, με κάθετες πλευρές
, το τμήμα
είναι παράλληλοπρος την
. Οι
, τέμνονται στο σημείο
. Βρείτε το μέγιστο εμβαδόν του τριγώνου
.Συντονιστής: KAKABASBASILEIOS
, με κάθετες πλευρές
, το τμήμα
είναι παράλληλο
. Οι
, τέμνονται στο σημείο
. Βρείτε το μέγιστο εμβαδόν του τριγώνου
.Στο σχήμα .KARKAR έγραψε: Πέμ Δεκ 18, 2025 6:49 pm Παράξενο μέγιστο.pngΣτο ορθογώνιο τρίγωνο, με κάθετες πλευρές
, το τμήμα
είναι παράλληλο
προς την. Οι
, τέμνονται στο σημείο
. Βρείτε το μέγιστο εμβαδόν του τριγώνου
.
και
τότε

γιατί η τετράδα ,
είναι ως γνωστό αρμονική.
Από την εξίσωση :
, έχω
αυτή ισχυρίζομαι ότι είναι η μεγαλύτερη τιμή που θέλω ....και επιτυγχάνεται όταν :
.
, έπρεπε να την έχω ως ζητούμενο .Doloros έγραψε: Παρ Δεκ 19, 2025 9:48 am
Αν το αποδείξει κάποιος άλλος θα τον ευχαριστώ πολύ ! . Όλα τα πιο πάνω έγιναν με τη βοήθεια λογισμικού .
και μεταβλητό
, από την εξίσωση της
βρίσκουμε
. Με χρήση αυτού και τις εξισώσεις των
βρίσουμε το
(ελπίζω να έκανα σωστά τις πράξεις, αλλά δεν έλεγχω).
, και τα υπόλοιπα είναι άμεσα και κοινότυπα.
, είναι πράγματι ρουτίνα ( αλλά με ενδιαφέρον για έναν μαθητικό φάκελο ) .Θανάση, σωστά. Ας προσθέσω όμως ότι η μέθοδος που προτείνεις με το σχήμα (όμοια τρίγωνα και λοιπά) είναι ουσιαστικά η ίδια με αυτό που περιγράφω. Και ο λόγος είναι διότι η εξίσωση μιας ευθείας είναι ουσιαστικά μία σχέση λόγων: αυτό είναι φανερό αν δεις την κλίση της ευθείας ως λόγο, από όπου έπεται η εξίσωση της ευθείας από όμοια τρίγωνα.KARKAR έγραψε: Παρ Δεκ 19, 2025 12:24 pm
Η δημιουργία όμως της συνάρτησης είναι ενδιαφέρουσα και ασφαλώς οφείλει να είναι ( λόγω του φακέλου )
και "ανθρώπινη" . Σαν ασθενή υπόδειξη παραθέτω ένα σχήμα ...Παράξενο μέγιστο 16.png
και υπολογίζοντας το ζητούμενο
,
.Θανάση, αυτό που λες είναι αυτό που έχω κάνει (με μικρή, ισοδύναμη, παραλλαγή). ΤοKARKAR έγραψε: Παρ Δεκ 19, 2025 1:52 pm Ισχυρότερη υπόδειξη : Μεκαι υπολογίζοντας το ζητούμενο
,
ως διαφορά εμβαδών , θα βρούμε ότι :.
το δικό σου είναι το
το δικό μου. Από εκεί και πέρα η εύρεση των συντεταγμ'ενων του
είναι απαραίτητη. Στην μέθοδό σου, το μήκος
που χρησιμοποιείς είναι η τετμημένη του
.Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες