Οι μαθητές δεν επιλέγουν επάγγελμα, αλλά σπουδές --->https://e-thessalia.gr/oi-mathites-den- ... a-spoydes/
Αντιπαραγωγική «πτυχιολαγνία» ---> https://www.liberal.gr/news/antiparagog ... ia-/378839
Συντονιστής: spyros
Τι θα αντιμετωπίσει ο φοιτητής της φιλολογίας (αντίστοιχα του Μαθηματικού/Φυσικού κτλ..) σε 6-8 χρόνια...? Μα τώρα στους πίνακες (αδιόριστων) του Υπουργείο Παιδείας υπάρχουν 35.000+ φιλόλογοι...σε 6-8 χρόνια μπορεί να είναι 40-45.000...Θα έπρεπε να υπενθυμίσουμε στους υποψήφιους πως θα βγουν στην αγορά εργασίας σε 6 με 8 χρόνια. Κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος γι’ αυτό που θα αντιμετωπίσει τότε.
llenny έγραψε: Κυρ Ιουν 13, 2021 1:51 pm Σοβαρή απορία. Γιατί υπάρχουν τόσες θέσεις σε μαθηματικά τμήματα (και) φέτος;
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες