στο Ράλλειο Λύκειο Πειραιά από τις 9 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι.
Υπό την αιγίδα της ΠΔΕ Αττικής με διοργάνωση των Συμβούλων Εκπαίδευσης Αττικής.
Πρόγραμμα και αφίσα ακολουθούν.




Συντονιστής: spyros
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από polysot »




Επιστροφή στο “Γενικά Μηνύματα”
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης
Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com