
σύστημα(III)
Συντονιστής: stranton
- antonis_math
- Δημοσιεύσεις: 108
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:18 am
-
mathfinder
- Διευθύνον Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 524
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 01, 2009 11:56 pm
Re: σύστημα(III)
Με τις αντικαταστάσεις x+y=α και ρίζα(xy)=β, βρίσκουμε τα ζεύγη (1,4) και (4,1).
Αναλυτικά στο συνημμένο.
Λεωνίδας
Αναλυτικά στο συνημμένο.
Λεωνίδας
- Συνημμένα
-
- ΙΙΙ.pdf
- (107.03 KiB) Μεταφορτώθηκε 132 φορές
Κάνε το θαύμα για να τ' αρνηθείς (Α. Μπρετόν - Π. Ελυάρ)
Re: σύστημα(III)
,(1),
,(2)υψώνουμε την (1) στο τετράγωνο και παίρνουμε

από την οποία

αντικαθιστούμε στην (2) το y και ...

τελικά -->(x,y)=(1,4)
=(4,1)
Φωτεινή Καλδή
- Α.Κυριακόπουλος
- Δημοσιεύσεις: 987
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 9:49 am
- Τοποθεσία: ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Re: σύστημα(III)
Φωτεινή, θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι: «Όταν υψώνουμε και τα δύο μέλη μιας εξίσωσης στο τετράγωνο, δεν προκύπτει εξίσωση ισοδύναμη με την αρχική».
Όταν λύνουμε μια εξίσωση ( ή ένα σύστημα):
• Ή θα πρέπει να διατηρούμε τις αδυναμίες ή αν όχι, στο τέλος θα πρέπει να
επαληθεύουμε αν οι τιμές που βρήκαμε πληρούν την δοσμένη εξίσωση.
Όταν λύνουμε μια εξίσωση ( ή ένα σύστημα):
• Ή θα πρέπει να διατηρούμε τις αδυναμίες ή αν όχι, στο τέλος θα πρέπει να
επαληθεύουμε αν οι τιμές που βρήκαμε πληρούν την δοσμένη εξίσωση.
Αντώνης Κυριακόπουλος
•Ο έξυπνος παραδέχεται •Ο πονηρός δικαιολογείται •Ο βλάκας επιμένει
•Ο έξυπνος παραδέχεται •Ο πονηρός δικαιολογείται •Ο βλάκας επιμένει
- Καρδαμίτσης Σπύρος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 11:14 pm
- Επικοινωνία:
Re: σύστημα(III)
Η γραφική λύση του συστήματος με το λογισμικό graphmatica (που να προλάβει κανείς αλγεβρική λύση) είναι στο παρακάτω σχήμα
- Συνημμένα
-
- λύση συστήματος.PNG (11.29 KiB) Προβλήθηκε 2073 φορές
Καρδαμίτσης Σπύρος
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης