#15
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από S.E.Louridas » Τετ Απρ 20, 2016 5:07 pm
Προφανώς και υπογράφω την ανακοίνωση αυτή που είναι απολύτως σωστή αλλά με πολύ ευγένεια, τόση που επιφυλάσσομαι επειδή θεωρώ ότι τα ώτα των δεκτών έχουν κάποιο πρόβλημα.
Σωτήρης Ε. Λουρίδας
S.E.Louridas έγραψε:Έρχονται στιγμές που πραγματικά δαμάζεται η κοινή λογική, αλλά και η ίδια η ηθική. Δυστυχώς στις μέρες μας γίνεται πλήρης κατάχρηση της ελευθερίας μίας ελευθερίας που η Δημοκρατία προσφέρει για πρόοδο και πολιτισμό αλλά και πορεία ανέλιξης και όχι κατηφόρας. Όμως όπως γνωρίζουμε και ως διαπιστώσεις από σοφούς η κατάχρηση της ελευθερίας οδηγεί αργά και σταθερά και με μαθηματική ακρίβεια στην πτώση τελικά της Δημοκρατίας. Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει να γίνεται κατάχρηση της Δημοκρατίας από φορείς εξουσίας που εισήλθαν στο κοινοβούλιο για άλλα επείγοντα πράγματα. Ο πολιτικός θα πρέπει να έχει ισχυρή προσωπικότητα απαλλαγμένος από complex που να την καταθέτει για το γενικό καλό και όχι να αντλεί προσωπικότητα αφού πιθανόν να είναι ή να αισθάνεται ανεπαρκής. Δεν μπορεί να κλυδωνίζονται τα θετικά αυτονόητα μίας κοινωνίας. Ένα από τα αυτονόητα προόδου σε μία κοινωνία είναι η παιδεία της. Και μάλιστα είναι στο ίδιο υψηλό επίπεδο με την ιατρική και την γεωργία αφού από την παιδεία θα αντληθούν οι σωστοί γιατροί, οι σωστοί λειτουργοί, οι σωστοί τεχνίτες οι σωστοί τελικά πολίτες. Θα πρέπει λοιπόν ο εκάστοτε υπουργός παιδείας καταρχάς να έχει τη δυνατότητα να σκέπτεται και με τις ενέργειες του στην πράξη να υλοποιεί ΣΟΒΑΡΕΣ διαδικασίες με γνώμονα το γενικότερο καλό, διαδικασίες που δεν θα οδηγούν στο «έγκλημα» της παραγωγής ελαφρών τελικά γραφικών πολιτών χωρίς το κύρος του πολίτη. Ήδη η εξουσία του υπουργείου μας έκανε το Λάθος, όπως το εννοεί ο Αντώνης Σαμαράκης στο ομώνυμο έργο του. Τι μας λέει ο κ. Φίλης; Μας λέει επί της ουσίας ότι κάθε γιατρός μπορεί να χειρουργήσει έναν ασθενή αφού το έχει διδαχθεί και έχει εξεταστεί στην θεωρία για το πώς γίνεται αυτό. Ναι κ. Φίλη αν δεν έχετε ως βαθύ σας πιστεύω ότι είναι το ίδιο αναγκαία (ή και περισσότερο) η παιδεία με την ιατρική που προηγείται μάλιστα η παιδεία από αυτήν για να παράγει σωστούς γιατρούς και γενικότερα πολίτες με όραμα, δεν κάνετε για υπουργός επί του τομέα αυτού. Τελικά ...κάτω τα χέρια από την παιδεία... ΝΑΙ κάτω τα χέρια από την παιδεία. Και αυτή τη φορά το "κτίσμα" της εκπαίδευσης αρχίζει να κλυδωνίζεται επικίνδυνα.
(*) Προσωπικά θα περίμενα πολύ πιο έντονη τη διαμαρτυρία εκ μέρους της ΕΜΕ. Δεν είναι το θέμα αυτό ένα θέμα που προσφέρεται για διαμαρτυρία με κράτημα ταυτόχρονα κάποιων κακώς εννοουμένων ισορροπιών. Σε τέτοια θέματα που κινδυνεύει το μέλλον της εκπαίδευσης καλλίτερα οι αντίστοιχοι διαχειριστές να σε φοβούνται παρά να κουνούν την κεφαλήν με συγκατάβαση αλλά στην πράξη να μην σε υπολογίζουν καθόλου. Ας το ξανασκεφτούν οι φίλοι και συνάδελφοι που αποτελούν την αιρετή διοίκηση της ΕΜΕ. Κατά την άποψη μου οι επιστημονικοί φορείς πρέπει όταν ξεπερνιόνται οι κόκκινες γραμμές και πλήττεται η αξιοκρατία, η ποιότητα και η ηθική θα πρέπει να πιέζουν σε παραιτήσεις των επαϊόντων του αντίστοιχου Υπουργείου, πριν η βλάβη γίνει ανήκεστη.
τελευταία επεξεργασία από
S.E.Louridas σε Τετ Απρ 20, 2016 6:31 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
S.E.Louridas
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.