
σύστημα
Συντονιστής: stranton
- antonis_math
- Δημοσιεύσεις: 108
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:18 am
Re: σύστημα
Ελπίζω να μην έκανα λάθη στις πράξεις. Θα με ενδιέφερε πάντως να δω και μία διαφορετική λύση.
Λεωνίδας
Λεωνίδας
- Συνημμένα
-
- (95.19 KiB) Μεταφορτώθηκε 157 φορές
Κάνε το θαύμα για να τ' αρνηθείς (Α. Μπρετόν - Π. Ελυάρ)
Re: σύστημα
Οι λύσεις είναι τα σημεία τομής δυο υπερβολών

Πρόσθεση κατα μέλη και
(1) διότι το 0 δεν ειναι λυση του συστήματος. Αντικαθιστώ στην πρώτη και έχω 
με
Αντικαθιστώ στην (1) και έχω τις λυσεις.

Πρόσθεση κατα μέλη και
(1) διότι το 0 δεν ειναι λυση του συστήματος. Αντικαθιστώ στην πρώτη και έχω 
με

Αντικαθιστώ στην (1) και έχω τις λυσεις.
- Συνημμένα
-
- yper.png (21.17 KiB) Προβλήθηκε 1708 φορές
Γιάννης
- antonis_math
- Δημοσιεύσεις: 108
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:18 am
Re: σύστημα
Ευχαριστώ για τις ωραίες λύσεις 
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης