Έστω δύο συναρτήσεις f και g με κοινό πεδίο ορισμού, το Α. Ισχύει:

Να αιτιολογήσετε την απάντησή σας.
Συντονιστής: m.pαpαgrigorakis

Λάθος. ΘεώρησεVenizelos έγραψε: Τετ Απρ 17, 2024 6:42 pm
Έστω δύο συναρτήσεις f και g με κοινό πεδίο ορισμού, το Α. Ισχύει:
Να αιτιολογήσετε την απάντησή σας.
και
για κάθε
.
για κάθε

για κάθε
ή
για κάθε 
η ερώτηση είναι μια χαρά. Και η απάντηση είναι "σωστό" .
,
έχουν κοινό πεδίο ορισμού το σύνολο
και
.
Αν
και
είναι υποσύνολα του συνόλου
τέτοια, ώστε:
,
και
.
.
.
Η εκφώνηση είναι ακριβώς έτσι διατυπωμένη. Προσωπικά θεώρησα πως η πρόταση είναι σωστή με την ίδια αιτιολόγηση όπως και εσείς. Ωστόσο, μου επισημάνθηκε η διακλαδισμένη συνάρτηση όπως αναφέρθηκε στην πρώτη δημοσίευση.exdx έγραψε: Τετ Απρ 17, 2024 8:33 pm Αν όντως έτσι είναι η εκφώνηση (χωρίς ποσοδείκτες) τότε είναι σωστό αφού μεταφράζεται στο ότι οι τιμές των συναρτήσεων
θα είναι ίσες ή αντίθετες.
Ο Αποστόλης στην προηγούμενη ανάρτηση απαντά στην ορθή διατύπωση που θα έπρεπε να είναι
για κάθε
![]()
για κάθε
ή
για κάθε
![]()
, κάτι το οποίο δεν πολυβγάζει νόημα αφού μιλάμε για 2 συναρτήσεις και όχι μια η οποία είναι το ημίτονο.Είναι κλασική περίπτωση λάθους. Υπάρχουν άπειρες συναρτήσεις που ικανοποιούν τη δοσμένη σχέση.Venizelos έγραψε: Πέμ Απρ 18, 2024 4:42 pmΗ εκφώνηση είναι ακριβώς έτσι διατυπωμένη. Προσωπικά θεώρησα πως η πρόταση είναι σωστή με την ίδια αιτιολόγηση όπως και εσείς. Ωστόσο, μου επισημάνθηκε η διακλαδισμένη συνάρτηση όπως αναφέρθηκε στην πρώτη δημοσίευση.exdx έγραψε: Τετ Απρ 17, 2024 8:33 pm Αν όντως έτσι είναι η εκφώνηση (χωρίς ποσοδείκτες) τότε είναι σωστό αφού μεταφράζεται στο ότι οι τιμές των συναρτήσεων
θα είναι ίσες ή αντίθετες.
Ο Αποστόλης στην προηγούμενη ανάρτηση απαντά στην ορθή διατύπωση που θα έπρεπε να είναι
για κάθε
![]()
για κάθε
ή
για κάθε
![]()
Βέβαια, το ερώτημα είναι ασαφώς διατυπωμένο, καθώς η λύση που προτάθηκε από τους καθηγητές έλεγε πως: Έστω, κάτι το οποίο δεν πολυβγάζει νόημα αφού μιλάμε για 2 συναρτήσεις και όχι μια η οποία είναι το ημίτονο.
Πιστεύετε πως αυτή η ερώτηση είναι σωστά διατυπωμένη και πως η αιτιολόγηση στέκει ή πως δεν βγάζει νόημα;
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.
Αλέξανδρος
exdx έγραψε: Πέμ Απρ 18, 2024 5:37 pmΕίναι κλασική περίπτωση λάθους. Υπάρχουν άπειρες συναρτήσεις που ικανοποιούν τη δοσμένη σχέση.Venizelos έγραψε: Πέμ Απρ 18, 2024 4:42 pmΗ εκφώνηση είναι ακριβώς έτσι διατυπωμένη. Προσωπικά θεώρησα πως η πρόταση είναι σωστή με την ίδια αιτιολόγηση όπως και εσείς. Ωστόσο, μου επισημάνθηκε η διακλαδισμένη συνάρτηση όπως αναφέρθηκε στην πρώτη δημοσίευση.exdx έγραψε: Τετ Απρ 17, 2024 8:33 pm Αν όντως έτσι είναι η εκφώνηση (χωρίς ποσοδείκτες) τότε είναι σωστό αφού μεταφράζεται στο ότι οι τιμές των συναρτήσεων
θα είναι ίσες ή αντίθετες.
Ο Αποστόλης στην προηγούμενη ανάρτηση απαντά στην ορθή διατύπωση που θα έπρεπε να είναι
για κάθε
![]()
για κάθε
ή
για κάθε
![]()
Βέβαια, το ερώτημα είναι ασαφώς διατυπωμένο, καθώς η λύση που προτάθηκε από τους καθηγητές έλεγε πως: Έστω, κάτι το οποίο δεν πολυβγάζει νόημα αφού μιλάμε για 2 συναρτήσεις και όχι μια η οποία είναι το ημίτονο.
Πιστεύετε πως αυτή η ερώτηση είναι σωστά διατυπωμένη και πως η αιτιολόγηση στέκει ή πως δεν βγάζει νόημα;
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.
Αλέξανδρος
Δες την άσκηση 6iii της παραγράφου 1.2 απ΄το σχολικό βιβλίο.
Και πάλι , βέβαια, έχουμε δυο συναρτήσεις . Έπρεπε όμως να υπάρχουν ποσοδείκτες.
Αν όντως είναι διατυπωμένο όπως λες είναι πράγματι ασαφές.Venizelos έγραψε: Πέμ Απρ 18, 2024 8:41 pmexdx έγραψε: Πέμ Απρ 18, 2024 5:37 pmΕίναι κλασική περίπτωση λάθους. Υπάρχουν άπειρες συναρτήσεις που ικανοποιούν τη δοσμένη σχέση.Venizelos έγραψε: Πέμ Απρ 18, 2024 4:42 pmΗ εκφώνηση είναι ακριβώς έτσι διατυπωμένη. Προσωπικά θεώρησα πως η πρόταση είναι σωστή με την ίδια αιτιολόγηση όπως και εσείς. Ωστόσο, μου επισημάνθηκε η διακλαδισμένη συνάρτηση όπως αναφέρθηκε στην πρώτη δημοσίευση.exdx έγραψε: Τετ Απρ 17, 2024 8:33 pm Αν όντως έτσι είναι η εκφώνηση (χωρίς ποσοδείκτες) τότε είναι σωστό αφού μεταφράζεται στο ότι οι τιμές των συναρτήσεων
θα είναι ίσες ή αντίθετες.
Ο Αποστόλης στην προηγούμενη ανάρτηση απαντά στην ορθή διατύπωση που θα έπρεπε να είναι
για κάθε
![]()
για κάθε
ή
για κάθε
![]()
Βέβαια, το ερώτημα είναι ασαφώς διατυπωμένο, καθώς η λύση που προτάθηκε από τους καθηγητές έλεγε πως: Έστω, κάτι το οποίο δεν πολυβγάζει νόημα αφού μιλάμε για 2 συναρτήσεις και όχι μια η οποία είναι το ημίτονο.
Πιστεύετε πως αυτή η ερώτηση είναι σωστά διατυπωμένη και πως η αιτιολόγηση στέκει ή πως δεν βγάζει νόημα;
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.
Αλέξανδρος
Δες την άσκηση 6iii της παραγράφου 1.2 απ΄το σχολικό βιβλίο.
Και πάλι , βέβαια, έχουμε δυο συναρτήσεις . Έπρεπε όμως να υπάρχουν ποσοδείκτες.
Είναι ασαφές το ερώτημα όντως... Το ανέβασα γιατί ήταν το μόνο μου λάθος και... έτσουξε λίγο παραπάνω.
Πιστεύετε πως αν το ίδιο ερώτημα έπεφτε στις Εξετάσεις, θα υπήρχαν ανάλογα παράπονα και από την ΕΜΕ; Ευχαριστώ!
για κάθε
, θα έπρεπε να λέει
.Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες