παννελήνιες

Συντονιστής: spyros

Κωνσταντίνος Μενεγάτος

παννελήνιες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Κωνσταντίνος Μενεγάτος » Παρ Μαρ 03, 2023 11:25 am

Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Κωνσταντίνος Μενεγάτος και είμαι μαθητής Β 'λυκείου. Είμαι ένα παιδί που ποτέ δεν έδωσε βάση στην γεωμετρία της Α ούτε και της Β τάξης διότι δεν την είχα πάρει από την αρχή και ποτέ δεν βρήκα το κουράγιο να αρχίσω να διαβάζω. Τώρα όμως βλέπω πως τα Μαθηματικά Γ απαιτούν καλές και βαθιές γνώσεις από Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β και Γεωμετρία Α και Β. Τι θα μου προτείνατε να κάνω έτσι ώστε να φτάσω σε ένα επίπεδο να νιώθω σίγουρος για τον εαυτό μου και να μην έχω ανησυχίες? Διότι πιστεύω πως τα κενά που έχω δημιουργήσει είναι χαοτικα. Προλαβαίνω μέχρι του χρόνου το καλοκαίρι να καλύψω Γεωμετρία Α, Γεωμετρία Β και Μαθηματικά Κατεύθυνσης?

Λέξεις Κλειδιά:
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
Επιμελητής

Re: παννελήνιες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ » Σάβ Μαρ 04, 2023 1:24 am

Κωνσταντίνος Μενεγάτος έγραψε:
Παρ Μαρ 03, 2023 11:25 am
Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Κωνσταντίνος Μενεγάτος και είμαι μαθητής Β 'λυκείου. Είμαι ένα παιδί που ποτέ δεν έδωσε βάση στην γεωμετρία της Α ούτε και της Β τάξης διότι δεν την είχα πάρει από την αρχή και ποτέ δεν βρήκα το κουράγιο να αρχίσω να διαβάζω. Τώρα όμως βλέπω πως τα Μαθηματικά Γ απαιτούν καλές και βαθιές γνώσεις από Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β και Γεωμετρία Α και Β. Τι θα μου προτείνατε να κάνω έτσι ώστε να φτάσω σε ένα επίπεδο να νιώθω σίγουρος για τον εαυτό μου και να μην έχω ανησυχίες? Διότι πιστεύω πως τα κενά που έχω δημιουργήσει είναι χαοτικα. Προλαβαίνω μέχρι του χρόνου το καλοκαίρι να καλύψω Γεωμετρία Α, Γεωμετρία Β και Μαθηματικά Κατεύθυνσης?
Αν το βάλεις στόχο, προλαβαίνεις την γεωμετρία της Α και Β Λυκείου να την μελετήσεις από τα σχολικά βιβλία (αρκούν) ως προς
την θεωρία και να λύσεις και κάποιες ασκήσεις εύκολες, μέσα στο φετινό καλοκαίρι. Καλό είναι να ρωτήσεις τον καθηγητή σου