είναι παραγωγίσιμη στο
και
μέγιστη τιμή της συνάρτησης, τότε κατ'ανάγκη θα είναι 
Σωστό ή λάθος; Με αιτιολόγηση παρακαλώ
Συντονιστής: KAKABASBASILEIOS
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ντεχι »
είναι παραγωγίσιμη στο
και
μέγιστη τιμή της συνάρτησης, τότε κατ'ανάγκη θα είναι 
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Grosrouvre »
Λάθοςντεχι έγραψε:Αν η f είναι παραγωγίσιμη στο [α,β] και f(β) μέγιστη τιμή της συνάρτησης, τότε κατ'ανάγκη θα είναι f'(β)=0
Σώστό ή λάθος; Με αιτιολόγηση παρακαλώ
για κάθε
.Επιστροφή στο “ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ”
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης
Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com