούλος
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες